|
Post by Miopod on Jun 9, 2016 22:35:58 GMT
Oon kadottanu mun kesäfiiliksen kesätöissä (( En ehi työpäivän jälkeenkää tehä mitää ku pitää mennä nukkuun ettei äiti suutu. ((((((((( no mutmut sitkun sulla ei oo enää töitä, sulla on massia ja loma ja voit tehä kaikkee kivaa! Jee (tänään mun kesäfiilis katos tosin vielä kauemmas ku risuja haravoidessa kattelin kui lumihiutaleita leijaili hiljaa taivaalta. Näin yheksäs kesäkuuta.) mut kyllä tää tästä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 10, 2016 8:36:15 GMT
((((((((( no mutmut sitkun sulla ei oo enää töitä, sulla on massia ja loma ja voit tehä kaikkee kivaa! Jee (tänään mun kesäfiilis katos tosin vielä kauemmas ku risuja haravoidessa kattelin kui lumihiutaleita leijaili hiljaa taivaalta. Näin yheksäs kesäkuuta.) mut kyllä tää tästä. oikeesti? :DDD
|
|
|
Post by Miopod on Jun 10, 2016 8:42:17 GMT
Jee (tänään mun kesäfiilis katos tosin vielä kauemmas ku risuja haravoidessa kattelin kui lumihiutaleita leijaili hiljaa taivaalta. Näin yheksäs kesäkuuta.) mut kyllä tää tästä. oikeesti? :DDD Joo Sitä ei tullu kauheen paljoo eikä maa muuttunu valkeeksi mutta lunta se oli kuitenki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 10, 2016 8:43:49 GMT
Joo Sitä ei tullu kauheen paljoo eikä maa muuttunu valkeeksi mutta lunta se oli kuitenki oli pakko kattoo ulos siinä toivossa et siellä satais lunta mut ei satanu (
|
|