|
Post by petefromtheshop on Oct 14, 2017 19:37:12 GMT
näin unta et jotkut tyypit tuli ja kokeili mun aurinkolaseja ja sit ne rikko ne hienoimmat ja olin sillee ''ei se mitään'' mut oikeesti olin ihan :(((
muistin koko unen vasta äsken kun näin mun aurinkolasit ja säikähin kun ne olikin ehjät lol jostain syystä mun unissa aina joku rikkoo jotain mun vaatteita hmh
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 19, 2017 16:11:36 GMT
Jotain randomii kakkaa taas vaihteeks
|
|
|
Post by Miopod on Oct 21, 2017 14:14:58 GMT
Näin unta et kävelin kaduilla yöllä ja katoin ku yks sama auto joutu kolmeen eri autokolariin pitkin mun lenkkireittiä. (lmao seuras mua?) Ja sit mun kissa oli karannu kotoa ja käveli mua vastaan.
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:09:54 GMT
pakko nyt todeta täällä, että oon nähnyt Supernaturalin aloitettuani varmaan viis kertaa ainakin unta, jossa seikkailevat Dean & Sam
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2017 21:28:39 GMT
näin unta jossa sanoin mun kaverille liiankin rehellisesti pari asiaa
muisti tänkin unen vasta joskus päivällä kun yhtäkkiä kun olin laittamassa kaverille snäppiä ja mietin et eiku enhän mä voi kun se on vihanen mulle mut heti perään tajusin nähneeni taas vaan unta lol
|
|
|
Post by Miopod on Nov 24, 2017 20:10:12 GMT
Näin unta et olin joku palvelustyttö jossain isos kartanos jollekki vanhalle naiselle ja mun lisäksi ainoana palvelusväkenä sielä oli joku vanha hovimestari. Sit se nainen meni väittään sille hovimestarille jotain et tykkään siitä tai jotain. Mä sit salakuuntelin siel nurkan takana sillee fuck mitähän se mies nyt ajattelee. Mut sit oliki nukkumaanmenoaika ja siel sammu valot koko paikas ja mä sit hiippailin pitkin palvelusväen käytäviä suorittaas mun iltatoimia ja just ku olin menos alasti kylpemään kävelin vahingos miesten puolelle missä se hovimestari oli kans alasti ajelees partaansa ja mä sit olin sillee oops sorry mate toivottavasti se ei nähny mua ja vilahdin sinne tyttöjen puolelle ja sit se huus mulle sieltä seinän takaa jotain et oon liian lihava ja sit mä olin vaan silllee how rude fuck you Sit mä myös tappelin autobotteja vastaan jossain välis.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2017 19:44:26 GMT
Okei tää ei ollu viimeks nähty uni mut sillon kun olin menos yo-kirjotuksiin, näin edeltävänä yönä unta et mun kaveri repi mun konseptit yo-kokeessa ja ope ei suostunut antamaan uusia : ( Sit päätin et mun on pakko luntata kännykältä, jonka jälkeen mun toinen kaveri otti mun kännykän hallintaansa omalla kännykällään ja pelkäsin et se ilmiantaa mut lunttauksesta valvojille :--D Oho näköjään oon kirjottanu toisenki painajaisen ennen ylppäreitä tänne ilmeisesti alitajuisesti pelkäsin että vahingossa otan kännykän sinne kokeeseen ja lunttaan!!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2017 20:00:59 GMT
Okei tää ei ollu viimeks nähty uni mut sillon kun olin menos yo-kirjotuksiin, näin edeltävänä yönä unta et mun kaveri repi mun konseptit yo-kokeessa ja ope ei suostunut antamaan uusia : ( Sit päätin et mun on pakko luntata kännykältä, jonka jälkeen mun toinen kaveri otti mun kännykän hallintaansa omalla kännykällään ja pelkäsin et se ilmiantaa mut lunttauksesta valvojille :--D Oho näköjään oon kirjottanu toisenki painajaisen ennen ylppäreitä tänne ilmeisesti alitajuisesti pelkäsin että vahingossa otan kännykän sinne kokeeseen ja lunttaan!!! tai sit sun alitajunta pelkää vaan että jäät lunttaamisesta kiinni 8)))
|
|
|
Post by Miopod on Dec 1, 2017 0:59:01 GMT
Näin unta et olin jonku tytön kaveri joka oli supervilli ja kova bilettään ja sit mä olin vaan tosi järkevä ja kuljin sen peräs sillee dude et sä voi tehdä noin tos käy huonosti ( ja sit mä kadotinki sen jossain vaihees. Sit käytiin powerparkissa "koekierroksella" et voidaan seuraavana päivänä mennä oikeesti powerparkiin?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 2, 2017 15:23:42 GMT
Näin unta et sain hermoromahduksen jonkun näytelmän takia. Niin joo ja koko uni oli på svenska
Viikko sitten mulla ja mun kaverilla oli esitelmä ihan karseesta aiheesta (hybrid materials in electronics) ja se tuli meidän molempien uniin. Tonin unessa me pidettiin esitelmä fysikaalisesta kemiasta ja runescapesta ja mun unessa me paettiin itä-suomeen onnibussilla.
|
|
|
Post by Arabella on Dec 2, 2017 22:25:07 GMT
olin jossain semmosessa lentokoneessa joka oli jossain tämmösessä ostoskeskuksessa ja sinne koneeseen mentiin sisälle semmosta liukuhihnaa pitkin sit se kone oli jo lähössä ja kysyin joltain lentoemännältä että ehinkö käydä vielä siellä ostoskeskuksessa vessassa sit lähin sinne mut ku tulin ulos sieltä vessasta en enää muistanu et missä suunnassa se lentokone on ja sit vaan ryntäilin ympäri sitä ostoskeskusta mut mä kuitenki vissiin ehin sit siihen koneeseen ennen ku se lähti mut tajusin jälkeenpäin et mun ois pitäny maksaa siitä vessasta tai jotain mut en koskaan maksanu sitä
sit näin unta jossa olin psykologian tunnilla sit se meijän opettaja löi jotain niistä oppilaista? sit olin silleen mitä ja nousin seisomaan ja sanoin sille jotain että et sää voi tehdä noin sit se tuli siihen mun luokse ja huusin sille että ÄLÄ KOSKE MUHUN oon varmaan vieläki vaan suolanen siitä ku sain psykan kurssista 8 vaikka sain kokeesta 9- ja siks nään tämmöisä unia
sit näin joku yö unta et mulla oli semmonen hieno pipo. sit luulin tänään et mulla on hieno pipo mut sit tajusin et se oliki vaan unta
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 7, 2017 8:43:38 GMT
Pelasin tsatsia (yatzya) yliopistolla ja mul oli hulluja vaikeuksia olla heittelemättä niitä noppia lattialle. Sit jossain vaiheessa katosta alko tippuu vettä ja kaikki paikallaolijat oli tosi ei-yllättyneitä siitä niinku se ois vaan ajan kysymys millon kahvihuone alkaa vuotaa.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 13, 2017 14:40:03 GMT
Näin unta et mua syytettiin murhasta. En siis oikeesti ollu tehny sitä mut joku oli löydetty kuolleena jostain ja joku oli esittäny olevansa mä ja tunnustanu mun puolesta. Sit sen sijaan et oisin menny vankilaan päädyinki johki mielisairaalaan hetkeks aikaa ja sit pääsin kuitenki vapaaksi sieltä mut kaikki oli ihan helvettiä ku mua pidettiin murhaajana sen jälkeen. Sit näin kans unta et halusin välttämättä ostaa semmosen palapelipallon mutten löytäny mitää hyvää. Sit joku vakuutteli mulle etten mä semmosella mitää tee. Oltiin siis shoppailees jossain ostoskeskukses joka oli jollain saarella jonne piti mennä veneellä.
|
|
|
Post by Angelus on Dec 15, 2017 11:32:58 GMT
Nooh... Poikakissamme oli karannut ulos ja sitte se tulee takaisin sellattiin 'en ollut missään'. Pian huomaan pitkäkarvaisen tyttökissamme (joka siis menehtyi alkuvuodesta...) pihalla ja otan sen syliin. Siinä vaiheessa, kun oon laskemassa sen alas niin huomaan et mun takki on täynnä (ei nyt kokonaan mutta kuitenkin varmaan se pari tusinaa...) pienen pieniä hämähäkkejä ja/tai punkkeja. Joissain välissä oon vanhempien ja kissojen kanssa menossa IKEAAN. Tässä vaiheessa kissat (2 + se pitkäkarvainen) on ihmismuodossa - ihmislapsina. Mulla on joku sininen tai turkoosi mekko ylläni. Tajuan et hetkinen en voi mennä niin, koska alusvaatteet paistoi läpi. Nooh äkkiä siirryin autoon ja laitoin mustat farkut sitte mekon alle.... -- en muista enempää nyt :c
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 29, 2017 8:28:17 GMT
Näin unta et kattilan joulukalenteriin tuli 2 uutta luukkua :DDDD Ja sit kans ompelin mun lapasen kiinni bussin ulkoseinään
|
|