|
Post by petefromtheshop on Apr 22, 2017 20:50:58 GMT
istuin yhen mun kaverin kaa meijän keittiössä siinä pöydän ääressä ja mää lakkasin mun kynsiä sit me oltiin vissiin menossa jonnekki ja me nähtiin ikkunasta ku meille tuli taksi siihen pihaan ja siellä oli joku mies kuljettajana sit ku me kohta katottiin uuestaan se kuljettaja oli kadonnu sieltä autosta ja ku meillä on keittiössä roskis semmosessa kaapissa siinä lauvaarin alla nii sit se taksikuski tulee sieltä roskiskaapista ulos ja alkaa jahtamaan meitä tai jotain sit lukitsin itteni meijän vessaan että se ei pääse sinne sit heräsin vois vaan alkaa mennä kavereiden luo roskiskaapin kautta
|
|
|
Post by Arabella on Apr 22, 2017 22:24:22 GMT
istuin yhen mun kaverin kaa meijän keittiössä siinä pöydän ääressä ja mää lakkasin mun kynsiä sit me oltiin vissiin menossa jonnekki ja me nähtiin ikkunasta ku meille tuli taksi siihen pihaan ja siellä oli joku mies kuljettajana sit ku me kohta katottiin uuestaan se kuljettaja oli kadonnu sieltä autosta ja ku meillä on keittiössä roskis semmosessa kaapissa siinä lauvaarin alla nii sit se taksikuski tulee sieltä roskiskaapista ulos ja alkaa jahtamaan meitä tai jotain sit lukitsin itteni meijän vessaan että se ei pääse sinne sit heräsin vois vaan alkaa mennä kavereiden luo roskiskaapin kautta sun kaverit varmaan tykkäis ku piileskelet niiden roskiskaapeissa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 23, 2017 7:54:44 GMT
vois vaan alkaa mennä kavereiden luo roskiskaapin kautta sun kaverit varmaan tykkäis ku piileskelet niiden roskiskaapeissa joo ja kun tulisin ulos vaan aina päivällisaikaan
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 28, 2017 21:06:32 GMT
näin unta missä mun sisko oli menossa naimisiin sen wanhojen parin kans. sit kesken automatkan hääpaikalle ne muuttu mun häiksi, mutta sulhasesta ei oo mitään tietoa.
|
|
|
Post by Arabella on Apr 30, 2017 13:57:08 GMT
olin menossa jonnekki semmoseen laskettelukeskukseen mun isän ja mun veljen kaa sit meijän piti kiivetä ylös semmonen hirveen korkee ja jyrkkä luminen mäki sit me päästiin se ylös ja me mentiin johonki semmoseen ravintolaan joka siellä oli ja mun biologian opettaja oli siellä tarjoilijana sit tilasin jonku semmosen annoksen jossa on ranskalaisia ja lohta sit se tarjoilija/mun biologian opettaja otti mulle lasin ja laitto sinne jäitä sit se laitto sen lohen sinne ja sit jotain juomista ja anto mulle sen lasin ja lautasen jossa oli ranskalaisia enkä ees kyseenalaistanu että miks se lohi oli siellä mun lasissa sit vaan söin niitä ranskalaisia
|
|
|
Post by Arabella on May 6, 2017 11:10:18 GMT
näin unta et mun isä niinku kieltäyty antamasta mulle ruokaa sit olin silleen ok meen jonnekki muualle sit syömään sit mä olin jossain baarissa ja tilasin sieltä jotain ruokaa en tiiä miks nään aina unia että oon jossain syömässä mut sit se mun ruoka ei tullu ja valitin sille baarimikolle että missä mun ruoka sit ne heitti sieltä ulos jotain alaikäsiä ja vasta siinä vaiheessa tajusin että enhän mä muuten ees sais olla täällä ku oon alaikänen mut halusin ruokaa
|
|
|
Post by Arabella on May 6, 2017 11:12:32 GMT
näin myös yks yö jotain unta josta en muista mitään muuta ku et siinä oli alex turner ja se soiti kitaraa mut se sen kitara oli tosi outo ja siinä oli semmosia heiluvia juttuja
oli varmasti hyvä uni
|
|
|
Post by Trixie™ on May 8, 2017 15:54:57 GMT
Selitin mun kaverille et olin saanu kandin geologiasta 44:llä opintopisteellä.
Mistähän oon viimeaikoina murehtinut :^))
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 7, 2017 0:02:39 GMT
sellasta että seurustelin ihastuksen kaa
yyh
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 7, 2017 7:47:38 GMT
En muista siitä unesta muuta kun että mulla ja mun isällä oli samanlaiset kissasukat jaloissa :D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2017 9:19:31 GMT
En muista siitä unesta muuta kun että mulla ja mun isällä oli samanlaiset kissasukat jaloissa vähänkö ihana oikeesti :-DD
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 8, 2017 17:55:06 GMT
että mun kaverit feidas justiin ku meidän piti alottaa pelaamaan aika accurate
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 11, 2017 21:58:02 GMT
muistan vaan että oon nähny viime aikoina ihan kummallisia unia ja herään aamulla aina sillee ''mitöäh'' mut sit en kuitenkaan muista yhtään mitä niissä tapahtu >8II
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2017 13:09:50 GMT
en oikeen itekkään tiiä mitä siinä tapahtu mut tajusin sen verran et olin jossain vankilassa ja halusin karata sieltä ja mulla oli joku hirvee pakosuunnitelma en tiiä mikä se suunnitelma oli mut osana sitä mä esim maalasin mun peiton tummansiniseksi sit mun oli tarkotus toteuttaa se suunnitelma mut sit en voinu ku meijät kaikki laitettiin johonki saliin ja meille sanottiin et meijän pitää istua siellä kolme tuntia ja kattoa simpsoneita ja siellä salissa oli hirveesti jotain meijän koululaisia sit istuin niiden joidenki kaa siellä ihan takana eikä me ees nähty mitään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2017 2:54:10 GMT
en oikeen itekkään tiiä mitä siinä tapahtu mut tajusin sen verran et olin jossain vankilassa ja halusin karata sieltä ja mulla oli joku hirvee pakosuunnitelma en tiiä mikä se suunnitelma oli mut osana sitä mä esim maalasin mun peiton tummansiniseksi sit mun oli tarkotus toteuttaa se suunnitelma mut sit en voinu ku meijät kaikki laitettiin johonki saliin ja meille sanottiin et meijän pitää istua siellä kolme tuntia ja kattoa simpsoneita ja siellä salissa oli hirveesti jotain meijän koululaisia sit istuin niiden joidenki kaa siellä ihan takana eikä me ees nähty mitään aika hurja vankila "kattokaa simpsoneita"
|
|