|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2016 11:17:08 GMT
heräsin just oon lukenu kaks kirjaa oon kattonu silicon valleyta kaks tuotantokautta putkeen oon syöny 450 grammaa suklaarusinoita vaikken ees tykkää niistä en tiiä mikä tai monesko päivä nyt on havahdun joka viides minuutti siihen et mun pitäs olla koulussa ja sit tajuun et on kesäloma en oo poistunu tästä talosta 48 tuntiin
SEND HELP ja tuokaa lisää suklaarusinoita, thnx
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 7, 2016 11:27:32 GMT
Mä en oo tehny mitään järkevää ((
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 7, 2016 11:28:14 GMT
tänään on seittemäs päivä kesäkuuta jos yhtään auttaa. nii ja on tiistai. kai.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2016 12:15:31 GMT
tänään on seittemäs päivä kesäkuuta jos yhtään auttaa. nii ja on tiistai. kai. aa okei kiitos ehkä mä nyt selviän
|
|
|
Post by swordsman on Jun 7, 2016 14:21:40 GMT
mä taas en oo saanu mitään aikaseks näiden kahen päivän aikana. se alko tänään ahdistamaan mua kun haluisin tehä kesällä jotain muutakin kun maata sohvalla 24/7, mut en keksi mitään tekemistä D:
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 7, 2016 15:33:40 GMT
Mä oon vaan kattonu netflixiä ja syöny laivalta ostettuja karkkeja
|
|
|
Post by Miopod on Jun 7, 2016 16:57:03 GMT
Oon kadottanu mun kesäfiiliksen kesätöissä (( En ehi työpäivän jälkeenkää tehä mitää ku pitää mennä nukkuun ettei äiti suutu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2016 23:30:56 GMT
mä taas en oo saanu mitään aikaseks näiden kahen päivän aikana. se alko tänään ahdistamaan mua kun haluisin tehä kesällä jotain muutakin kun maata sohvalla 24/7, mut en keksi mitään tekemistä D: en mäkää mitään järkevää oo tehny tai no luin ne kirjat mut vaan koska oli tylsää jajaja öö lähe seikkailulle se on hauskaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2016 23:32:06 GMT
Oon kadottanu mun kesäfiiliksen kesätöissä (( En ehi työpäivän jälkeenkää tehä mitää ku pitää mennä nukkuun ettei äiti suutu. ((((((((( no mutmut sitkun sulla ei oo enää töitä, sulla on massia ja loma ja voit tehä kaikkee kivaa!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2016 23:33:18 GMT
Mä oon vaan kattonu netflixiä ja syöny laivalta ostettuja karkkeja ootko ollu laivalla vai toiko joku sulle sieltä tuliaisena ne karkit? :D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2016 11:50:38 GMT
Mene ulos kävelylle, käy ostamassa suklaarusinoita tai tapaa jotain kaveria :3 Mä oon tässä ömm neljän lomapäivän aikana käyny kaupassa ja kirjastossa, ollu mummilla ja mummin mökillä ja sen mökin katolla, puhallellu saippuakuplia, käyny kirpparilla ja uimassa maauimalassa 8) olen ylpeä itestäni
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 8, 2016 13:24:53 GMT
Mene ulos kävelylle, käy ostamassa suklaarusinoita tai tapaa jotain kaveria :3 Mä oon tässä ömm neljän lomapäivän aikana käyny kaupassa ja kirjastossa, ollu mummilla ja mummin mökillä ja sen mökin katolla, puhallellu saippuakuplia, käyny kirpparilla ja uimassa maauimalassa 8) olen ylpeä itestäni aww ehkä käyn ostaa niitä suklaarusinoita ja sit meen katolle puhaltelemaan saippuakuplia!!
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 8, 2016 14:43:05 GMT
Mä oon vaan kattonu netflixiä ja syöny laivalta ostettuja karkkeja ootko ollu laivalla vai toiko joku sulle sieltä tuliaisena ne karkit? :D Kävin vähän aikaa sitten risteilyllä. Se on ollu mun kesäloman ainut järkevä asia :D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2016 18:30:35 GMT
Mene ulos kävelylle, käy ostamassa suklaarusinoita tai tapaa jotain kaveria :3 Mä oon tässä ömm neljän lomapäivän aikana käyny kaupassa ja kirjastossa, ollu mummilla ja mummin mökillä ja sen mökin katolla, puhallellu saippuakuplia, käyny kirpparilla ja uimassa maauimalassa 8) olen ylpeä itestäni aww ehkä käyn ostaa niitä suklaarusinoita ja sit meen katolle puhaltelemaan saippuakuplia!! Joo mene
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 9, 2016 14:30:36 GMT
Mä oon vaan ajellu junalla - ja vähän taksillakin - pitkin Suomee, yöpyny hotelleissa ja tuhlannu varmaan yli puolet kuukauden tuista, koska pääsykokeet.
|
|