|
Post by Miopod on Apr 28, 2018 10:21:01 GMT
Näin toissayönä unta et äiti ilmotti mut johonki uimakouluun mut pelkäsin mennä sinne ku se uimakoulunopettaja yleensä hukutti oppilaitaan. :'DD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 28, 2018 15:19:17 GMT
Hissiunet jatkuu..
|
|
|
Post by Miopod on Jun 8, 2018 17:13:28 GMT
Hyi nyt näin unta et ajoin pitkästä aikaa ja jouduin pahaan auto-onnettomuuteen ja sit heräsin vuoden koomasta ja suurin osa mun sisäelimistä oli otettu mun sisältä (niinku sydän ja munuaiset ja aivot) ja ne roikku mun vieres semmosis pusseis ja ne oli silti kaiken maailman letkuilla ja putkilla yhteydessä muhun. Ja kääntelin vaan sitä aivopussia siinä sillee "Sitä ei joka mies pääsekkää näkeen omia aivojaan" mut silti mua inhotti koska pelkäsin et mitä jos ne vauritoituu helposti nois pusseis. Niinku mä voisin kirjaimellisesti astua mun aivojen tai sydämen päälle ja se olis ihan kamalaa. Mut sit ne kaikki laitettiin takas muhun jollain leikkauksella. Sit liikuin supervarovaisesti ku pelkäsin et ne on tosi herkkiä ne mun elimet nyt ku niitä on tollee käsitelty ja voi tyyliin pettää minä hetkenä hyvänsä. Sit olin vaan huolissani oltiinko mun basilikaa muistettu kastella sinä vuoden aikana. :''D:
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 8, 2018 18:38:11 GMT
Mä näin unta että mun tisseist tuli maitoa ja roiskuttelin sitä ympäriinsä ku oli nii outoa. Mausteinen sitä ja se oli kuitenkin jotenkin kermamaista? Sitte näin unen et haettiin hevosia laitumelta ja siellä oli yks Valkonen hevonen kaks kertaa mut syy oli että toinen niistä oli se todellinen luonne ja toinen vaan se pinta mitä ihmiset yleensä näkee, eli iloinen ja ystävällinen.. sisin oli valmis tappamaan ja vihaa ihmisiä ja ym.. sit samalla katoin et ori astu tammaa mut katoin sukupuolet ni oliko et ori astu oria.. o.O ja et mun mies uhkaa lyödä mua. Ja että piti koulussa löytää joku kappale ja tanssia se. Ja että kaverilla oli donitsi ja kysyin mistä se sai sen mutta sitten olin ite siel kaupassa tuijottamassa niitä ja olin IN LOVE niihin #oudotunet
|
|
|
Post by Angelus on Jun 14, 2018 0:24:32 GMT
Olin menossa risteilylle jonkin luokkaryhmän kanssa ja koska olin ryhmän kokenein laivalla reissaaja, jouduin opastamaan terminaaliin koko porukan. Ennen kuin pääsin terminaaliin sisään niin mua heikotti niin pahasti et melkein taju olisi lähtenyt ja se helpotti vasta, kun olin päässy terminaalin odotuspenkeille istumaan ja nauttimaan siinä jtn sokeripitoista.
Sitte siinä oli nää perushommien teko tiskillä et saatiin kaikki kortit. Jäin ihmettelemään, että missä on se kortti, millä saa laivan kuohuviinin 2 eurolla. Siitä lähdettiin hakemaan ruokaa jostain hihnastolta -kuului ilmeisesti matkan hintaan ku ei tarvinnu maksaa- ja siinä sai kaupan päälle ottaa amerikanrauta-leluauton. Hämmennyin niin et otin vaan jonkun ruskean. Sitte ku näin jollain mustan amerikanraudan niin olisin halunnut sen värisen. Ruoka piti syödä jossain kerrostaloasunnossa.
Sitte päästiin ihan laivan sisälle. Jostain syystä en yhtä tyyppiä halunnut päästää johonkin hyttiin vaan neuvoin sen viereiseen. Siitä näki aiemmin mainitun hytin ruokailutilaan. Sitte ku olin siinä hytissä mihin en halunnut sitä tyyppiä niin se tyyppi tuli hytistään lasiovien kautta ruokailutilaan.
En yhtään kyseenalaistanut asiaa, että kun katoin laivan keulasta ulos niin se laiva kulki maantietä pitkin ihan muina "autoina"🤣 autojen seassa. Ainoo mitä varmaan unessa kyseenalaistin oli se, kun en kuullut ukkosen ääntä vaikka laivan keulaikkunoista katsellessa salamat näkyivät erittäin lähellä ja hyvin hämärässä/pimeässä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2018 22:06:37 GMT
Näin unta et mulle tärkeä nettikaveri hylkäsi mut täysin ja siitä ja eräästä mun irl-kaverista tuli parhaat ystävät.
|
|
|
Post by adalmiia on Jul 2, 2018 8:55:17 GMT
Näin unta et yks ihana poika tykkäs musta. Sen jälkeen näin jotain toista unta, jossa kirjotin päiväkirjaan tosta unesta jonka olin just nähnyt :DD
|
|
|
Post by Angelus on Jul 7, 2018 9:36:22 GMT
Että tää vuoden päivät mulla ollut auto päätti sanoa sopimuksensa irti. Semmottiin, että vaikka kuinka yrittäisi painaa kaasua niin ei onnistu nopeuden nosto. Kierrokset kyllä nousi ja silleen. Jouduin sitten viimesillä vauhdeilla kääntyä sivutielle. Mun autolle tapahtu unessa sama kuin oikeasti iskän autolle (kun mä olin sitä vielä ajamassa) - oli kai moottoriin päässy jtn ylimääräistä tai sitten siellä oli menny jokin rikki. 😅
|
|
|
Post by Miopod on Jul 12, 2018 13:21:44 GMT
Olin niinku jossain kirkossa tai kappelissa jossain lämmityshuonees ja joku mummo tuli huutaan mulle englanniksi jotain paskaa amerikkalaisista ku se luuli mua amerikkalaiseksi ja sit sanoin englanniksi etten oo amerikkalainen ja sit se alko jotain et "no te belgialaiset ootte just tommosia" ja sit sanoin et oon suomalainen mut se huusi vaan.
Sit yhtäkkii olinki kotona ja katoin ulos nii siel oli jotain jättimäisiä kissoja tuhoamas talojen kattoja ja sit ne näki mut ja se oli tosi pelottavaa ja yks niistä alko ottaa kuvia musta ja mun normaalikokonen kissa hyppäs kans peloissaan mun syliin ja juostiin piiloon mun huoneeseen ja sit heräsin ja tajusin et halasin unissani mun peittoa just samallalailla ku mun kissaa siinä unessa.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 12, 2018 15:07:44 GMT
Näin unta siitä että mun hiuksissa oli ampiainen eikä se suostunut millään poistuu. Pörräs vaa ympärillä, hiuksissa, ja lopulta heräsin siihen et oli pakko pudistella hiuksia D:
|
|
|
Post by Angelus on Jul 15, 2018 7:30:46 GMT
Näin unta et olin katsomassa Putinia ja Trumpia Helsingissä. Pääsin kättelemään Putinia, kun se tuli jostain kulman takaa.
Sitten kävelin Putinin perässä, kunnes jäin katselemaan presidentinlinnaa jonkin rakennuksen ja vesialtaan välille. Niitten välissä oli just kenkien pituuden verran tilaa.
Joku mun vieressä seissyt tyyppi vahingossa tönäisi mut veteen. En ite päässyt sieltä ylös, mutta kun näin perässä hypänneen niin huomasin et se oli Trump.
Sitte olikin jo siirrytty jonnekin sairaalahuoneeseen missä Trump makasi vuoteella ja ite katsoin siinä vieressä seisten.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 15, 2018 15:16:01 GMT
Taidan olla viimeksi nähnyt ihan vaan unta töistä, että olen tehnyt tekemättömiä töitä esimerkiksi tilausta jollekin päivälle tai muuta
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 20, 2018 7:57:24 GMT
Menin junalla Puolaan viemään mun kisua eläinlääkäriin
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 20, 2018 9:36:56 GMT
Jätin mieheni ja iskin unelmien herran. Tuuhea, ja vaaleahiuksisen, jolla oli siniset silmät ja se oli luonteeltaan täydellinen. 😍 Se puolusti ja oli aidosti mun kanssa. Arvosti ja rakasti. Toisin kuin mieheni oli unessa. Ja sitten tehtiin kaikkea kivaa. Keksittiin kahdesta kepistä sängyssä semmonen laite mikä lähtee viemää sua ympäri ja siitä ilmojen halki johonkin semmonen jännä leijukki. olis niin siistiä kokeilla oikeesti mut maan vetovoima estää 😂
|
|
|
Post by Miopod on Jul 20, 2018 17:50:12 GMT
Olin joku köyhä koditon neuvostovenäjällä ja sit mä jonku venäläisen mummon kanssa kiertelin murtautumassa rikkaiden kartanoihin varastamaan ruokaa.
|
|