|
Post by Renakki on Dec 8, 2016 21:31:30 GMT
Pete sori minun piti laittaa tuo yksällä, mutta laitoin sen vahingossa tänne...
Ja nyt Catland ei päästä minua kirjautumaan sisälle, joten en pysty muokatakaan tuota pois. Ups
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 21:32:48 GMT
apua ei mitään hajua : koska paljastat vastaukset? mmhm, saa nähdä :---D feilasin tän kuvan kanssa mut joo älkää välittäkö tosta :DD a stalker
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 21:35:00 GMT
Pete sori minun piti laittaa tuo yksällä, mutta laitoin sen vahingossa tänne... Ja nyt Catland ei päästä minua kirjautumaan sisälle, joten en pysty muokatakaan tuota pois. Ups :---DD ei mitään nakkiseni <33 mahtiluku !
|
|
|
Post by renak on Dec 8, 2016 21:36:32 GMT
Pete sori minun piti laittaa tuo yksällä, mutta laitoin sen vahingossa tänne... Ja nyt Catland ei päästä minua kirjautumaan sisälle, joten en pysty muokatakaan tuota pois. Ups :---DD ei mitään nakkiseni <33 mahtiluku ! Syytä ollakin 😎 /Psst... En ole sitten kirjoitusvirheitä jaksanut korjata, niin älkää tuomitko 😅
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 21:37:24 GMT
#triggered
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 8, 2016 21:40:22 GMT
hahaha Vaikken oo kertonukkaa, ni mul on aina toi tilanne riitatilanteissa; mä koitan rauhottaa tilannetta mut saankin sen kaiken omaan niskaan, mikä aiheuttaa mun vetäytymisen osittain kiitos! ihanaa luettavaa taas!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 21:46:24 GMT
Niin ja hei voitte pitää tätä nyt tuplalukuna, me päädyttiin siihen että se Renakin versio matkasta observatoriolle (luku viisi) muutettiin sit matkaksi takaisin linnaan :---D että nyt se mun brutaali hirvitys jää kummittelee sinne vitoseen kummiskin
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 21:56:20 GMT
Niin ja hei voitte pitää tätä nyt tuplalukuna, me päädyttiin siihen että se Renakin versio matkasta observatoriolle (luku viisi) muutettiin sit matkaksi takaisin linnaan :---D että nyt se mun brutaali hirvitys jää kummittelee sinne vitoseen kummiskin Voiks tää olla luvun viis virallinen soudtrack?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 22:17:33 GMT
Niin ja hei voitte pitää tätä nyt tuplalukuna, me päädyttiin siihen että se Renakin versio matkasta observatoriolle (luku viisi) muutettiin sit matkaksi takaisin linnaan :---D että nyt se mun brutaali hirvitys jää kummittelee sinne vitoseen kummiskin Voiks tää olla luvun viis virallinen soudtrack? nauran liikaa joo toki Sähän voitkin keksiä soundtrackin joka luvulle :------DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 22:20:20 GMT
Voiks tää olla luvun viis virallinen soudtrack? nauran liikaa joo toki Sähän voitkin keksiä soundtrackin joka luvulle :------DD joo tää biisi on salee paras ja kauheinha älä yllytä tai teen vielä noin sit voin kasata siitä kamalan soittolistan jota voi sitten kesällä kuunnella samalla kun kaihoisasti lueskelee joulukalenteria
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 22:30:06 GMT
nauran liikaa joo toki Sähän voitkin keksiä soundtrackin joka luvulle :------DD joo tää biisi on salee paras ja kauheinha älä yllytä tai teen vielä noin sit voin kasata siitä kamalan soittolistan jota voi sitten kesällä kuunnella samalla kun kaihoisasti lueskelee joulukalenteria oli pakko lukee vitosluku uudestaan ton soidessa taustallatee toki :DD sen jälkeen tästä kalenterista ei puutu kuin se suklaa (!)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 9, 2016 4:44:24 GMT
Uu, mä tein ensiesiintymisen!!
|
|
|
Post by Jp on Dec 9, 2016 5:48:37 GMT
Ei myöskään mitään hajua D:
Millä perusteil te kasasitte (meinasin kirjoittaa kakkasitte) ton retkikunnan.
|
|
|
Post by renak on Dec 9, 2016 16:48:43 GMT
Ei myöskään mitään hajua D: Millä perusteil te kasasitte (meinasin kirjoittaa kakkasitte) ton retkikunnan. Tuota... en itseasiassa tiedä
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 9, 2016 19:01:10 GMT
Ei myöskään mitään hajua D: Millä perusteil te kasasitte (meinasin kirjoittaa kakkasitte) ton retkikunnan. ^^
|
|