|
Post by petefromtheshop on Feb 13, 2017 14:16:23 GMT
alex___a sun alitajunta vaan keppostelee, se oli oikeesti alex mun alitajunta on vähän tyhäm alitajunnat on vähän sellasii
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 13, 2017 16:12:17 GMT
en ees tiiä mitä siinä tapahtu. muistan vaam et olin riparilla isosena ja laulettiin jotaki laulua. sit ku heräsin nii se soi mulla päässä. oon sit ärsyttäny kaikkia tän päivän laulamalla sitä
|
|
|
Post by Sibe on Feb 21, 2017 16:53:40 GMT
näin joku aika sitten unta, että mulla meni äidinkielen tekstitaidon koe hyvin ja sit ku heräsin uskoin sitä kunnes tajusin jonku ajan päästä, että en oo saanu mun alustavia tuloksia (vieläkään) ja harmittaa, koska ne meni siinä unessa niin hyvin XD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2017 17:35:05 GMT
Olin (taas kerran) Harry Potter ja olin menossa koulu-uinnille kaikkien kakkosten kanssa.
|
|
|
Post by Miopod on Feb 21, 2017 18:56:15 GMT
Näin unta auringonpaisteesta ja lentsikoista ja ku heräsin pihalla paisto aurinko ja näin ainaki kaks suihkaria.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 22, 2017 17:34:51 GMT
Näin unta auringonpaisteesta ja lentsikoista ja ku heräsin pihalla paisto aurinko ja näin ainaki kaks suihkaria. aika hämär
|
|
|
Post by Miopod on Feb 23, 2017 14:41:57 GMT
Näin unta et mentiin ajassa kymmenen vuotta taaksepäin jollain ihme aikakoneella ja päädyin mun kymmenenvuotiaan itseni vartaloon. Sit nauroin niille vanhoille simpukkapuhelimille ja mun vaatteille ja kaikille tutuille jotka oli kymmenen vuotta nuorempia. Sit leikin siinä yhes vaihees mun yhen vanhan kaverin kans ja löydettiin meidän autotallista joku pikkutytön ruumis joka on ollu sielä vuosikaudet. Sit keskustas oli jotku vanhan ajan maatalousmarkkinat ja yritin mennä äitin kans johonki huvipuistulaitehommeliin mut äiti vaan sometti eikä meinannu tulla siihen ku oli meidän vuoro ja sit se laitteenhoitaja oli joku Eddie Redmaynen näkönen tyyppi joka flirttaili mulle kokoajan. Sit jouduin kesken kaiken mennä pukeen housut ku tajusin ettei mulla oo housuja ollenkaa. Sit päädyin pyöräilemään ympäri kaupunkia ettimäs mun pyörän avainta ja lopussa tajusin et se oli unta nii lähin vaan sukkasillani juokseen lumihankeen kunnes vastaan tuli karhu ja juoksin sitä pakoon ja lopuks se meinas saada mut kiinni joten (tietäen että se oli unta) improvisoin ja muutuin winx keijuksi ja yritin taikoa jonku valopommin siihen karhuun mut päädyinki sytyttään vahingos koko metsän tuleen.
Sit heräsin.
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 23, 2017 15:22:14 GMT
Omg mulla on kerrankin jotain kerrottavaa tänne! En ikinä muista mun unia paitsi nyt.
Mulla oli vastasyntynyt alaston vauva, jonka unohdin hattuhyllylle. Tajusin unohdukseni vasta monen tunnin päästä, ja sillon olin jo kaukana. Oli tosi myöhä, joten kukaan ei suostunu lähtee viemään mua sen hattuhyllyn luo, jonka päälle olin unohtanu vauvani.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 23, 2017 16:48:22 GMT
siis siinä tapahtu hirveesti kaikkee mut muistan kunnolla vaan ku istuin meijän koulun kellarissa mun kahen kaverin kaa ja me syötiin jotain semmosia pähkinöitä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2017 8:20:27 GMT
Pidin Percy Jackson -leffamaratonin koeviikolla vapaapäivänä, ja sit menin hissan kokeeseen.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 26, 2017 8:02:04 GMT
Mul oli sellanen kevyt uni josta heräsin noin kuus kertaa ennen ku lopulta nousin ja joka kerta näin unta mun kirjoittamattomasta bilsan esseestä. Kirjotan sen tänään, pääsenpähän eroon tollasista unista
|
|
|
Post by Arabella on Mar 9, 2017 10:18:41 GMT
oon nyt kahtena yönä putkeen nähny unta busseista ne oli eri unia mut molemmissa bussit oli tosi keskeisessä roolissa jotenki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 9, 2017 11:13:44 GMT
oon nyt kahtena yönä putkeen nähny unta busseista ne oli eri unia mut molemmissa bussit oli tosi keskeisessä roolissa jotenki heiheihei ehkä se oli keikkabussi kun oot tommonen kitara 2pu
|
|
|
Post by Arabella on Mar 9, 2017 11:50:03 GMT
oon nyt kahtena yönä putkeen nähny unta busseista ne oli eri unia mut molemmissa bussit oli tosi keskeisessä roolissa jotenki heiheihei ehkä se oli keikkabussi kun oot tommonen kitara 2pu musta kyl tuntuu et olin menossa kouluun mut ainaki viimeyönä olin menossa elämänkatsomustiedon tunnille tai siis eka olin hammaslääkärissä sit mun kaveri tuli sinne ja me ostettiin siitä hammaslääkärin aulasta jäätelöä sit me lähettiin sinne elämänkatsomustiedon tunnille mut sit se oliki jossain toisessa paikassa ihan eri suunnassa ja sit oli hirvee säätö niiden bussien kanssa
|
|
|
Post by Arabella on Mar 12, 2017 17:13:34 GMT
olin joidenki tyyppien kaa semmosella saarella jolla oli semmonen aika korkee vuori ja me oltiin siellä sen vuoren huipulla ja oli hirveen pimeetä ja kylmää sit siellä oli niin kylmä et joku niistä tyypeistä oli siinä ihan silleen puolikuollu sit me oltiin silleen no ei me voija jättää sitä vaan tohon sit laskin sen kaa alas sieltä vuorelta semmosella jollain pulkalla sit siellä taivaalla näky semmonen helikopteri joka oli tullu hakemaan meijät pois sieltä saarelta sit heräsin
en tiiä oliko mua palellu yöllä tai jotain
|
|