|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2016 15:44:51 GMT
Mä kirjotin joskus kaiken driveen jollon ne oli aina tallessa. Se itseasias pelasti mut kerran ku mun kone vaan spontaanisti hajosi. Mut tarviin kaavaeditorin josta voi vaihtaa fonttia ja kirjasinta yms., joten loppupeleissä ainoot vaihtoehdot on word ja LaTeX enkä ala opettelee uuden ohjelman käyttöö joten mun on pakko selvitä wordin kanssa. Sitäpaitsi mun nemesis reivaa aina LaTeXista joten käytän wordii jo ihan piruuttani >:^) ah, joo, no kyllä mäki käytän wordia koulujuttuihin ja kaikkeen jossa tarviin vähänkään enemmän tekstinmuokkausta, mut sit jos taas haluan keskittyä pelkkään kirjottamiseen niin teen sen focuswriterilla. Mut wordissa ärsyttää kun koen siinä olevan liikaa kaikkee turhaa shittii enkä sit löydä sieltä ikinä just niitä työkaluja joita tarviin - tai ehkä oon vaan sokee. En vieläkään tiiä onko wordissa mitään mahollisuutta tehdä muistiinpanoja sen ite tekstin viereen, latasin jonkun muistilappulisäosankin mut ei se sit ikinä suostunut toimimaan niin luovutin sit sen suhteen. Ja siis mä oon just tällanen ihminen joka tahtois työstää kymmentä eri tekstiä samaan aikaan ilman että tarttee hyppiä eri ikkunoiden välillä mut en oo löytäny vielä ohjelmaa joka soveltuis mun kummalliseen työskentelytapaan Asia joka mua ottaa kaikkein eniten päähän kemialla on se miten kauheen tarkkoja kaikkien töiden formaatit on :--D Korjasin just yhtä mun labraraporttia ja puolet virheistä oli vaan sitä että olin vahingossa kursivoinut jotain (lue: kaavaeditori oli kursivoinu ja mä en ollu huomannu sitä) tai käyttäny väärää fonttia. Mun inhokkiseikka on ehdottomasti se et sivunumerointi alkaa vasta neljänneltä sivulta, se tekee kaikesta yllättävän hankalaa. Mul on lisenssit koko Office-pakettiin ja joo on se helpottanu elämää, mut välillä vaan tekis mieli polttaa kaikki ku kaavaeditori kaatuu ja vie koko ohjelman mukanaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 19:07:05 GMT
ah, joo, no kyllä mäki käytän wordia koulujuttuihin ja kaikkeen jossa tarviin vähänkään enemmän tekstinmuokkausta, mut sit jos taas haluan keskittyä pelkkään kirjottamiseen niin teen sen focuswriterilla. Mut wordissa ärsyttää kun koen siinä olevan liikaa kaikkee turhaa shittii enkä sit löydä sieltä ikinä just niitä työkaluja joita tarviin - tai ehkä oon vaan sokee. En vieläkään tiiä onko wordissa mitään mahollisuutta tehdä muistiinpanoja sen ite tekstin viereen, latasin jonkun muistilappulisäosankin mut ei se sit ikinä suostunut toimimaan niin luovutin sit sen suhteen. Ja siis mä oon just tällanen ihminen joka tahtois työstää kymmentä eri tekstiä samaan aikaan ilman että tarttee hyppiä eri ikkunoiden välillä mut en oo löytäny vielä ohjelmaa joka soveltuis mun kummalliseen työskentelytapaan Asia joka mua ottaa kaikkein eniten päähän kemialla on se miten kauheen tarkkoja kaikkien töiden formaatit on :--D Korjasin just yhtä mun labraraporttia ja puolet virheistä oli vaan sitä että olin vahingossa kursivoinut jotain (lue: kaavaeditori oli kursivoinu ja mä en ollu huomannu sitä) tai käyttäny väärää fonttia. Mun inhokkiseikka on ehdottomasti se et sivunumerointi alkaa vasta neljänneltä sivulta, se tekee kaikesta yllättävän hankalaa. Mul on lisenssit koko Office-pakettiin ja joo on se helpottanu elämää, mut välillä vaan tekis mieli polttaa kaikki ku kaavaeditori kaatuu ja vie koko ohjelman mukanaan. oijoi, kuulostaa kyllä aika rasauttavalta :I Office on vähän sellanen ihana kamala välttämättömyys
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2016 20:11:35 GMT
SE TUNNE KU TRIXIE MATTEL TULEE HUHTIKUUSSA SUOMEEN JA LIPUT ON LOPPUUNMYYTY hyppään järveen
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 5, 2016 20:16:13 GMT
se tunne kun haluisin olla yhdelle tyypille vihanen, mutta MÄ EN OSAA OLLA
oon heikko HEIKKO
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 20:22:50 GMT
SE TUNNE KU TRIXIE MATTEL TULEE HUHTIKUUSSA SUOMEEN JA LIPUT ON LOPPUUNMYYTY hyppään järveen oh no D::: ei noin voi käydä! pakkohan sun on sinne päästä, lipulla tai ilman
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2016 20:25:07 GMT
SE TUNNE KU TRIXIE MATTEL TULEE HUHTIKUUSSA SUOMEEN JA LIPUT ON LOPPUUNMYYTY hyppään järveen oh no D::: ei noin voi käydä! pakkohan sun on sinne päästä, lipulla tai ilman Niit keikkoi on viel kaks ja missasin molemmat :^D:^D HHNNghG no joo pitää kyttää, joku kuitenki myy lippunsa lähempänä tapahtumaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 20:34:21 GMT
oh no D::: ei noin voi käydä! pakkohan sun on sinne päästä, lipulla tai ilman Niit keikkoi on viel kaks ja missasin molemmat :^D:^D HHNNghG no joo pitää kyttää, joku kuitenki myy lippunsa lähempänä tapahtumaa oh :[ toivottavasti saat lipun!!
|
|
|
Post by Sibe on Dec 6, 2016 12:16:36 GMT
se tunne kun haluisin olla yhdelle tyypille vihanen, mutta MÄ EN OSAA OLLA oon heikko HEIKKO voin samaistua oli siis aikasemmin sama fiilis yh
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 6, 2016 13:53:30 GMT
se tunne kun haluisin olla yhdelle tyypille vihanen, mutta MÄ EN OSAA OLLA oon heikko HEIKKO voin samaistua oli siis aikasemmin sama fiilis yh ah, sieluntoveri! se on niin vaikeeta, ku niin kiltti :c
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 7, 2016 14:09:08 GMT
dat feel when no gf
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 7, 2016 15:55:30 GMT
se tunne, kun on nukkunu viime yönä 4,5h :
|
|
|
Post by Miopod on Dec 7, 2016 19:07:28 GMT
Se tunne ku oot niin väsyny koulupäivän jälkeen et otat kolmen tunnin päikkärit.
|
|
|
Post by Arabella on Dec 7, 2016 19:26:35 GMT
se tunne kun päiväunet oli pidemmät ku yöunet
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 9:21:11 GMT
se tunne kun häviät itsellesi shakissa
|
|