|
Post by Angelus on Mar 21, 2017 14:37:16 GMT
on se jos ei jaksa kurotella nappeihin oot kyllä melkonen innovaattori ehkä mun pitäis alkaa keksijäksi
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 21, 2017 15:18:43 GMT
En viitti täälä kertoa, kun oli niin härö, mutta siihen liittyi minä ja ihastus :^D uhhuh~
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 16:26:08 GMT
ehkä mun pitäis alkaa keksijäksi jos en tietäis miltä rapu näyttää niin sanoisin et se näyttää tolta
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 17:58:53 GMT
jos en tietäis miltä rapu näyttää niin sanoisin et se näyttää tolta no melkeen oon ihan yhtä harmaa
|
|
|
Post by Sibe on Mar 21, 2017 18:28:51 GMT
yks päivä näin unta, että menin harkkoihin > jalat oli kipeät :-( (viime viikolla)
eilen ruotsin kokeessa mietiskelin jotain unta, jonka vasta näin, mutten enää muista mitään siitä eh. mietin vielä, kui kerron tänne siitä
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 2, 2017 17:17:20 GMT
Näin unta et olin ottanu 18 tatuointia, joista suurin osa esitti pokemoneja. Tää tapahtu unen alussa, mut sitten juoni kehitty niin että mun kaveri voitti lotossa 974 euroa, jotka kaikki kuitenkin pyöristi tonniin. Jotenki tää lottovoitto johti siihen et aloin seurustelee tän (väärää sukupuolta olevan) kaverin kanssa ja me päätettiin juhlia voittoa menemällä veneilemään johonki tunneliin jossa me ajettiin kurviin jolloin vene kaatu ja lottokuponki putos veteen.
En muista löytykö se lappu, oon vaan huolissani siitä miten epätoivonen gold digger uniminä on jos 974 euroa saa polvet noin veteliks.
|
|
|
Post by Sibe on Apr 3, 2017 15:19:30 GMT
yks kerta näin unta, että riitelin äidin kanssa ja voitte vaan kuvitella, kun aamulla näkee äidin ja ajattelee oliko uni totta vai tarua
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 4, 2017 8:30:58 GMT
Näin unta et pystyin mielessäni näkemään, mitä joku toinen ajatteli, jos pidin sitä käsistä kiinni. Sit siin unessa mun yks kaveri esim. pystyi vaihtamaan väriä ympäristön mukaan XD
|
|
|
Post by Sibe on Apr 7, 2017 12:58:01 GMT
ei vitsi näin joku pari päivää sit outoa unta, että oli ilmeisesti mun ens synttärit? ja sinne tuli mun kaks ystävää, joiden kanssa en oo ollu pahemmin tekemisissä peruskoulun loppumisen jälkee. ja oltiin alottamassa "catching up session" (oikeesti en nyt tiiä onko tuo englanniksikaan hyvä, mutta siis juteltii kuulumisista blabla) ja mun herätyskello soi :DD ja nyt vaan mietin, että kehtaanko häiritä niitä vai en nuu
|
|
|
Post by Miopod on Apr 8, 2017 12:12:51 GMT
Olin junassa ja siel oli paljo vanhuksia ja sit siel oli joku koululaisryhmä ala-astelaisia josta oli kadonnu joku Teemu-niminen poika ja sit jossainvaihees mä sain käsiini jonku sanomalehden tulevaisuudesta jossa kerrottiin kuinka teini-ikäinen Teemu käsittelee yhessä artikkelissa vuosien takaista traumaa joka aiheutui siitä kuinka se katosi luokkaretkellä junassa. Sit jonotin vaan sinä vessaan ja heräsin vessahätään.
|
|
|
Post by Arabella on Apr 13, 2017 16:41:26 GMT
näin unta että mun luut alko silleen murenemaan sit niinku tunsin ku mun kylkiluista vaan lähti palasia sit heräsin siihen et mun kylkiin sattu
|
|
|
Post by Miopod on Apr 14, 2017 18:21:36 GMT
Näin unta et sain lahjaksi uuden kitaran ja sit olin ihan pettyny ku se oli paljo rumempi ku mun vanha kitara. //nii joo sit samas unes menin korjaan jonku viallisen tankkauslaitteen ku alkuperänen korjausmies jonka se piti korjata oli kuollu samana aamuna( )
|
|
|
Post by Angelus on Apr 16, 2017 19:51:02 GMT
Olin töissä ja mulla oli ihan älyttömän kuumeinen olo. Tarkoitan semmoista kuumeista oloa, jolloin on kuuma ja tajunta ei-niin-selkeää. Jouduin selvittämään jtn viemäriverkostoja (sitte siinä samalla katsoin, kun jokin putki toi vettä lattialle), ja sitten lisäämään nurkkaan valvontakameran - metallipuolen johtaja mainitsi jtn, ettei "kamera voi osoittaa tonne suuntaan, koska muuten valaisimen valo häikäisee kuvan". Ravasin kerroksesta toiseen useamman kerran - etsin verstasta (eli mun pääsääntöistä työpistettä), mutta en tahtonut millään löytää sitä. Siinä kului vaikka kuinka kauan ja kerrokset tuli käytyä useasti läpi. Lopulta, kun löydän tien verstaalle, niin huomaan, että työkaveri on poistumassa ovesta ulos. Hän oli kasvattanut hiuksensa korvan nupukan kohdalle (sillä on muuten noin kolmen sentin pituiset hiukset...). Ja loppujen lopuksi, kun katsoin seinässä ollutta kelloa, tajusin olleeni töissä tunnin ylimääräistä. (Siihen se uni sitten päättyikin)
|
|
|
Post by Arabella on Apr 16, 2017 20:44:17 GMT
muistan siitä vaan että olin kuvistunnilla yhen mun kaverin kaa ja yritin leikata paperista semmosta neliötä mut jotenki en onnistunu saamaan siitä neliötä ja sit vitutti hirveesti
siinä tapahtu muutaki mut en oikeen sit tiedä et mitä
|
|
|
Post by Arabella on Apr 22, 2017 13:04:42 GMT
istuin yhen mun kaverin kaa meijän keittiössä siinä pöydän ääressä ja mää lakkasin mun kynsiä sit me oltiin vissiin menossa jonnekki ja me nähtiin ikkunasta ku meille tuli taksi siihen pihaan ja siellä oli joku mies kuljettajana sit ku me kohta katottiin uuestaan se kuljettaja oli kadonnu sieltä autosta ja ku meillä on keittiössä roskis semmosessa kaapissa siinä lauvaarin alla nii sit se taksikuski tulee sieltä roskiskaapista ulos ja alkaa jahtamaan meitä tai jotain sit lukitsin itteni meijän vessaan että se ei pääse sinne sit heräsin
|
|