|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 9:28:10 GMT
Pete, Olet ihan mielettömän hyvä kirjoittaja Olen tuijottanut tuota sinun profiilikuvaasi varmaan puolen tunnin ajan Olet höpsö älä tuijota liian pitkään, tyypit sanoo että siitä tulee nälkä sä oot tosi hauska ja mahti kirjottaja, sulla on aina hyviä ideoita ton joulukalenterin suhteen ja oon tosi ilonen siitä että teet sitä mun kanssa :---D Niin ja Jp, tää keskustelu taas näyttää miten susta aina paljastuu uusia puolia, oot ehdottomasti yks jännimpiä ihmisiä täällä kattilassa niin ja en tiedä, voithan sä kokeilla roolia aseksuaalisilla aikuishahmoilla jos haluat vaihtelua alaikäsiin
|
|
|
Post by Candypompom on Dec 14, 2016 18:04:22 GMT
pete mä rakastan sua!! oot kaunis (oon joskus nähnysustkuvan sellases gif jutus) oot söpö, oot ihana ja ihan mahtava tyyppi! sun jutut on ain hyvii jaja oot hyvä kokkaa koska PANNUKAKKU aika legendaarista eikö
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 18:39:37 GMT
pete mä rakastan sua!! oot kaunis (oon joskus nähnysustkuvan sellases gif jutus) oot söpö, oot ihana ja ihan mahtava tyyppi! sun jutut on ain hyvii jaja oot hyvä kokkaa koska PANNUKAKKU aika legendaarista eikö en ees muista mitään gif juttua NYT KUUMOTTAA millanenkohan se oli XDD mut aw ihana kiitos, oon kieltämättä vähän tällanen kattilan oma jamie oliver Minäkin raknastan sinua, candis!! oot ihan huippu mut et sais olla niin pitkiä aikoja poissa kun kaikille tulee kauhee ikävä ja hätä </3
|
|
|
Post by Arabella on Dec 14, 2016 19:05:26 GMT
oot vähän tommonen höpö ja ihana ja kilisevä ja sun kaa päätyy aina puhumaan johonki aamuviiteen vaikka ei ois ees mitään sanottavaa köhköh ja mietin aina välillä miten jaksat ees kuunnella mua
ja haluun myös sanoa että mun jalat on ihan normaalin kokoset
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 19:14:40 GMT
Rapu olet tosi söötti ja sinun viestejäsi on hauska lukea (ja olet tosi inspiroiva tyyppi )
|
|
|
Post by Arabella on Dec 14, 2016 19:26:27 GMT
Rapu olet tosi söötti ja sinun viestejäsi on hauska lukea (ja olet tosi inspiroiva tyyppi ) INSPIROIVA tää onki uutta ja joo sä oot jotenki tommonen tosi symppis ja voisin vaan niinku antaa sulle halin ja oot hyvä kirjottaan kun en ite osaa kirjottaa niinku ees yhtä järkevää lausetta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:00:17 GMT
HALUAISIN VAIN SANOA NIIN PALJON MUTTEN KYKENE MUTTA YRITETÄÄN NYT TUHANNEN CAPSIN VOIMALLA: RAPU OLET IHANA JA SAAT MUT AINA KILISEE JUTUILLAS JA ÄLÄ IKINÄ KATOA MUN ELÄMÄSTÄ VAAN PYSY AINA PIKKURAPUSENA JA RAPNUTTIMENA ÄLÄKÄ KOSKAAN MIEHISTY tai miehisty vaan jos haluat mut u know OOT IHAN HÖPNÖÖTTINEN JA OOTHAN SÄ NYT AIKA INSPIROIVAKIN JA NE MEIDÄN AAMUVIIDEN KESKUSTELUT ON IHAN HÄMYJÄ ENKÄ IKINÄ KADU NIITÄ VAIKKA VÄSYTTÄIS KUINKA PALJON JA MUA JANOTTAA JA OTTASIN VAIKKA LUODIN SUN PUOLESTA MIKÄ ON AIKA HASSUA KUN OTTAA HUOMIOON ETTEN EES MUISTANU SUN SYNTYMÄPÄIVÄÄ MUT EN MÄ MUISTA KENENKÄÄN MUT HALUAISIN KYLLÄ EHDOTTOMASTI MUISTAA SUN SYNTYMÄPÄIVÄN JA EN TIEDÄ MITÄ SELITÄN MUTTA OLET JOKA TAPAUKSESSA AIKA IHANA IHMINEN JONKA SYNTYMÄPÄIVÄN TAHTOISIN MUISTAA
ja sulla on söpöt jalat oli ne pienet tai ei
|
|
|
Post by Arabella on Dec 14, 2016 20:16:17 GMT
HALUAISIN VAIN SANOA NIIN PALJON MUTTEN KYKENE MUTTA YRITETÄÄN NYT TUHANNEN CAPSIN VOIMALLA: RAPU OLET IHANA JA SAAT MUT AINA KILISEE JUTUILLAS JA ÄLÄ IKINÄ KATOA MUN ELÄMÄSTÄ VAAN PYSY AINA PIKKURAPUSENA JA RAPNUTTIMENA ÄLÄKÄ KOSKAAN MIEHISTY tai miehisty vaan jos haluat mut u know OOT IHAN HÖPNÖÖTTINEN JA OOTHAN SÄ NYT AIKA INSPIROIVAKIN JA NE MEIDÄN AAMUVIIDEN KESKUSTELUT ON IHAN HÄMYJÄ ENKÄ IKINÄ KADU NIITÄ VAIKKA VÄSYTTÄIS KUINKA PALJON JA MUA JANOTTAA JA OTTASIN VAIKKA LUODIN SUN PUOLESTA MIKÄ ON AIKA HASSUA KUN OTTAA HUOMIOON ETTEN EES MUISTANU SUN SYNTYMÄPÄIVÄÄ MUT EN MÄ MUISTA KENENKÄÄN MUT HALUAISIN KYLLÄ EHDOTTOMASTI MUISTAA SUN SYNTYMÄPÄIVÄN JA EN TIEDÄ MITÄ SELITÄN MUTTA OLET JOKA TAPAUKSESSA AIKA IHANA IHMINEN JONKA SYNTYMÄPÄIVÄN TAHTOISIN MUISTAA ja sulla on söpöt jalat oli ne pienet tai ei omg pete rakas lOpetA en eKHkä kestä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:17:49 GMT
HALUAISIN VAIN SANOA NIIN PALJON MUTTEN KYKENE MUTTA YRITETÄÄN NYT TUHANNEN CAPSIN VOIMALLA: RAPU OLET IHANA JA SAAT MUT AINA KILISEE JUTUILLAS JA ÄLÄ IKINÄ KATOA MUN ELÄMÄSTÄ VAAN PYSY AINA PIKKURAPUSENA JA RAPNUTTIMENA ÄLÄKÄ KOSKAAN MIEHISTY tai miehisty vaan jos haluat mut u know OOT IHAN HÖPNÖÖTTINEN JA OOTHAN SÄ NYT AIKA INSPIROIVAKIN JA NE MEIDÄN AAMUVIIDEN KESKUSTELUT ON IHAN HÄMYJÄ ENKÄ IKINÄ KADU NIITÄ VAIKKA VÄSYTTÄIS KUINKA PALJON JA MUA JANOTTAA JA OTTASIN VAIKKA LUODIN SUN PUOLESTA MIKÄ ON AIKA HASSUA KUN OTTAA HUOMIOON ETTEN EES MUISTANU SUN SYNTYMÄPÄIVÄÄ MUT EN MÄ MUISTA KENENKÄÄN MUT HALUAISIN KYLLÄ EHDOTTOMASTI MUISTAA SUN SYNTYMÄPÄIVÄN JA EN TIEDÄ MITÄ SELITÄN MUTTA OLET JOKA TAPAUKSESSA AIKA IHANA IHMINEN JONKA SYNTYMÄPÄIVÄN TAHTOISIN MUISTAA ja sulla on söpöt jalat oli ne pienet tai ei omg pete rakas lOpetA en eKHkä kestä rapu millon sun synttärit on
|
|
|
Post by Arabella on Dec 14, 2016 20:22:23 GMT
omg pete rakas lOpetA en eKHkä kestä rapu millon sun synttärit on no en kerro ok ne on 16.11.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:24:31 GMT
rapu millon sun synttärit on no en kerro ok ne on 16.11.KERROT eiku oho joo mun pitää tatuoida tää mun otsaan eikun en mä sitä siitä nää ranteeseen joo
|
|
|
Post by Arabella on Dec 14, 2016 20:28:52 GMT
no en kerro ok ne on 16.11.KERROT eiku oho joo mun pitää tatuoida tää mun otsaan eikun en mä sitä siitä nää ranteeseen joo joo hyvä idea mäkään en varmaan muista sun syntymäpäivää ku se on niin hirveen vaikee muistaa tiiäthän
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:33:51 GMT
KERROT eiku oho joo mun pitää tatuoida tää mun otsaan eikun en mä sitä siitä nää ranteeseen joo joo hyvä idea mäkään en varmaan muista sun syntymäpäivää ku se on niin hirveen vaikee muistaa tiiäthän joo en mä itekään sitä muista nii ei haittaa se on vaan nii vaikee luku, ihan ihme päivämäärä hyi pitäs poistaa koko kalenterista tollaset monimutkaisuudet
|
|
|
Post by Aino on Dec 15, 2016 18:01:51 GMT
Pete, aina välillä huomaan vain jääneeni tuijottamaan sun avatarta, hehheh
|
|
|
Post by Miopod on Dec 16, 2016 0:51:08 GMT
Kuvittelen sut jostain syystä tosi pastellinvärisenä. Emt. Niinku semmonen söbö pastelliprinsessa joka leijuu pilvien päällä pikku siivillään. Tai vähä niinku ne Elouain Candybar nuket joita saa puettaa.
|
|