|
Post by Arabella on Jun 15, 2017 2:56:45 GMT
en oikeen itekkään tiiä mitä siinä tapahtu mut tajusin sen verran et olin jossain vankilassa ja halusin karata sieltä ja mulla oli joku hirvee pakosuunnitelma en tiiä mikä se suunnitelma oli mut osana sitä mä esim maalasin mun peiton tummansiniseksi sit mun oli tarkotus toteuttaa se suunnitelma mut sit en voinu ku meijät kaikki laitettiin johonki saliin ja meille sanottiin et meijän pitää istua siellä kolme tuntia ja kattoa simpsoneita ja siellä salissa oli hirveesti jotain meijän koululaisia sit istuin niiden joidenki kaa siellä ihan takana eikä me ees nähty mitään aika hurja vankila "kattokaa simpsoneita" no on näin niistä rikollisista tehdään hyviä kansalaisia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2017 2:59:19 GMT
aika hurja vankila "kattokaa simpsoneita" no on näin niistä rikollisista tehdään hyviä kansalaisia tai ehkä ne vaan halus ettet karkaa en mä ainakaan haluis karkaa jos mulle annettas lupa kattoo kolme tuntia jotain aivottomuutta
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2017 3:01:08 GMT
no on näin niistä rikollisista tehdään hyviä kansalaisia tai ehkä ne vaan halus ettet karkaa en mä ainakaan haluis karkaa jos mulle annettas lupa kattoo kolme tuntia jotain aivottomuutta no enmä sit vissiin karannu joten ihan toimiva systeemi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2017 3:02:23 GMT
tai ehkä ne vaan halus ettet karkaa en mä ainakaan haluis karkaa jos mulle annettas lupa kattoo kolme tuntia jotain aivottomuutta no enmä sit vissiin karannu joten ihan toimiva systeemi vois ehottaa tätä kaikille vankiloille uusi budjettiystävällinen systeemi
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2017 3:03:48 GMT
no enmä sit vissiin karannu joten ihan toimiva systeemi vois ehottaa tätä kaikille vankiloille uusi budjettiystävällinen systeemi tää on taas näitä mun innovaatioita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2017 3:04:23 GMT
vois ehottaa tätä kaikille vankiloille uusi budjettiystävällinen systeemi tää on taas näitä mun innovaatioita oot melkonen innovanaattori
|
|
|
Post by Arabella on Jun 21, 2017 16:48:40 GMT
olin töissä jossain semmosessa sairaalassa jossa oli niinku kissoja sit joku nainen tuli hakemaan sen kissaa ja mulla oli siinä joku random kissa ja se luuli että se oli sen kissa ja se otti sen mut se ei ollukkaan sen kissa sit myöhemmin se tajus että se ei oo sen kissa ja se toi sen takas mulle ja otti sen sen oman kissan sit asuin jossain semmosessa talossa jonku toisen tyypin kaa mut en ees tiiä kuka se oli ja meijän piti ottaa se random kissa meille asumaan sit me asuttiin vastapäätä jotain semmosta paikkaa jossa järjestettiin semmonen joku eläinten talent sit se nainen joka oli aiemmin hakenu sen kissan soitti meille että nyt se haluaa sen random kissan että se voi viiä sen sinne talenttiin mut me ei haluttu antaa sitä sille sit se tyyppi kenen kaa asuin melkeen sano sille naiselle että me asutaan vastapäätä sitä tapahtumapaikkaa mut sit estin sitä koska mua pelotti että se nainen ajaa sen rekalla meijän talon päälle jos se saa tietää missä me asutaan kun me ei annettu sille sitä kissaa
|
|
|
Post by Miopod on Jun 22, 2017 10:23:10 GMT
David Bowie oli keikalla täälä ihan lähellä ja se oli semmonen pieni paikka missei ollu yleisöö ku joku kourallinen ja mä olin ihan eturivis ekas pöydäs kattoos sitä. (lol sit Elvis Presleyki kävi heittääs yhen biisin siinä jossainvälis) ja David Bowie vaan heitteli mulle jotain fanipaitojaan siihen. Ekan niistä annoin jollekki mun takanaolevalle fanille ja sit Bowie heitti mulle toisenki paidan ku se aatteli et olin niin kiltti sille toiselle fanille :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 3, 2017 14:15:44 GMT
näin että kielletty ajosuunta -liikennemerkki oli julkkis?? :;DDd
|
|
|
Post by Arabella on Jul 3, 2017 18:06:22 GMT
näin unta et mulla oli lapsi sit joku lääkäri oli mulle silleen että me ei nyt olla ihan varmoja ootko sää tän lapsen äiti niin meijän pitää tehä semmonen dna-testi sit olin vaan siinä silleen ?? mää hei kuitenki synnytin sen sit se oli silleen no ei voida tietää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2017 12:17:09 GMT
David Bowie oli keikalla täälä ihan lähellä ja se oli semmonen pieni paikka missei ollu yleisöö ku joku kourallinen ja mä olin ihan eturivis ekas pöydäs kattoos sitä. (lol sit Elvis Presleyki kävi heittääs yhen biisin siinä jossainvälis) ja David Bowie vaan heitteli mulle jotain fanipaitojaan siihen. Ekan niistä annoin jollekki mun takanaolevalle fanille ja sit Bowie heitti mulle toisenki paidan ku se aatteli et olin niin kiltti sille toiselle fanille :DD aw :DD ehkä se oli oikeesti Bowie jos se heittää unikeikkoja nykyään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2017 12:24:13 GMT
näin unta et mulla oli lapsi sit joku lääkäri oli mulle silleen että me ei nyt olla ihan varmoja ootko sää tän lapsen äiti niin meijän pitää tehä semmonen dna-testi sit olin vaan siinä silleen ?? mää hei kuitenki synnytin sen sit se oli silleen no ei voida tietää ... :DDD mä näin jotain unta et olin lumikki ja olin jossain huoneessa jossa oli ruusuja ja tiesin et jos kosken sellaseen niin kuolen ja sit mun piti tehdä jotain päästäkseni sieltä huoneesta pois Lumikki ja seitsemän kääpiötä: Saw Edition
|
|
|
Post by Miopod on Jul 7, 2017 22:47:13 GMT
David Bowie oli keikalla täälä ihan lähellä ja se oli semmonen pieni paikka missei ollu yleisöö ku joku kourallinen ja mä olin ihan eturivis ekas pöydäs kattoos sitä. (lol sit Elvis Presleyki kävi heittääs yhen biisin siinä jossainvälis) ja David Bowie vaan heitteli mulle jotain fanipaitojaan siihen. Ekan niistä annoin jollekki mun takanaolevalle fanille ja sit Bowie heitti mulle toisenki paidan ku se aatteli et olin niin kiltti sille toiselle fanille :DD aw :DD ehkä se oli oikeesti Bowie jos se heittää unikeikkoja nykyään feat. Elvis. Ehkä nään seuraavaksi unta John Lennonista ja George Harrisonista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2017 22:57:20 GMT
aw :DD ehkä se oli oikeesti Bowie jos se heittää unikeikkoja nykyään feat. Elvis. Ehkä nään seuraavaksi unta John Lennonista ja George Harrisonista. :DDD mäkin haluan tollasia unia!!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2017 7:18:26 GMT
Olin menny tekee enkun ylioppilaskokeen kännykällä ja sit unohdin tehdä kaikki osat paitsi kuuntelun, mut livahdin takas jotenkin tekemään ne. Ylppärit oli siinä heti kesäloman jälkeen enkä ollut ehtinyt lukea yhtään. Mut kutsuttiin kuulusteluun siitä ja sen lisäks siitä, että mä olin selannu nettiä samalla kun olin tehny sitä koetta.
|
|