|
Post by rebdomine on Jan 27, 2017 15:30:10 GMT
näin unta, että donald trump oli mun isä :_DDDDDDDDDDDDDDDddddd
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 27, 2017 16:06:05 GMT
niin oonkin haluatko vuokrata tyhämyyttä? euro/päivä siinäpäs vasta bisnesidea rahan tuloa ei voi estä kuten ei tyhämyyttäkään
|
|
|
Post by Miopod on Jan 30, 2017 21:02:19 GMT
Näin unta et meidän kadun päähän puiden taakse kohos vaa yhtäkkiä joku jäätävä laiva ja olin sillee "mitä mistä toi muka vettä löysi??" ja sit yhtäkkiä meidän katu täytty vedellä ja muuttu joeksi ja sit se laiva vaan seilas pois.
Sit aattelin et kohta varmaan herään ku tää tuntuu ihan sitä ku tää vois olla unta mut silti se tuntu niin todelta.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2017 21:14:07 GMT
Tosi vilkasta ja tapahtumatäyteistä unta näin viimeksi... Siihen kuulu mm. että sain joltain kasvin josta se ei pitänyt ja sit mul oli sen lisäks kaks kasvia ja istutin ne kolme samaan ruukkuun ja kaadoin sinne ruukkuun vettä jossa oli Mifua ja se muuttu ihan saviseks :''D sit siitä kasvista jonka olin saanut joltain, syntyi kissanpentu, joka oli oikeasti mun minikokoinen serkku (se oli kissanpennun kokoinen)! Se kissa/serkku oli hirveen kärsimätön ja jouduin koko ajan juoksemaan sen perässä meidän takapihalla. Sit kun heitin frisbeen sille niin se juoksi mun naapurin takapihalle ja naapurin koirat alkoi haukkua sille. Sit minä ja tää minikokonen serkku ajettiin jotain pitkää kukkulatietä jonnekkin linnan näköseen synkkään kouluun, jossa joku noita-akan näkönen opettaja takavarikoi mun serkun, ja vei sen vankityrmään. Täs vaihees olin alkanu pitää tästä kissaserkusta, ja yöllä hiivin hakee sen mun luokse, jotta me voitais karata. Otin sen mun hupparin taskuun ja käytin Sumua (Percy Jacksoneista tuttua) ja kun vastaan tuli opettaja, sille näytti, ettei mun serkku olis ollut mun taskussa En hirveesti enempää yksityiskohtii muista, mut muistan jotain mitä tapahtu yllä olevaa ennen ja siinä olin siel linnamaisessa koulussa
|
|
|
Post by Miopod on Feb 10, 2017 12:26:01 GMT
Olin seikkailemassa viimeyönä. Oon jo unohtanu siitä pätkiä mut viime uni oli ihan super todentuntunen ja se alko siitä ku oltiin meidän perheen kans jollain asuntovaunuretkellä jossain ihme kaupungissa ja heräsin sielä yöllä vessahätään. Menin vessaan joka oli vaan semmonen kämynen vessanpönttö ulkona jonku vajan takana. Sit ilmeisesti oltiin siä kaupungis vähä pidemmän aikaa ku kävin jotain koulua sielä. Muistan vaa et kävin jotain medialukutaidon kursseja ja mun luokalla oli joku tyttö joka luuli sitä ilmasutaidoksi. Sit mulla oli tosi söpö koululaukku. Oon unohtanu mitkä asiat johti siihen et päädyin jossain välis seikkailemaan joidenki ihmisten kans. Siinä oli joku pitkä mies jolla oli pitkä tumma takki ja tummat hiukset. Muistutti ehkä vähä Percival Gravesia ja sit joku tummaihonen mies ja joku vaalee vanha paapparainen joka oli aika lyhyt. Tai siis niinku joku mun kokonen. Sit yritettiin murtautua johonki rakennukseen jossa oli joka puolella jotain semmosia iPadeja missä näky vaan joku ohjelma joka oli ranskaksi ja siinä oli jotain tyyppejä univormuissa rannalla ja ne etti jotain. Sit siel oli kans hirveesti erilaisia huoneita. Se oli mun käsittääkseni joku vihollisen tukikohta ja siel oli kaks vihollista jotka oli Moriarty ja Hitler Moriarty tuli jossain vaiheessa uhittelemaan mua mut Hitleriä en koskaan tavannu. Sit ne miehet kolkkas jonku vartijan et päästäis eteenpäin. Mun piti odottaa jossain huonees mut se oli niin jotenki sokkeloista et vaelsin vahingos pois ja tulin niiden tielle ja melkein laukaisin vahingos hälytyksen. Sit se vanha ukko vaan sulki mut johki tyhjään huoneeseen ku sen mielestä olin vaan tiellä ja sitä ärsytti mun sössiminen. Siel oli vaan semmonen iPad josta tuli sitä ihme ohjelmaa, ja sit joku kokolattiakarvamatto ja kohauttelin vaan olkiani ja katoin sitä ohjelmaa. Ja sit ne kaks muuta tuli yhtäkkii avaan sen oven ja kysy oonko mä kunnossa ja oli tosi vihasia sille vanhalle miehelle :'''D Sit se hälytys meni vissii oikeesti päälle ja me piilouduttiin johonki huoneeseen joka näytti lähinä joltain eläköityneen pariskunnan asunnolta ja yritettiin piiloutua sinne. En tiä jättiks ne sen vanhan ukon sinne tyhjään huoneeseen tai jotain mut siin oli vaan se pitkä Percival Graves ja se tummaihonen joka meni piiloon johki komeroon tai jotain ja sit se pitkä tyyppi käski mun mennä tuolin alle mut en mahtunu sinne ja olin vaan sillee "ONKO TÄÄLÄ MAKUUHUONETTA??" ja juoksin johki huoneeseen missä oli semmonen pitkä sohvasänky ja ahtauduin sen alle ja toivoin parasta. Aattelin vaan et se oli liian ilmeinen paikka ja et miksen menny ton telkkarin taakse ja pelkäsin et siä sohvasängyn alla on jotain hämiksiä. Sit tajusin et sielki oli semmone iPad joka meni päälle ja jäin kattoon sitä ohjelmaa ja sit heräsin ku mun herätyskello alko soimaan toisen kerran :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 10, 2017 12:34:30 GMT
et melkein pussasin mun ihastusta D:
|
|
|
Post by Arabella on Feb 10, 2017 13:42:36 GMT
en muista stiiä mitään muuta ku että jossain vaiheessa leikkasin alexa chungin hiuksia??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 11, 2017 8:54:08 GMT
en muista stiiä mitään muuta ku että jossain vaiheessa leikkasin alexa chungin hiuksia?? alex___a sun alitajunta vaan keppostelee, se oli oikeesti alex
|
|
|
Post by Miopod on Feb 11, 2017 10:51:43 GMT
Nyt näin unta et löysin jonku piilokellarin meidän talosta ja siel oli sänky ja juoksumatto ja se oli tosi iso ja sokkeloinen. Sit siel oli kans trampoliini ja vessa.
|
|
|
Post by Angelus on Feb 11, 2017 11:10:25 GMT
Näin sellaista unta, että mun paras ystävä oli mennyt naimisiin ja muuttanut Marokkoon puolisonsa kanssa (sanoi kylläkin muuttaneensa jonkin joen rannalle, mutta mä yhdistin unessa joen sijainneen Marokossa). Ei ollut kertonut tapahtumista mulle mitään. Ja yllätyin enemmän siitä, että se oli hänelle toinen kerta ku meni naimisiin (ensimmäinen kerta oli se, että oli mennyt puolison isän kanssa naimisiin)
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 11, 2017 11:57:54 GMT
en muista muuta, kun että olin san frasiscossa :-D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2017 17:58:40 GMT
Näin taas hirveen sekavaa unta avaruusolioista ja sit näin unta et mun bilsan ope oli mulle sukua XD
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 12, 2017 19:41:54 GMT
Ensinnäkin nimeän pari mun kaveria uudelleen. Ne olkoon nyt Maija ja Elina. ~
Ulkona oli sateinen sää. Olin jonkin sortin burger kingissä. Elina työskenteli siellä (siis 14v?). Siellä oli paljon jonoa ja olin saanut jo tilaukseni tarjottimelle. Yhtäkkiä näin suojatiellä Selena Gomezin ja tyrkkäsin tarjottimeni Maijalle. Maija vähän katto mua oudosti ja Elina tuli keittiöstä. Juoksin niin kovaa kun jaloistani pääsin Selenan luokse ja yritin sönköttää sille jotain englanniksi. Sitte se vaan kysyy multa tietty englanniksi, että haluanko siltä nimmarin. Voitte vaan kuvitella mun ilmeen. Sillon sillä olikii joku helvatan paksu ruskea kirja kädessä ja se repäsee sieltä sivun ja kirjottaa nimmarin. Sitte kävellään jonnee alikulkutunneliin keskustellen suomeksi (mitä hitsiä) ja uni loppuu. Ja koko keskustelun ajan Selena oli tosi poissaolevan tuntunen.
Siis tää kävis mulle, mutta jotenkii jäi herätessä semmonen outo fiilis.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 13, 2017 10:39:31 GMT
Oon taas nähny kauheen katkonaisia unia mut muistan yhen pätkän jossa mun pikkusiskon huone oli täynnä karkailevia kissanpentuja ja mulla oli kädet täynnä töitä ku yritin pitää ne kaikki sisällä. Kuitenki niitä putkahteli jatkuvasti ikkunan ulkopuolelle ja olin ihan helisemässä ku mun sisko lähinnä mietti mille kissalle se halus pukea jonkun sulkapuvun.
Yhden kissan nimi oli Sharon ja lisäksi Coco Montrese oli siellä auttamassa mua.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 13, 2017 14:13:02 GMT
en muista stiiä mitään muuta ku että jossain vaiheessa leikkasin alexa chungin hiuksia?? alex___a sun alitajunta vaan keppostelee, se oli oikeesti alex mun alitajunta on vähän tyhäm
|
|