|
Post by renak on Dec 16, 2016 6:00:42 GMT
Joo siis minulla on Miopod sinusta ihan kovan luokan salaliittoteorioita, joissa sinä olet oikeasti uudelleensynytyntynyt Hitler.
Ai niin ja olet tosi piristävä Katti.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:23:01 GMT
rapu millon sun synttärit on no en kerro ok ne on 16.11.voi peräruiske minä missasin ne D: mutta hei kolme päivää ennen mun omia, hihii myöhäiset onnittelut ihanaiselle rapuselle nyt kuukauden päästä <3 ja ja Renak. mä en tiiä, mulla on aina ollu tosi hyvä kuva susta, jo gosun ajoilta oot aina ollu jotenki supercool tyyppi, sulla on hyviä ajatuksia, tykkäät gleestä, oot hyvä kirjottamaan, mitä vielä? sun nimi ja avatar on ihania. siis mä vaan mietin, että ootko oikeesti joku putinin lapsi, joka stalkkaa meitä (ehkei sentään). mutta joo oot hyvä tyyppi !! oikein hyvä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2016 10:08:38 GMT
Sibe oot musta tosi mukavan oloinen ja haluisin oppia tuntemaan sut paremminkin!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 20:48:10 GMT
jutna olet tosi söps ja ihanna ja hauska ja kaikkea ja tahtoisin vain että olisit onnellinen ja tykkään susta tosi paljon noin niinku ihmisenä enkä muista sunkaan syntymäpäivää vaikka haluaisinkin todella muistaa sen jostain syystä tunnut mulle välillä tosi etäiseltä, en tiiä johtuuko se siitä että oot ollut nyt vähän poissa täältä vai siitä että oot mua niin paljon vanhempi ja fiksumpi : muistutat mua vähän mun isosiskosta sillon kun se vielä jakso mua ja välillä pelkään että säkin kyllästyt/oot jo kyllästynyt muhun ja mun juttuihin täällä ja eölaskejkgl, en tiedä jutta, toivoisin ettet pidä mua ihan idioottina ja jos pidät niin oon tosi pahoillani siitä koska tarkoitukseni ei ole ollut olla idiootti vaikka se siltä on joskus saattanut vaikuttaakin :]:
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2016 21:06:24 GMT
PETE rakastan sua oot niin hassu ja muutenkin ihana ja fmfnhmgnf en kestä Sillein hyvällä tavalla en kestä sun juttuja oot liian hauska mulle Enkä vois kyllästyä ((( Mun käymiset vaan on vähentyny koska koulu on niin väsyttävää etten välillä jaksa avata konetta ja puhelimella Kattilan selaaminen on tuskaa pitkällä aikavälillä MUT PETE olet ihana ja rakas ja puspus haluisin nähä sut ja Ravun joskus irl yhyhyhyyy En oo vieläkään oikein sisäistäny et oot mua nuorempi??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 21:18:40 GMT
mäki haluaisin nähdä sut ja rapnun irl joku päivä vaikka sitten mä vasta pelkäisinkin että kyllästyisitte muhun öh eh mut silti, ois aika mahtia
JA VARO ehkä mä otan sut joku päivä kii ja sit sä oot pikku-jutta ja mä oon vanha pete ja MIKS TOI KUULOSTI NIIN VÄÄRÄLTÄ mut siis joo vanhenen sun ohi joku päivä ja hah
ok siis ei, oot aina meidän vanha ja viisas muumimamma, juttabuddha joka leijuu meidän kaikkien yläpuolella levittämässä viisauden sanomaa mclennon-gifien muodossa ja öh en tiedä mutta olet rakas pus
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 18:02:07 GMT
jotenki sydän sulaa tosta jutan ja peten jutusta </3
ja pete en tiiä oonko sanonu sen jo aikasemmin mutta nyt tulee :--D
eli siis oot alusta asti vaikuttanu tosi hyvältä tyypiltä, oot superhauska ja taitava kirjoittamaan (!!!) ja ja sun avatarit on aina hienoja ja oot jotenki superfiksun olonen. ja oot kumminki nuorempi ku mä ja tuntuu että oon niin paljo tyhmempi ku sä :''D ja ja mitäköhän vielä. vaikutat tosi hyvältä ystävältä ihan vain catlandin perusteella (rapu ja jutta!) niin voin uskoa että oot oikeesti ihan mahtityyppi. toivottavasti pysyt vielä kauan catlandissa, sä jotenkin tuot eloa tänne hihi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:02:04 GMT
Älä sula! Säkin tuot niin paljon eloa ja iloa tänne kattilaan läsnäolollas, tseh, olet tosi kivaisa ihminen ja IHAN VARMASTI OOT MUA FIKSUMPI hei niin ja emt, oot aina ollu tosi sweet ja ihana ja kuvittelisinn että olisit just sellanen ihminen jolle voi kertoo lähes mitä vaan!
|
|
|
Post by Jp on Dec 20, 2016 20:35:47 GMT
Pete-kissasta kertovat runot oli parhautta. Miks must tuntuu et Catlandis ei oo niit pahoi massanuorii, jotka tuntuu olevan tuotu suoraan helvetist maanpäälle.
|
|
|
Post by Jp on Dec 20, 2016 20:38:41 GMT
Pete, Olet ihan mielettömän hyvä kirjoittaja Olen tuijottanut tuota sinun profiilikuvaasi varmaan puolen tunnin ajan Olet höpsö älä tuijota liian pitkään, tyypit sanoo että siitä tulee nälkä sä oot tosi hauska ja mahti kirjottaja, sulla on aina hyviä ideoita ton joulukalenterin suhteen ja oon tosi ilonen siitä että teet sitä mun kanssa :---D Niin ja Jp, tää keskustelu taas näyttää miten susta aina paljastuu uusia puolia, oot ehdottomasti yks jännimpiä ihmisiä täällä kattilassa niin ja en tiedä, voithan sä kokeilla roolia aseksuaalisilla aikuishahmoilla jos haluat vaihtelua alaikäsiin MISTÄ SÄ TIESIT ASEKSUAALIT TÄYSI-IKÄISET... EN MINÄ OO SANONU...vai oonko... Pete...jos mä oon meedio niin sä oot ylimeedio.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 20, 2016 20:49:28 GMT
älä tuijota liian pitkään, tyypit sanoo että siitä tulee nälkä sä oot tosi hauska ja mahti kirjottaja, sulla on aina hyviä ideoita ton joulukalenterin suhteen ja oon tosi ilonen siitä että teet sitä mun kanssa :---D Niin ja Jp, tää keskustelu taas näyttää miten susta aina paljastuu uusia puolia, oot ehdottomasti yks jännimpiä ihmisiä täällä kattilassa niin ja en tiedä, voithan sä kokeilla roolia aseksuaalisilla aikuishahmoilla jos haluat vaihtelua alaikäsiin MISTÄ SÄ TIESIT ASEKSUAALIT TÄYSI-IKÄISET... EN MINÄ OO SANONU...vai oonko... Pete...jos mä oon meedio niin sä oot ylimeedio. sanoit tokan sivun vikassa viestissä jtn siitä miks roolaat alaikäsillä hahmoilla :---D en mä ihan niin meedio ole kuiteskaan
|
|
|
Post by Sibe on Dec 21, 2016 18:58:41 GMT
Älä sula! Säkin tuot niin paljon eloa ja iloa tänne kattilaan läsnäolollas, tseh, olet tosi kivaisa ihminen ja IHAN VARMASTI OOT MUA FIKSUMPI hei niin ja emt, oot aina ollu tosi sweet ja ihana ja kuvittelisinn että olisit just sellanen ihminen jolle voi kertoo lähes mitä vaan! aws no voi :'3 musta tuntuu että oon vaan aina catlandissa hölpöttämässä kaikkea ihan tyhmyä. MUTTA OTETAANKO VAIKKA KILPAILU ? ja mä toivon, että oon muiden mielestä ihminen, jolle voi kertoa asioita - miellän itteni ainaki tosi luotettavaksi ja pidän salaisuudet :--D apparently mun lähipiirissä olevatkin ihmiset on sitä mieltä, ainakin osa, hih en viitsi sanoa uudestaan mutta kiitos pete että oot catlandissa <3 jotenki sun olemassaolo (ja olemus) sai tuntemaan ittensä tervetulleeks tänne ja ankkalaanki:D
|
|