|
Post by sini on May 29, 2016 21:20:04 GMT
lol miks pääsette noin ajois kaikki :-(( sit mä tuun iltavuorost vast joskus ysin aikaa :-((
|
|
|
Post by kaisa on May 29, 2016 21:20:31 GMT
- olin viisas ja sammutin koneen, koska muute oon viel yhen aikaa hereillä ja sit ei kokeest tul kyl yhtää mitää XD mut tuun tänne huomen jo jossai kahentoist aikaa viimeistää - :DDDD sillon siis nähdään, ite pääsen yhen aikaan niin ilmaannun sit paikalle 8) silloin nähää 8))
|
|
|
Post by kaisa on May 29, 2016 21:21:18 GMT
lol miks pääsette noin ajois kaikki :-(( sit mä tuun iltavuorost vast joskus ysin aikaa :-(( mul on lukion vika koeviikko nii kokeet alkaa 9:40 ja sit ei ookkaa mitää muut 8))
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:22:46 GMT
lol miks pääsette noin ajois kaikki :-(( sit mä tuun iltavuorost vast joskus ysin aikaa :-(( peruskoulun viimene viikko, kaikki pääsee joka pv viimestää 13:15 8)
|
|
|
Post by sini on May 29, 2016 21:25:55 GMT
lol miks pääsette noin ajois kaikki :-(( sit mä tuun iltavuorost vast joskus ysin aikaa :-(( mul on lukion vika koeviikko nii kokeet alkaa 9:40 ja sit ei ookkaa mitää muut 8)) mul on 7h ilta huomen :-(( ja sit aamu viel heti perää :-((
|
|
|
Post by pokemon on May 29, 2016 21:26:51 GMT
- ite oon töissä 6 asti .__. + jotain suhteita mun naiselle?
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:27:30 GMT
- ite oon töissä 6 asti .__. + jotain suhteita mun naiselle? - natesta saa vaikka mitä
|
|
|
Post by pokemon on May 29, 2016 21:31:58 GMT
- ite oon töissä 6 asti .__. + jotain suhteita mun naiselle? - natesta saa vaikka mitä - jee oikeestikko!! mulle käy ihan mikä vaan mitä sä haluut 8)
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:35:31 GMT
- natesta saa vaikka mitä - jee oikeestikko!! mulle käy ihan mikä vaan mitä sä haluut 8) - joojoo :'DD oot ihanan innoissas ja tosiaa ku ei natel oikee oo viel mtn erikoista muuta ku jotai kavereit ja panoi nii siit saa vähä kaikkee et kerro vaa minkälaista seuraa hahmolles kaipaat 8)
|
|
|
Post by pokemon on May 29, 2016 21:42:35 GMT
- jee oikeestikko!! mulle käy ihan mikä vaan mitä sä haluut 8) - joojoo :'DD oot ihanan innoissas ja tosiaa ku ei natel oikee oo viel mtn erikoista muuta ku jotai kavereit ja panoi nii siit saa vähä kaikkee et kerro vaa minkälaista seuraa hahmolles kaipaat 8) - noku aattelin etten tuu saamaa seuraa tänne esmeelle! ja hmm, niillähän vois olla jotain ehkä vähä spesiaalimpaa ku pelkkä panemine? :DD
|
|
|
Post by nea on May 29, 2016 21:44:02 GMT
voi teitä ku joudutte viel käymää koulussa 8) meitsil alko kesäloma jo woopwoop
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:45:54 GMT
- joojoo :'DD oot ihanan innoissas ja tosiaa ku ei natel oikee oo viel mtn erikoista muuta ku jotai kavereit ja panoi nii siit saa vähä kaikkee et kerro vaa minkälaista seuraa hahmolles kaipaat 8) - noku aattelin etten tuu saamaa seuraa tänne esmeelle! ja hmm, niillähän vois olla jotain ehkä vähä spesiaalimpaa ku pelkkä panemine? :DD - juu, jotai pientä säätöö vai iha sellane "melkein suhde" tyyppine? 8))) nea shh mee pois
|
|
|
Post by pokemon on May 29, 2016 21:52:00 GMT
- noku aattelin etten tuu saamaa seuraa tänne esmeelle! ja hmm, niillähän vois olla jotain ehkä vähä spesiaalimpaa ku pelkkä panemine? :DD - juu, jotai pientä säätöö vai iha sellane "melkein suhde" tyyppine? 8))) nea shh mee pois - mmh, vaik sellane melkein suhde? et kumpikaa ei oikee osaa sanoo et missä mennää? 8)
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:57:04 GMT
- juu, jotai pientä säätöö vai iha sellane "melkein suhde" tyyppine? 8))) nea shh mee pois - mmh, vaik sellane melkein suhde? et kumpikaa ei oikee osaa sanoo et missä mennää? 8) - oijoi joo 8) sit nate vois olla kans vähä sellane suojelevaine nykyää sitä kohtaa ja hirvee mustasukkane
|
|
|
Post by pokemon on May 29, 2016 22:02:54 GMT
- mmh, vaik sellane melkein suhde? et kumpikaa ei oikee osaa sanoo et missä mennää? 8) - oijoi joo 8) sit nate vois olla kans vähä sellane suojelevaine nykyää sitä kohtaa ja hirvee mustasukkane - jooo aw!!
|
|