|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jul 21, 2018 14:43:14 GMT
oon kahtena yönä nähny unta linja-autosta, johon mun pitäs mennä, mut myöhästyn. sitten on tullu nähtyä unta hellraiserin pinheadista - ei kyl tosiaan haittaa. muistan aina pätkiä mun unista, ei nyt tuu muistii mitää kokonaista unta
|
|
|
Post by Jp on Jul 21, 2018 21:59:10 GMT
Mä en oo nähny unii hetkeen.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 21, 2018 22:31:44 GMT
Mä näin unta et olin maailman hirvein asiakas kaupassa. Mä niinku menin sinne tosi epäilyttävän näkösenä ja sen sijaan et oisin ottanu korin mulla oli oma laukku johon laitoin kaikki ne mitä aioin ostaa. Sit avasin nakkipaketin ja kinkkukiusauksen ennen maksamista ja söin niistä sielä samalla. Sit otin kindermunan jonka söin ja toimitin kassalle vaan käärepaperit jois oli se viivakoodi. Eksyinki sinne moneen otteeseen. Sit mul oli hihnalla vaan hirveesti avattuja pakkauksia ja kaikkee sälää. Ja lopuks korttikaa ei meinannu toimia,
|
|
|
Post by Angelus on Jul 22, 2018 22:22:14 GMT
Olin taas jossain laivalla... Muistan istuneeni jossain melkein kokonaan vihreäksi sisustetussa "baarissa" ja yks tuttu itkeskeli vieressä sitä, että joutuisi ottamaan lainaa ja sitten hän ei sitä saisi muuten kuin et se lainaraha menis ulkopuoliselle (jollekin toiselle)... Muistan miettineeni etten uskalla halata tuttavaa lohdutuksena tai edes laittaa kättä olkapäälle. Ja sitte maissa jouduin porukan johtaa jonnekin festareille.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 23, 2018 11:36:53 GMT
En kehtaa edes sanoa 🙈🙊
|
|
|
Post by Jp on Jul 23, 2018 21:53:52 GMT
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 24, 2018 5:15:36 GMT
|
|
|
Post by Jp on Jul 24, 2018 14:34:58 GMT
Aha
|
|
|
Post by Miopod on Jul 27, 2018 8:28:54 GMT
Mä näin unta et meidän naapuri rakensi pihalleen semmosen jonku huvipuistolaitteen ja se oli täynnä naapureiden lapsia onnessaam kokeilemas sitä mut ku se laitettiin päälle nii mutterit petti ja se koko laite kaatu ja kaikki naapuruston lapset vaan levis pitkin katua.
|
|
|
Post by Jp on Jul 29, 2018 6:40:42 GMT
Mä näin unta et meidän naapuri rakensi pihalleen semmosen jonku huvipuistolaitteen ja se oli täynnä naapureiden lapsia onnessaam kokeilemas sitä mut ku se laitettiin päälle nii mutterit petti ja se koko laite kaatu ja kaikki naapuruston lapset vaan levis pitkin katua. Mä näin unta siit et joku selkeesti ulkomaalainen olis yrittäny pölllii mun pyörää ja sit mä vaan mietin et listisinkö sen koirat eka vai hakisinko vaa pyöräni takas. Lopult taisin päätyy siihen et sain sen koirat hyökkää omistajansa kimppuun (kuulin siis vaan ne raateluäänet yms mut en nähny verta yms) ja kävelin hakee pyöräni takas.
|
|
|
Post by Sibe on Aug 20, 2018 8:32:22 GMT
viimeisimpiä unia, jotka muistan on olleet jotain luokkaa
olen töissä ja teen töitä, joita olen miettinyt illalla, mitkä pitää tehdä seuraavana päivänä
|
|
|
Post by Miopod on Aug 20, 2018 19:52:01 GMT
Näin unta et kaduilla oli jotain semmosii teleporttauslaitteita, vähä niinku bussipysäkkejä mut niil pysty vaan teleportata eri paikkoihin. Sit yhestä laitteesta teleporttas joku mies, joka oliki robotti jolla oli semmonen nelkytluvun vaatetus päällä, niinku hattu ja salkku ja kaikki ja se sano olevansa Törnävältä ja mun piti toimia sen oppaana ja kysyin siltä sit et haluuks se nähä jotain nähtävyyksiä mut se sano et ei ku kävellään vaan. Sit se katos jossainvälis ja löysin sen rakentamasta jotain ihme rataslaitetta ja se sano et se "tuli tänne tulevaisuuteen vaan ettiin jotain osia sen laitteeseen" joita ei siis saanu sen ajasta ku se oliki oikeesti jostain nelkytluvulta ja onnistunu käyttään niitä teleporttauslaitteita aikakoneena.
Sit näin toistaki unta mis olin Overwatch universumissa ammuskelemassa ihmisiä.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Aug 27, 2018 10:43:32 GMT
Semmosta et myöhästyin bussista ja töistä, jonka johdosta menetin paikan. KAUHEETA OLI. Ekana työpäivän vielä
|
|
|
Post by Angelus on Aug 28, 2018 21:08:17 GMT
Yks päivä näin unta et olin kaupassa ja siellä sitten kauppahenkilökunta nuoleskeli tollasia pötköjä sen tyyppisiä missä tavanomaisesti(?) maksamakkaraa myydään.
Ja tänään näin unta, jossa olin ulkomailla. Pääsin syöttämään jotakin elefanttia. Sitten yks tyyppi vei sokean äitini laukusta jtn ja lähdin sen tyypin perään samantien, koska näin koko tapahtuman. Sain kaadettua sen maahan, menin sen selän päälle, taitoin sen käden sen selkää vasten ja vaadin sitä palauttamaan viemänsä. Sain viedyn tavaran takaisin... Ja en muista mitä sitten tapahtui.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Sept 12, 2018 6:20:46 GMT
Mun mies ja joku muu heitteli suklaapatukoita ja yritti saada ne pussin kanssa lentää ja sitten ku se onnistu niin ne ei nää halunnutkaan et ne lentää ja yritti saada niitä kiinni. sit opettaja anto niille kaks pistettä typerästä ideasta ja pian arvottiin jonkin esityspaikkaan ihmisiä ni mä pääsin siihen parhaimpaan kohtaan. Kirjoitin nimeni JA HERÄSIN 😎
|
|