|
Post by Miopod on Jul 8, 2017 12:19:39 GMT
Viime yönä näin unta et järjestettiin joku kattila-miitti ja sen jälkeen kaikki kirjotti tänne toisistaan jonku esseemittasen arvostelun että millasen kuvan sai kustaki henkilöstä noin niinku ihmisenä :DD Sit kerkesin lukee siinä vaan Trixie™ n arvostelun musta jossa se sano että oon söpö ja vähä ärsyttävän näkönen mut hyvällä tavalla :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2017 0:37:02 GMT
Viime yönä näin unta et järjestettiin joku kattila-miitti ja sen jälkeen kaikki kirjotti tänne toisistaan jonku esseemittasen arvostelun että millasen kuvan sai kustaki henkilöstä noin niinku ihmisenä :DD Sit kerkesin lukee siinä vaan Trixie™ n arvostelun musta jossa se sano että oon söpö ja vähä ärsyttävän näkönen mut hyvällä tavalla :DD apua :DDDDDD mäki näin kerran kattilamiitistä unta (mut se päätty terrori-iskuun
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 9, 2017 19:58:47 GMT
Viime yönä näin unta et järjestettiin joku kattila-miitti ja sen jälkeen kaikki kirjotti tänne toisistaan jonku esseemittasen arvostelun että millasen kuvan sai kustaki henkilöstä noin niinku ihmisenä :DD Sit kerkesin lukee siinä vaan Trixie™ n arvostelun musta jossa se sano että oon söpö ja vähä ärsyttävän näkönen mut hyvällä tavalla :DD Tbt kuulostaa ihan multa
|
|
|
Post by Arabella on Jul 25, 2017 17:01:12 GMT
näin unta et löysin meijän vessasta ukulelen sit oisin halunnu soittaa sitä mut se oli ihan epävireessä enkä ois jotenki millään jaksanu alkaa virittään sitä sit oli niinku hirvee dilemma
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 25, 2017 17:51:40 GMT
näin unta et löysin meijän vessasta ukulelen sit oisin halunnu soittaa sitä mut se oli ihan epävireessä enkä ois jotenki millään jaksanu alkaa virittään sitä sit oli niinku hirvee dilemma voin kuvitella sut unissas huokailemassa epävireiselle ukulelelle
|
|
|
Post by Miopod on Jul 25, 2017 18:49:17 GMT
Näin unta et mentiin ajassa kymmenen vuotta taaksepäin jollain ihme aikakoneella ja päädyin mun kymmenenvuotiaan itseni vartaloon. Sit nauroin niille vanhoille simpukkapuhelimille ja mun vaatteille ja kaikille tutuille jotka oli kymmenen vuotta nuorempia. Sit leikin siinä yhes vaihees mun yhen vanhan kaverin kans ja löydettiin meidän autotallista joku pikkutytön ruumis joka on ollu sielä vuosikaudet. Sit keskustas oli jotku vanhan ajan maatalousmarkkinat ja yritin mennä äitin kans johonki huvipuistulaitehommeliin mut äiti vaan sometti eikä meinannu tulla siihen ku oli meidän vuoro ja sit se laitteenhoitaja oli joku Eddie Redmaynen näkönen tyyppi joka flirttaili mulle kokoajan. Sit jouduin kesken kaiken mennä pukeen housut ku tajusin ettei mulla oo housuja ollenkaa. Sit päädyin pyöräilemään ympäri kaupunkia ettimäs mun pyörän avainta ja lopussa tajusin et se oli unta nii lähin vaan sukkasillani juokseen lumihankeen kunnes vastaan tuli karhu ja juoksin sitä pakoon ja lopuks se meinas saada mut kiinni joten (tietäen että se oli unta) improvisoin ja muutuin winx keijuksi ja yritin taikoa jonku valopommin siihen karhuun mut päädyinki sytyttään vahingos koko metsän tuleen. Sit heräsin. ... en ees muistanu tätä mitä helvettiä mun iltatees oikeen oli???
|
|
|
Post by Arabella on Jul 25, 2017 21:22:44 GMT
näin unta et löysin meijän vessasta ukulelen sit oisin halunnu soittaa sitä mut se oli ihan epävireessä enkä ois jotenki millään jaksanu alkaa virittään sitä sit oli niinku hirvee dilemma voin kuvitella sut unissas huokailemassa epävireiselle ukulelelle joo olin niinku ihan elementissäni
|
|
|
Post by Miopod on Aug 1, 2017 10:32:15 GMT
Katoin ennen nukkumaanmenoa Family Guyta ja näin unta et kuuluin vissii niiden perheeseen (?) ja oltii lähös johki retkelle tai johki emt. Sit mä ja Stewie jäätiin vähä jälkeen muista ja mentii jossain tosi ison autotien risteykses ja liikennevalot vaihtu just punasiks, ja ite kerkesin juosta sinne tien toiselle puolelle, mut Stewie jäi vaan eksyneenä harhailemaan sinne liikenteeseen. Sit olin ihan et wtf missä Brian on, senhän piti kattoo Stewien perään ja sit yritin saada Stewien tuleen sieltä (onpas mun uniminä tyhäm oisin aika edesvastuuton vanhempi) mut se ei tullu nii jouduin käydä hakees sen ja otin sitä kädestä et kävellään yhes tien toiselle puolelle mut sit se vaan vaihto paikkaa niin et oisin sen käsikynkäs koska se haluaa kuulemma olla se joka vie. :'DD
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 11, 2017 13:13:40 GMT
ei kyllä mitään käryä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 9:32:01 GMT
Näin jotain unta et meinasin myöhästyä koulusta ja meillä oli joku tärkee juttu mitä meidän entinen yläasteen ope piti siellä??
Sit kävi ilmi ettei sinne tarvinnukaa mennä nii mä vaan jäin jonnekin tuolille meikkaamaan ja joku vaan oli sillee "no taasko se meikkaa??" (en sitten oikeesti meikkaa missään koulussa) ja sit se vaan jäi siihen neuvoo miten meikataan oikeaoppisesti :---DD
|
|
|
Post by Angelus on Aug 15, 2017 8:33:00 GMT
Näin unta et matkustin Italiaan. Taisin tavata lennolla John'ksi esittäytyneen nuorukaisen (unessa en kuitenkaan ollut lentokoneessa vaan suoraan jossain Italian kaupungissa). Se asusti siinä kaupungissa. Se lupasi majoittaa mut sen ja äitinsä luokse. Mutta kadotin Johnin kun seurasin sitä. Panikoin et mihin se nyt katosi. Päädyin istumaan joillekin portaille missä oli muitakin. Mutta loppujen lopuksi lähdin kävellen etsimään Johnia. Löysin sen ja päädyttiin käymään jossain H&M'ssä tai olikohan Seppälä... En viittinyt ostaa mitään ku niitä kuitenkin sai ihan Suomesta ja mun piti säästää rahaa paluulippuun. Mutta sitten lähettiin sen kotiin. Siellä sain tietää et John ja sen äiti puhuukin suomea (tai et ne on alunperin Suomesta). Talo oli jossain ritilöiden päällä korkeuksissa. Se oli kapea mutta korkea ja leveä. Jostain syystä päädyin ajamaan autollakin kun käytiin kauppakeskuksen tyylisessä paikassa. //tästä on kylläkin jo 11pvä... Tais olla syynä se, että suunniteltiin aiemmin sillä viikolla ystävän kanssa lähtöä Roomaan joskus syksyllä
|
|
|
Post by Miopod on Sept 10, 2017 11:58:02 GMT
Näin unta et ketsupin sijasta laitoinki mun ruokaan viemärinaukaisuainetta ja sit söin yhen palan ja olin sillee "ei helvetti eihän tää ookkaa ketsuppia" ja sit koko loppu unen ajan pelkäsin et kuolen ja mulla oli vaan paha maku suussa siitä aineesta.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 28, 2017 0:24:27 GMT
Näin unta et katoin ku lentsiskka lensi tosi matalalla meidän talon yläpuolella ja se oli musta tosi hämärän mallinen. Sit se laskeutuki meidän pihaan ja muuttu robotiksi. (transformerlentsikka lol) Sit se pienensi kokoaan ja sil ei ollu jalkoja vaan rengas jolla se liikku. Sit se tuli meidän taloon sisälle ja muuttui teemukiksi. Menin kertoon mun veljelle mut se ei uskonu ennenku sit vasta ku se näki omin silmin sen robottimukin pienentävän kokoaan. Sit se muuttu sipuliksi ja tulosti jonku paperin jossa oli hyviä elämänviisausksia. Ainoon minkä mä muistan niistä oli että "Ei kannata riidellä niin paljoa."
|
|
|
Post by Arabella on Sept 30, 2017 16:40:33 GMT
siis näin jotenki tosi outoja unia viimeyönä ja suurin osa niistä oli jotenki nii absurdeja et en osaa ees selittää enkä oikeen tiiä olinko välillä ees kunnolla unessa ku heräilin koko ajan ja oli muutenki aika sekava meininki mut parhaiten jotenki muistan sen ku yhessä vaiheessa selitin mun kaverille jotain että miks madot on mun mielestä tosi hirveitä sit selitin jotain että papit on ihan niinku matoja mut en kyl enää muista mikä mun pointti tässä oli
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 1, 2017 10:23:01 GMT
Näin unta et joku lahjo mut ajelemaan mun säärikarvat ja puolet siit unesta mä vaan kriiseilin koska mun jalat tuntu tosi oudolta ja jostain syystä en pysyny kunnolla pystyssä?
|
|