|
Post by Miopod on Dec 29, 2017 13:06:55 GMT
Näin unta et katoin eka jotain ihan ihme pokemonjaksoa mikä oli tyyliin joku pilotti ennen sitä alkuperästä sarjaa. Sit ajoin autolla sillee makuultani ja siel oli poliisiratsia ja ne pysäytti mut mut anto sit kuitenki jatkaa matkaa. Sit olin kans mun vanhalla lukiolla siinä. Olin jossain ihme tanssitunnilla ja siel vaan siirreltiin pulpeteita ja kuunneltiin musiikkia. Se lukio oli sisältä ihan eri näkönen ja sit tunnin lopussa tulin ulos ja ettin mun pyörää jota en löytäny mistää. Oli niinku joulukuu mut pihalla oli 12 astetta lämmintä ja paisto aurinko ja sato samaan aikaan lunta. Olin siel vaan t-paidas ja hellehatus, ja sit joku mummo pysäytti mut ja huusi et sen miehellä on samanlainen hattu?? Sit muistin etten tullukkaa pyörällä vaan autolla, eikä se auto ollu enää siinä niin aattelin et joudun sit vaan kävelemään, mut sitte heräsin.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 12, 2018 1:56:12 GMT
Näin unta et kuvailin jotain hämäriä meemivideoita ja sit näin kans unta et kiertelin kaikkia autioita ja hylättyjä taloja ja vein sieltä aina lankapuhelimet ja kamerat. :'DD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 12, 2018 10:21:08 GMT
Puhuin jonkun kanssa (en nähny tyyppiä) ja yhtäkkiä se vaa huudahtaa: "EI SAA PURRA, PAPPA!"
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 12, 2018 17:00:08 GMT
Oon nukkunut tosi huonosti ja esim viime yönä mun unet oli vaan sekavaa sössöä jossa orgaaniset molekyylit pyöri ja muotoutui.
About viikko sitten näin unta et kattilan ulkoasu muuttu oranssiksja se oli must hieno.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 15, 2018 19:58:31 GMT
Näin unta et sovin treffit mun vanhan yläasteen ihastuksen kans ja sit ku kävelin sinne paikkaan, se oli vaan täynnä jotain stereotyyppisiä teiniklikkejä ja sit seki hengas siin jossain kavereittensa kans enkä uskaltanukkaa mennä jutteleen sille ku pelkäsin et se oliki vaan joku iso vitsi ja ne nauraa mulle sielä.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 24, 2018 15:22:52 GMT
Näin unta jossa tää mun hereilläoloaika oli vaan unta. (ILLUMINATI??)
Sit sitä edellisyönä näin unta et mun molemmat mummot asu jossain korves semmoses hirsitornis ja niil oli kummallaki poreammeet. Sit pulkkailin pakoon hevosta joka jahtas mua.
|
|
|
Post by Miopod on Feb 23, 2018 21:15:48 GMT
Näin unta et olin amerikas mut se paikka missö asuin oli kuitenki ihan samanlainen ku mun kotikaupunki ja työskentelin jollekki oudolle miehelle jota kutstuin Professoriksi. Sit päästiin lomalle ku oli kiitospäivä seuraavana päivänä ja olin vähä surq ku en juhlinu kiitospäiväö ku en oo amerikkalainen. Pääsin kuitenki lomalle ja just ennenku lähin töistä pöllin siltä Professorilta pelikortit. (Kysyin siltä eka et saankobottaa ne mut se sano et ei) Sit liikku joku huhu et jossain halpahallis oli jääny jotkut kiinni varastelusta nii kaikki meni uteliaana kattoon sinne kauppaan ja siin oli niinku koulut alkanu just nii oli hirveesti kaikkii toimistovälineitä myynnis ja ostin sit jonku pinkin vihon ja sit joku myyjä jonka muka tunsin anto mulle jonku marilyn monroe piirroksen jonka saan kuulemma värittää vesiväreillä ja osallistua sillä johki maalauskisaan (ku en ensi suostunu osallistuun siihen) ja sit menin johki toiseenki kauppaan ostaan jotai kyniä ja sit äiti vei mut kotiin ja ihmettelin sit äitiltä et miten nyt on muka jo kiitospäivä ku äsken ei olli vielä ees maaliskuu ja sit äiti sano et se on nyt jo kesäajan takia ja mulla on joku mahasairaus joka aiheuttaa muistikatkoksia???
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 11, 2018 12:27:25 GMT
Näin et mun prinssi palasi Tajusin jossain kohtaa että se on unta Enkä halunnu ikinä herätä
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 12, 2018 12:38:48 GMT
Olin kännissä puhunu pehmoisia ainaki viidelle eri fuksille ja ne tuli kaikki yhtenä laumana grillaamaan mua seuraavana päivänä. Mulla oli kunnon uniflashbackit siihen miten olin söpöttäny kaikkea ihan typerää. Lopulta pakenin paikalta asentamaan uusia valoja mun kylppäriin.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 30, 2018 11:03:08 GMT
Näin unta et elin jossain ihme pohjoiskorea au:ssa missä kaikki authoriteetti oli tosi korruptoituneita ja kusipäitä. Olin niinku eka jossain ihme leirillä jossa mulle syötettiin jotain pillereitä jotka aiheuttaa muistinmenetystä ja ihmisiä laitettiin välillä ulos nukkumaan ja kaikki asu jossain tosi köyhissä taloissa jollain teollisuusalueella ja sit aina ku joku oli tehny jotain nii kaikki lähellä olevat fyysisesti likasen näköset ihmiset pidätettiin. Ja sit ku olin lähös sieltä leiriltä nii unohdin mun takin ja ku tulin hakemaan sitä nii ne leirin pitäjät epäili mua sen takin varastamisesta. Sit mun paras kaveri oli Charles Boyle brooklyn 99 ohjelmasta ja se oli vahingos ignoorannu stop merkin nii se pidätettiin 38 tunniksi ja siinä välis sille vaan mielivaltaisesti langetettiin kuolemantuomio siitä ja sit brainstormasin siinä ihan hulluna et miten saisin sen vapaaksi. Lupasin pitää huolta sen rakkaasta autosta. Sit siel kuunneltiin musiikkia vaan semmosista vempeleistä joihin sai eka tehä jonku oman soittolistan mut siihen ei voinu lisätä mitää muuten ku jakamalla kavereiden laitteista musiikkia. Sit joku oli tehny Boylen muistoksi soittolistan. Ja mulla oli synttäritki jossainvaihees mut joku tyyppi vaan söi mun kakun. Sit lopus oottelin vaan Boylen kuolemaa ja sit heräsin.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 31, 2018 8:25:12 GMT
Viime yönä näin vähän kaikenlaista... Näin, että sisar meni junan kyytiin. Sitten Antti Tuisku, minä ja pari muuta tyyppiä oltiin jossain liikkeessä ja Tuisku yhdessä vaiheessa rauhoitteli, että tuun kyllä löytämään autoni. Loppupeleissä siellä liikkeen pihassa oli kaksi mun autoa ja pähkäilin kuka voisi siirtää sen toisen. Sitten olin myös kaupassa ja ennen kuin menin niistä nuoliporteista sisään niin katselin erilaisia hedelmiä, mutta ne kaikki oli huonoja / puoliksi syötyjä. Kaupan sisällä näin varmaan metrin kokoisia, kapeita, lasipullo, puolentoista litran Coca-Cola ja Jaffa -limuja - oli myös joku kolmas vaihtoehto. Voitte olettaa, että oli herätessä kamalaa todeta, ettei niitä lasipulloja oikeasti ole
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 7, 2018 12:04:32 GMT
Sisko oli laittanut sikiönsä maitopurkkiin ja ku mä otin maitoa sen plupsahti sieltä mun mukiin. Syy tälle oli se että ne kehittyy paremmin purkissa kuin kohdussa 😂👌
|
|
|
Post by Angelus on Apr 7, 2018 18:25:04 GMT
Kun menin töiden jälkeen 'päiväunet' nukkumaan niin näin työnteosta unta. Olin unessa sen verran innokas et tein ylimääräistä työtä, joka kuitenkin oli lopulta ihan turhaa koska tein sen väärään paikkaan. Ja sitten jossain muualla ja jossain vaiheessa joku englannin kielinen huijari yritti flirttailla. Lopulta tää huijari vaihtoi mun sähköpostin tilalle omansa ja hyökkäsi ohjelman kanssa koneelleni, josta yritin sitten sitä ohjelmaa poistaa, mutta päädyin harmikseni poistamaan suurimman osan tiedostoista. 🤔
|
|
|
Post by Miopod on Apr 9, 2018 13:30:08 GMT
Mä näin toissayönä unta et kaikki sai valita jonku pallon joita putoili taivaalta ja sitä palloo vastaan sai jonku paketin. Mun veli sai loisteputkilamput ja mä valittin jonku pinkin pallon ja sain sitä vastaan jonku jäätävän kokosen kirjan ja siel oli kaikkee kivaa ja tykkäsin siitä tosi paljo.
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 28, 2018 9:06:15 GMT
Meidän talo sytty palaan ja jäin vaan mietimään et pitääköhän mun pelastuu mun hamsteri vai ei
|
|