|
Post by rebdomine on Mar 16, 2017 15:55:29 GMT
en muista mitä viimeks, mutta oon muutaman kerran nähny unta mun vanhasta työkaverista ja nyt en saa sitä pois mun mielestä >:I
|
|
|
Post by Angelus on Mar 21, 2017 7:28:28 GMT
Näin unta menehtyneestä kissasta. Kävin sen kanssa kaikkialla, rapsuttelin, jne. Se tuntui todella todelliselta. Se antoi pukea omat valjaansa, mutta kun yritin kokeilla toisen kissan valjaita sille päälle, niin se ei suostunut laittamaan niitä ylleen. Sitte, kun kysyin muilta et näkeekö ne kissan, niin ne oli vaan "ei".
|
|
|
Post by swordsman on Mar 21, 2017 10:22:46 GMT
näin jotain ihme unta jossa oli dinosauruksia ja sit jossain vaiheessa muutuin itekin dinosauruseks
mietin vieläkin että mitä hittoa
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 11:25:18 GMT
en ees ite ollu siinä unessa mut siinä oli semmonen tie jolla oli jotain random ihmisiä ja jotain lapsia jotka juoksenteli siellä sit siellä oli rowland s. howard semmosessa autossa jonka radio toimi silleen et se vaihtaa kanavaa aina ku sillä autolla peruuttaa sit se peruutti sillä autolla sellasta mäkeä ylös kun se ei löytäny hyvää radiokanavaa sit jossain vaiheessa ne oli jossain semmosessa talossa ja sielläki oli hirveesti jotain juoksentelevia lapsia mut en oikeen muista et mitä siellä talossa tapahtu
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 11:28:56 GMT
ja näin muuten taas yks yö unta et olin bussissa nää bussit nyt vainoaa mua
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 11:42:27 GMT
sit se peruutti sillä autolla sellasta mäkeä ylös kun se ei löytäny hyvää radiokanavaa EN KESTÄ
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 11:54:03 GMT
sit se peruutti sillä autolla sellasta mäkeä ylös kun se ei löytäny hyvää radiokanavaa EN KESTÄ siis mullekki varmaan kävis noin jos ois tommonen radio
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 11:57:20 GMT
siis mullekki varmaan kävis noin jos ois tommonen radio vuoden innovaatio: rapuradio '' kanava vaihtuu peruuttamalla - kätevää!''
|
|
|
Post by rebdomine on Mar 21, 2017 11:59:08 GMT
En viitti täälä kertoa, kun oli niin härö, mutta siihen liittyi minä ja ihastus :^D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 11:59:35 GMT
näin viimeyönä unta et marimekolta pysty vuokraamaan eurolla sellasia raidallisia t-paitoja TÄÄKI OLI IHAN TYHÄM IHANA NAURAN
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 12:00:14 GMT
En viitti täälä kertoa, kun oli niin härö, mutta siihen liittyi minä ja ihastus :^D uhhuh~
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 12:04:17 GMT
siis mullekki varmaan kävis noin jos ois tommonen radio vuoden innovaatio: rapuradio '' kanava vaihtuu peruuttamalla - kätevää!'' hirveen kätevää
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 12:04:42 GMT
näin viimeyönä unta et marimekolta pysty vuokraamaan eurolla sellasia raidallisia t-paitoja TÄÄKI OLI IHAN TYHÄM IHANA NAURAN täs ois toinen innovaatio bisnesidea marimekolle
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 12:09:10 GMT
vuoden innovaatio: rapuradio '' kanava vaihtuu peruuttamalla - kätevää!'' hirveen kätevää on se jos ei jaksa kurotella nappeihin TÄÄKI OLI IHAN TYHÄM IHANA NAURAN täs ois toinen innovaatio bisnesidea marimekolle oot kyllä melkonen innovaattori
|
|
|
Post by Arabella on Mar 21, 2017 12:13:23 GMT
on se jos ei jaksa kurotella nappeihin täs ois toinen innovaatio bisnesidea marimekolle oot kyllä melkonen innovaattori ehkä mun pitäis alkaa keksijäksi
|
|