|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 16:10:19 GMT
se tunne, kun päästää odotukset liian korkeelle ja sitten joutuu pettymään
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 8, 2016 18:06:24 GMT
se tunne kun labraraportti pomppaa takasin ja kaikki laskut on väärin excel laulaa
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 8, 2016 21:07:16 GMT
se tunne kun näkee vihaamansa ihmisen ja koko loppuvuosi menee pilalle
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 21:15:52 GMT
se tunne kun kaipaat kissejen kehräystä
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 14, 2016 20:39:43 GMT
se tunne kun kerrot äitilles meneväs tapaamaan nettikaveria ens vuonna ja se luulee heti, että ollaan menossa tekemään jotain tuhmuuksia äiti pls
|
|
|
Post by Angelus on Dec 17, 2016 13:51:38 GMT
Se kun ympärilläsi puhutaan ruotsia (jtn jalkapallosta), mutta et keskity siihen ja näin ollen katseesi on tyhjä kun katsot johonkin kaukaisuuteen.
|
|
|
Post by renak on Dec 17, 2016 14:18:39 GMT
Se tunne kun Pete ei ole paikalla ja sen pitäisi kirjoittaa eilisen ja tämän päivän luukut :/
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 17, 2016 15:22:58 GMT
Se tunne kun menee "istumaan iltaa" kaaveriporukalla janilta vähän eskaloituu puolen yön aikaan, sit suurin osa vieraista lähtee, yks kämpän asukkaista sammahdus-nukahtaa ja päätätte siirtyä toiseen huoneeseen jauhamaan. Olin kotona viideltä, ajattelin lähtee ennen kahta, se tunne ku väsyttää ihan hirveesti.
Lisäks viel se tunne ku alat miettii mitä ees tapahtu ja muistat mm. heittänees kaljan lattialle, kierinees mykkyrässä lattialla parin jäbän kaa ja ja löytänyt kaverisi parkumassa keittiöstä ja kävelly saman tien pois koska sillä oli jo lohduttaja etkä halunnu sotkee mitään.
Miks meidän illanvietto on aina tällasta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 17, 2016 16:03:15 GMT
Se tunne kun Pete ei ole paikalla ja sen pitäisi kirjoittaa eilisen ja tämän päivän luukut :/ olen pahoillani </3
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 19:28:34 GMT
voin samaistua oli siis aikasemmin sama fiilis yh ah, sieluntoveri! se on niin vaikeeta, ku niin kiltti :c sepä :c vaikka mun suuttumus liittyikin ystävään, joka jotenki tuntu ärsyttävän vaan, vaikka yritti auttaa :I
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 18, 2016 10:08:31 GMT
Se tunne kun saat lähetettyä pari viikkoa myöhässä olleen referaatin valittavalle opelle Se tunne kun löydät kaksi vuotta vanhoja selfieitä ja kuolet häpeään, koska hyi
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 18, 2016 13:01:08 GMT
se tunne ku menee nukkumaan 5.00 ja herää 14.00 :
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 18, 2016 13:02:22 GMT
ah, sieluntoveri! se on niin vaikeeta, ku niin kiltti :c sepä :c vaikka mun suuttumus liittyikin ystävään, joka jotenki tuntu ärsyttävän vaan, vaikka yritti auttaa :I no onhan toi ärsyttävää, että ihan ymmärettävää sun on suuttua D: itelläkin liittyi kaveriin, joka ei koskaan ota ite yhteyttä muhun ja sitten ignooraa mun viestit / vastaa niihin myöhässä, jolloin sillä ei olis välttämätttä mitään väliä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 19:45:31 GMT
se tunne kun viikonlopun huuma törmää sunnuntai-maanantaiahdistukseen
niiku kyllä mä kestän ahdistusta ja muita negatiivisia tuntemuksia mut tää tunteiden jet lag on aina yhtä hirveetä, tahtoisin vaan hidastaa tai mieluiten vaikka pysähtyä kokonaan
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 17:46:58 GMT
sepä :c vaikka mun suuttumus liittyikin ystävään, joka jotenki tuntu ärsyttävän vaan, vaikka yritti auttaa :I no onhan toi ärsyttävää, että ihan ymmärettävää sun on suuttua D: itelläkin liittyi kaveriin, joka ei koskaan ota ite yhteyttä muhun ja sitten ignooraa mun viestit / vastaa niihin myöhässä, jolloin sillä ei olis välttämätttä mitään väliä oh no hyvä D: halusin vaan raivota kun se miten se suhtautu asiaan oli vaan ärsyttävä eikä yhtään tukeva aarrggh. mut toisaalta tiiän et se osaa tukea et en ttiää oh toi on niin ärsyttävää D:::
|
|