|
Post by Arabella on Dec 1, 2016 20:11:41 GMT
se tunne kun nukahdat ja sit heräät kymmeneltä
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 2, 2016 8:22:02 GMT
Se tunne ku haluisit vaan olla rauhassa aamupaskalla mut kissalle tulee paha mieli jos vessan ovi on kiinni tuolla se karjuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 2, 2016 15:45:49 GMT
Se tunne ku haluisit vaan olla rauhassa aamupaskalla mut kissalle tulee paha mieli jos vessan ovi on kiinni tuolla se karjuu joo siis se tunne kun meet yöllä hiljaa vessaan koska porukat nukkuu mut sit sun pölö kissa tulee naukuu ja raapii oven taakse ja sit sun on pakko päästää se sisään ja seuraavaks se jo tiputtelee jotain tosi kolisevia hiuslakkapulloja lattialle siellä kissat on aika ihania
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 2, 2016 17:08:16 GMT
se tunne kun sopii jonkun kaa jotain tekemistä ja ei malta oottaa, että se toinen saapuu paikalle!!
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 2, 2016 17:16:55 GMT
Se tunne ku haluisit vaan olla rauhassa aamupaskalla mut kissalle tulee paha mieli jos vessan ovi on kiinni tuolla se karjuu joo siis se tunne kun meet yöllä hiljaa vessaan koska porukat nukkuu mut sit sun pölö kissa tulee naukuu ja raapii oven taakse ja sit sun on pakko päästää se sisään ja seuraavaks se jo tiputtelee jotain tosi kolisevia hiuslakkapulloja lattialle siellä kissat on aika ihania Ihanat pikku kultiaiset. Regulus kätti just puol tuntii siihen et se jouksi vessaan ja alko pitää ihan hirveetä kolinaa. Sit ku meen kattoo mitä siel tapahtuu, kisu vaa kiehnää jaloissa ja huutaa ku mitään ei ois sattunu. En vielkään tiedä mitä se touhus vessassa, vähän siellä on hiekkaa lattialla mut muuten en huomaa mitään sotkuukaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 2, 2016 17:53:51 GMT
joo siis se tunne kun meet yöllä hiljaa vessaan koska porukat nukkuu mut sit sun pölö kissa tulee naukuu ja raapii oven taakse ja sit sun on pakko päästää se sisään ja seuraavaks se jo tiputtelee jotain tosi kolisevia hiuslakkapulloja lattialle siellä kissat on aika ihania Ihanat pikku kultiaiset. Regulus kätti just puol tuntii siihen et se jouksi vessaan ja alko pitää ihan hirveetä kolinaa. Sit ku meen kattoo mitä siel tapahtuu, kisu vaa kiehnää jaloissa ja huutaa ku mitään ei ois sattunu. En vielkään tiedä mitä se touhus vessassa, vähän siellä on hiekkaa lattialla mut muuten en huomaa mitään sotkuukaan. voi ei, ihana :'DD Ehkä sä löydät sieltä jonkun katastrofin myöhemmin
|
|
|
Post by Miopod on Dec 3, 2016 15:30:21 GMT
se tunne kun iskäs on yks saatanan ääliö ja heittelee jotain n-sana vitsejä kavereilleen jolla on adoptoitu tummaihonen lapsi.
Mä voisin leikata tän awkward silencen veitsellä kaheksaan osaan voi saatana.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 16:19:41 GMT
se tunne kun iskäs on yks saatanan ääliö ja heittelee jotain n-sana vitsejä kavereilleen jolla on adoptoitu tummaihonen lapsi. Mä voisin leikata tän awkward silencen veitsellä kaheksaan osaan voi saatana. oh no :II
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 3, 2016 17:31:17 GMT
se tunne, kun lisää forever alone memen 9gagiin ja saa kommenteissa parisuhdeneuvoja :----D
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 3, 2016 20:21:20 GMT
Se tunne kun tajuaa omistavansa liian vähän alushousuja. Koko ajan pitää pestä pyykkiä, huomenna meen kyl keskustaan ostamaan multipakkauksen kalsareita.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 0:10:00 GMT
se tunne kun et tiedä mitä teet yhä valveilla
niiku höpötän kaverin kaa vaan asioista joita me ei koskaan tulla tekee
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 4, 2016 20:23:06 GMT
SE TUNNE KUN WORD KAATUU
Onneks nykyword osaa tallentaa automaattisesti joten ihan hirveesti duunii ei menny hukkaan, mut ottaa silti aivoon
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 22:00:29 GMT
SE TUNNE KUN WORD KAATUU Onneks nykyword osaa tallentaa automaattisesti joten ihan hirveesti duunii ei menny hukkaan, mut ottaa silti aivoon äläpä tosin kirjotan nykyään melkein kaiken focuswriterilla (ja sit tyyliin liitän myöhemmin wordiin tms), se on tosi hyvä mulle kun oon niin altis kaikille häiriötekijöille ja virikkeille, jos kirjotan wordissa niin jo joku chrome tai steam tehtäväpalkissa alkaa heti houkuttaa :__DD suosittelen lämpimästi kaikille joiden mieli harhailee liikaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 4, 2016 22:21:16 GMT
SE TUNNE KUN WORD KAATUU Onneks nykyword osaa tallentaa automaattisesti joten ihan hirveesti duunii ei menny hukkaan, mut ottaa silti aivoon äläpä tosin kirjotan nykyään melkein kaiken focuswriterilla (ja sit tyyliin liitän myöhemmin wordiin tms), se on tosi hyvä mulle kun oon niin altis kaikille häiriötekijöille ja virikkeille, jos kirjotan wordissa niin jo joku chrome tai steam tehtäväpalkissa alkaa heti houkuttaa :__DD suosittelen lämpimästi kaikille joiden mieli harhailee liikaa Mä kirjotin joskus kaiken driveen jollon ne oli aina tallessa. Se itseasias pelasti mut kerran ku mun kone vaan spontaanisti hajosi. Mut tarviin kaavaeditorin josta voi vaihtaa fonttia ja kirjasinta yms., joten loppupeleissä ainoot vaihtoehdot on word ja LaTeX enkä ala opettelee uuden ohjelman käyttöö joten mun on pakko selvitä wordin kanssa. Sitäpaitsi mun nemesis reivaa aina LaTeXista joten käytän wordii jo ihan piruuttani >:^)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 22:38:36 GMT
äläpä tosin kirjotan nykyään melkein kaiken focuswriterilla (ja sit tyyliin liitän myöhemmin wordiin tms), se on tosi hyvä mulle kun oon niin altis kaikille häiriötekijöille ja virikkeille, jos kirjotan wordissa niin jo joku chrome tai steam tehtäväpalkissa alkaa heti houkuttaa :__DD suosittelen lämpimästi kaikille joiden mieli harhailee liikaa Mä kirjotin joskus kaiken driveen jollon ne oli aina tallessa. Se itseasias pelasti mut kerran ku mun kone vaan spontaanisti hajosi. Mut tarviin kaavaeditorin josta voi vaihtaa fonttia ja kirjasinta yms., joten loppupeleissä ainoot vaihtoehdot on word ja LaTeX enkä ala opettelee uuden ohjelman käyttöö joten mun on pakko selvitä wordin kanssa. Sitäpaitsi mun nemesis reivaa aina LaTeXista joten käytän wordii jo ihan piruuttani >:^) ah, joo, no kyllä mäki käytän wordia koulujuttuihin ja kaikkeen jossa tarviin vähänkään enemmän tekstinmuokkausta, mut sit jos taas haluan keskittyä pelkkään kirjottamiseen niin teen sen focuswriterilla. Mut wordissa ärsyttää kun koen siinä olevan liikaa kaikkee turhaa shittii enkä sit löydä sieltä ikinä just niitä työkaluja joita tarviin - tai ehkä oon vaan sokee. En vieläkään tiiä onko wordissa mitään mahollisuutta tehdä muistiinpanoja sen ite tekstin viereen, latasin jonkun muistilappulisäosankin mut ei se sit ikinä suostunut toimimaan niin luovutin sit sen suhteen. Ja siis mä oon just tällanen ihminen joka tahtois työstää kymmentä eri tekstiä samaan aikaan ilman että tarttee hyppiä eri ikkunoiden välillä mut en oo löytäny vielä ohjelmaa joka soveltuis mun kummalliseen työskentelytapaan
|
|