|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 23:26:33 GMT
:DD joo siis ei mitään BURN IN HELL tyyppistä vaan kaikkee söpöö, hassua, hauskaa tai hämmentävää - mitä nyt vaan ootte halunnu sanoo mutta ette vaan oo ikinä kehdannu/ei ole tullut tilaisuutta vastaan. En tiedä teistä mut mulla ainakin on vaikka kuinka paljon asioita sanottavana teille, hups
alkaa musta mut jos et keksi mitään niin voit vaikka kertoo mitä oot aina halunnu sanoo joulupukille
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2016 9:10:34 GMT
Pete oot söpö mut rajota sitä tuplapostausta, se on huonoa foorumietikettiä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 10:05:55 GMT
Hups, sori :___Ddd se on jäänyt vähän päälle, oon melko tupla(...tripla)postaaja irlkin mut yritän nyt rajottaa Hmm, sä tiedät niin paljon kaikesta et välillä oikein tunnen miten mun pää kutistuu ja ympärillä vaan leijailee kysymysmerkkejä sit googlaan ja löydän suurin piirtein uuden maailmankaikkeuden "ai tällanenkin olemassa, jännä" :---D
|
|
|
Post by Miopod on Dec 5, 2016 13:01:58 GMT
BURN IN HELL DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOUR COW
nah, oot munmielestä tosi hyvä kirjottamaan. Tai siis se eilinen joulukalenterin luku (sähän sen kirjotit, right?) oli musta superhauska ja hienosti kirjotettu :DD Ja nauroin oikeesti ääneen vaikka harvoin niin teen ku oon koneella. Oot niinku tommonen hassu-Pete.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 5, 2016 16:28:13 GMT
sä vaikutat oikeesti just mukavalta tyypiltä ja järkevältä ja silleen D: (täällä on liikaa järkevää porukkaa ja sit mä lel)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 18:53:07 GMT
BURN IN HELL DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOUR COW nah, oot munmielestä tosi hyvä kirjottamaan. Tai siis se eilinen joulukalenterin luku (sähän sen kirjotit, right?) oli musta superhauska ja hienosti kirjotettu :DD Ja nauroin oikeesti ääneen vaikka harvoin niin teen ku oon koneella. Oot niinku tommonen hassu-Pete. :DDDD olet sinäkin aika hassu, nauran aina sun jutuille (niinkun nytkin) (tosin mä nauran aina mut olet silti hassu) ja kiitoss, kyllähän mä sen kirjotin :''D mä kyllä ajattelin sitä kirjottaessa että voi mikä pohjanoteeraus ja Sibsukka! Ei mulla susta kauheesti oo mitään, mut kyllä säkin vaikutat fiksulta ihmiseltä, älä huoli! mut et sais aina olla niin kauan poissa täältä, tulee ikävä </3
|
|
|
Post by Sibe on Dec 5, 2016 19:10:04 GMT
BURN IN HELL DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOUR COW nah, oot munmielestä tosi hyvä kirjottamaan. Tai siis se eilinen joulukalenterin luku (sähän sen kirjotit, right?) oli musta superhauska ja hienosti kirjotettu :DD Ja nauroin oikeesti ääneen vaikka harvoin niin teen ku oon koneella. Oot niinku tommonen hassu-Pete. :DDDD olet sinäkin aika hassu, nauran aina sun jutuille (niinkun nytkin) (tosin mä nauran aina mut olet silti hassu) ja kiitoss, kyllähän mä sen kirjotin :''D mä kyllä ajattelin sitä kirjottaessa että voi mikä pohjanoteeraus ja Sibsukka! Ei mulla susta kauheesti oo mitään, mut kyllä säkin vaikutat fiksulta ihmiseltä, älä huoli! mut et sais aina olla niin kauan poissa täältä, tulee ikävä </3 pakko kommentoida tähän että ne luvut on aina sellasia että tulee hyvä mieli ja naurattaa, oikeesti toivottavasti kirjotat jatkossa lisää niitä :3 ja hahaa tack så mycket x) mut mä yritän kovasti!! (mieti oon tässä ehkä viikon sisään käynyt varmaan viitenä tai neljänä päivänä!!) tulee kyllä aina ikävä teitäkin mutta sinusta pete jotain sanottavaa!!! oot jotenki supercool tyyppi ja sä aina juttelet täällä ja piristät muiden päivää ja oot ihan hupsu <3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2016 11:15:04 GMT
Sibe, oot tosi hyvä kaikessa ja ihana ja kannustava!! Mua harmittaa kun me ei enää jutella niin usein ;c
|
|
|
Post by Sibe on Dec 6, 2016 12:13:10 GMT
Sibe, oot tosi hyvä kaikessa ja ihana ja kannustava!! Mua harmittaa kun me ei enää jutella niin usein ;c pah, en mä nyt oo kaikessa hyvä, kukaan ei oo mut joo sama juttu - en vaan ite yleensä jaksa tulla koulun jälkeen juttelemaan. tai muutenkaan, kun tuntuu että häiritsen kaikkia koko ajan. siä oot oikeesti tosi hyvä ystävä, kaunis, hauska ja sun kanssa on ihan sikakivaa roolata yhdessä!! :3
|
|
|
Post by Candypompom on Dec 7, 2016 17:42:53 GMT
oot ihan sekasin ja oot hyvä roolaa ja oon ylpee et mul on sun numero. kjehh <33
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 7, 2016 17:50:49 GMT
Must tuntuu et me kaikki ollaan kollektiivisesti tyytyväisiä siihen et tajusit tehdä Kattilan jo ennen kuin A**kala tuhoutui, kaiken lisäks bygasit meille tosi suloisen ja käyttäjäystävällisen hengailupaikan. Oot meidän pieni rakkauspallero jota ois kiva nähdä täällä useemminkin.
|
|
|
Post by Jp on Dec 7, 2016 18:26:38 GMT
Ilman Trixiee ei oo kattilaa... tää on aivan uniikki sun vuoks.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 20:38:18 GMT
Hmm... Sulla on monesti aika osuvia ilmauksia ja oot hyvä roolaa, mitä nyt muistelisin niiltä ajoilta kun roolattiin joissain samoissa ropeissa (vähän ikävä niitä aikoja, pitäs taas pistää kunnon ropet pystyyn :--D)
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 11, 2016 17:19:21 GMT
oot oikein mainio kirjottamaan ja vaikutat tosi mukavalta, sellaselta millasen kaikki haluais elämäänsä D:
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 11, 2016 17:31:08 GMT
Eeeheehee mua melkein hävettää sanoa tää mut olin aluks jotenki kauheen epäluulon sua kohtaan ?? En ees muista miksi ja oon vähän hämmentyny mun huonosta asenteesta etc. Oot oikeesti jotenki herttanen ku tuut aina kertomaan sun ihastusongelmista ja sen sellasesta. Niin ja sulla on kasn tosi jees pelimaku (jopa penispeli on ihan hauska).
|
|