|
Post by sini on May 29, 2016 19:39:51 GMT
GABRIELLE JAYLEE SLAYTON katseli jonkin aikaa miestä, tuntien muutamat silmäparit tuijottavan heitä. Nainen alkoikin uskoa, että ihmiset alkoivat pikku hiljaa tunnistaa, kuka hän oli. Aikoinaan varmasti kaikki tiesivät naisen Newport Beachillä, johtuen suurimmaksi osaksi siintä, että nainen oli koko ajan tekemässä jotain typeryyksiä tai muuten vain aivan sekaisin. Myöskin hänen ja Masonin suhde oli hyvinkin tunnettu tällä hienostoalueella ja naista jännittikin nyt, minkälaiset juorut alueen pahimat juoruämmät saisivat taas kerran liikkeelle. Eipä tummaverikkö ollut aikaisemminkaan välttynyt juoruämmien kohteena ololta. Loppupeleissä siihen alkoi tottumaan kuitenkin, mutta muutaman vuoden tauon jälkeen, nainen ei missään nimessä haluaisi olla heti heidän tähtäimessä.
Nainen lähti seuraamaan Masonia, olettaen tämän vievän hänet omaan huoneeseensa. Suurinpirtein nainen tiesi talon, sillä oli monesti käynnyt täällä heidän yhdessäolon aikoihin. Tällöin nainen oli myös tutustunut miehen vanhempiin ja oppinut pienillä asioilla tuntemaan miehen todella hyvin. Miehen huone kertoi silloin jo hyvinkin paljon miehestä. Nyt nainen ei oikeastaan tuntenut miestä ollenkaan ja se harmitti, ettei ollut pariin vuoteen pystynytkään tutustumaan mieheen. Gabrielle ei edes tiennyt, löytyikö sitä suloista miehenalkua toisesta enää. Nyt nainen päätyi vain hiljaa seuraamaan miestä toisen huoneeseen. Rappusissa naista vastaan tuli hyvinkin vihaisen oloinen nainen, joka ohi mennessään päätyi hieman tuuppaisemaan naista, jolloin tummaverikkö ottaa hieman tukea kaiteesta, jatkaen matkaa. Ei häntä kiinnostanut tapella minkään horolta näyttävän naisen kanssa. Oli tärkeämpääkin tekemistä.
Huoneeseen päästyä nainen sulki oven perässään. Katseensa Gabrielle piti koko ajan Maisonissa, joka avasi suunsa hyvinkin nopeasti. Tarkasti nainen harkitsee sanojaan, jottei todellakaan sanoisi miehelle mitään typerää, sillä tällä hetkellä hän ei todellakaan halunnut pilata mahdollisuutta jutella toisen kanssa. "Mulle ei annettu järisti vaihtoehtoja. Kamat oli valmiiks pakattu ja lähin ensimmäisellä lennolla Britteihin. En mä ois halunnut jättää asioita tälläi, mut mulle ei annettu vaihtoehtoja", Gabrielle aloittaa varovaisena, pitäen koko ajan katseensa miehessä. Sen verran nainen irrottaa katsettaan miehestä, että otti korkokengät pois jaloistaan, asettaen ne siististi yhden hyllyn viereen. Tämä jälkeen nainen vei katseensa Masoniin, joka oli käynnyt makaamaan sängylleen. Nainen päätyy vielä ottamaan laukkunsa pois olaltaan, laskien sen kenkiensä viereen.
Askeleillaan Slayton kiertää hetken aikaa ympäri huonetta, tutkaillen rauhallisena miehen palkintoja ja amerikkalaisen jalkapallon teemalla koristeltuja tasoja. Varovainen hymy muodustui naisen huulille, kun hetken tutkailtuaan miehen huonetta, hän päätyi siirtymään sängyn reunalla istumaan. Yleensä nainen olisi käynnyt reippaasti makaamaan miehen vierelle, mutta pysyi nyt istuma-asennossa, vetäen syvään henkeä. "Mä palasin neljä kuukautta sitten, kun mut erotettiin sieltä. Sen jälkeen mä oon yrittäny vain saada kaiken taas raiteilleen ja ollut vain poissa kuvioista", Gabrielle päätyy jatkamaan, kääntyen tämän jälkeen sen verran, että näki miehen. "Kysy multa ihan mitä vaan haluut tietää", nainen päätyy vielä toteamaan rauhallisena, sillä ei missään nimessä halunnut tapella miehen kanssa, jonka takia oli koko ajan toiminut rauhallisena.
- kävin suihkus nii kesti
|
|
|
Post by nea on May 29, 2016 19:51:09 GMT
dixon dominic stapleton → kaatoi juomansa viimeisetkin pisarat kurkustaan, ja jätti tyhjän kupin tuolin vierelle. Hän lähti hakemaan itselleen toista vannottaen samalla, ettei tulisi juomaan itseään kuntoon, jonka ansiosta ei muistaisi edes omaa nimeään. Se olo meinaan tarkoitti sitä, että pitäisi ottaa rauhallisemmin, eikä rauhallisemmin ottaminen tulisi kuuloonkaan. Sinänsä ristiriitaista, mutta olkoot tämän kerran. Ei hän kuitenkaan ottaisi kohtuudella, vaikka kuinka itselleen lupaili. Ei ainakaan sen jälkeen, kun näki Masonin hyvän ystävänsä Gabriellen kanssa. Hän ei voinut ymmärtää sitä, miten joku pystyi edes olemaan jonkun helvetin Masonin kanssa. Kuka kykeni siihen vapaaehtoisesti? Toivottavasti ei kukaan. Brunette nappasi itselleen uuden mukin, jonka täytti sillä samaisella litkulla. Tietenkin hän olisi voinut käyttää samaa mukia, kuin äskettäin, mutta ei. Ei tietenkään, olisihan se liian käytännöllistä - sekä siistiä. Jos kerran juhlat järjestää, olkoot valmis myös aamuiseen sotkuun. Niin joutui Dixonkin aina kärsimään seuraavana aamuna darrasta, sekä paskaisesta kämpästä. Tosin sitä varten oli siivoojat, kaksi erittäin viehättävää, vanhempaa naishenkilöä, joiden kanssa Dix tuli hyvin toimeen, ja joiden kanssa hän saattoi pitää pitkiäkin keskusteluja siitä, miten järkyttävän sotkuisia nuoret henkilöt olivat. Ja koska Dix kuului itse tuohon 'sotkuisiin, nuoriin henkilöihin', pystyi hän esittämään vastalauseeksi omia näkemyksiään sille, miksi nuoret olivat sotkuisia. Hänen syynsä oli koulu. Ei niinkään alkoholi. Hän pystyi nimittäin siivoamaan erittäin hyvin humalassa, siinä ei ollut ongelmaa. Oli ehkä jopa aktiivisempi silloin siivoamisen suhteen, kuin selvänä. Tuntiessaan puhelimensa värisevän taskussaan, tarttui Dix siihen vasemmalla kädellään. Pieni hymy kipusi tämän huulille, kun luki naishenkilön nimen näytöltä, sekä sen viestin. Yksinkertanen kysymys ansaitsi yksinkertaisen vastauksen, joten hän kirjoitti mahdollisiman vähäisillä kirjoitusvirheillä olevansa takapihalla, altaalla. Ei hän edes ollut - mutta täytettyään kuppinsa, sekä selvittyään ihmismeren lävitse olisi, ainakin toivottavasti.
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 20:06:58 GMT
- öää en nyt oikee tiä mitä roolisin ku kumpiki hahmoista jäi yksi :DDDDD
|
|
|
Post by kaisa on May 29, 2016 20:06:59 GMT
Callie Josephine Foster tuijotti vielä Natea hyvän aikaa ennen kuin rohkaistu marssimaan toisen luokse jo pienesti päissään. Jostain kumman syystä toisesta kuoriutui aina päissään olevan Callien mielestä hemmetin hyvännäköinen ja jollain tapaa puoleensa vetävä, kun taas selvin päin nainen ei tule mitenkään toimeen Naten kanssa. Foster ei ollut itsekään aivan varma siitä, että jos hän vain lakkaisi esittämästä kilttiä tyttöä aina koulussa ja vanhempien edessä, ehkä hän saattaisi joskus seurustella Naten tapaisen pahan pojan kanssa, mutta valitettavasti täydellistä kulissia oli pidettävä yllä. Pieni hymy huulillaan Callie käveli Naten luokse ja katsoi samalla toista ainakin vuotta nuorempaa tyttöä tarkoituksella pahasti niin, että toinen tajusi lähteä paikalta. "Mä oletan, että sä tiedät jo miksi oon tässä", Callie totesi ja kohotti samalla toista kulmaansa. Pienen ajan päästä nainen kuitenkin tajusi, että Naten ja hänen välillään lause voi tarkoittaa kahta eri asiaa, mutta juuri nyt tähän aikaa illalla se koski vielä päihteitä. "Mä en tiedä mitä limuviinoja Mason on tänne hommannu, eikä oikee omatkaan nappulat kolahda päähän nii sano, että sulla on vielä jotain jäljellä", Foster selitti nopeasti ja kuuli samalla miten hänen puhelimeensa tuli uusi tekstiviesti. Nopeasti tummaverikkö vastasi Dixonille, että ettii tuon aivan kohta takapihalta kunhan vain on saanut hoidettua asiat Naten kanssa. Pienesti kärsimättömänä Foster naputteli taaskin mukinsa kylkeä ja odotti Naten vastausta. Jos miehellä ei olisi mitään myytävää enää olisi Callie pulassa, koska bileiden juomat eivät oikein nappaneet eivätkä omat pilleritkään. Foster antoi katseensa vaeltaa väkijoukossa ja arvosteli samalla päässään jokaisen tytön asua. Tummaverikkö halusi myös välttää katsekontaktia Naten kanssa, koska yleensä ainakin hänen kohdalla pelkkä katsekontakti on riittänyt siihen, että päähän on tullut likaisia-ajatuksia. Jokin sortin mies seuraa Callie tulisi tänä iltana etsimään se oli itsestään selvyys, mutta se kenen kanssa jotain tapahtuisi oli viel yksi iso kysymysmerkki. - vähä kakkaa ku yritän samal viel kerrata täs kokeeseen XD .
|
|
|
Post by pokemon on May 29, 2016 20:14:55 GMT
✧ Lomake esmee yvonne agatha lopez - 17, syntynyt 12. tammikuuta - nainen, bi ja sinkku - kerrostalon kattohuoneessa - niin sanotusti "täydellinen perhe", joka ei ole sitä miltä ulkoapäin näyttää. ainut lapsi - perheensä kauneushoitolassa kosmetologin hommissa - pieni kuvailu hahmosta ja hahmon perhetilanteesta ylimielinen, haluamansa saava isin prinsessa ▻ esmee yvonne agatha lopez ▻ 17 ▻ nainen, bi ja sinkku ▻ katri ▻ 11
|
|
|
Post by kaisa on May 29, 2016 20:16:07 GMT
Mason Noah Mcquinn tuijotti vain huoneensa kattoa ja piti suunsa kerrankin kiinni antanen Gabriellen rauhassa selittää. Vaaleaverikkö ei oikein keksinyt mitään järkevää kommentoitavaa vaan piti hetken aikaa suunsa visusti kiinni ja toivoi, ettei kukaan rupeaisi riehumaan alakerrassa sillä aikaa, kun hän on juttelemassa selvittämässä asioita Gabriellen kanssa. Pienesti huuliaan mutristaen ja samalla myös otsaansa rypistäen Mcquinn sai vihdoin ajateltua järkevästi ja tiesi miten vastaisi naisen lauseisiin. Ei Mason todellakaan ollut valmis palaamaan siihen mitä hänellä ja Gabriellella oli ainakaan vielä vaan hän tarvitsisi tämän illan omaa miettimis aikaa. "Öömm, mä en ole vihanen sulle mutta mä haluan, että sä ymmärrät sen, että tarviin miettimis aikaa, koska just nyt oon vaan ihan hemmetin sekaisin ja hämmästyny sun palaamisesta takas tänne", Mason totesi ja nousi samalla istumaan, jotta näkisi Gabriellen. Parempaa ratkaisua nuori ei juuri nyt keksinyt, koska hän oli oikeasti aivan kujalla koko asian suhteen juuri nyt. Noin kymmennessä minuutissa miehen koko illan suunnitelmat olivat menneet täysin uusiksi, koska jostain syystä häntä ei edes enää houkutellut bileiden muut tytöt. "Mennään nyt vaan pitämään hauskaa ja pliis lupaa mulle ettet vedä iha mitään övereitä, koska mä en vieläkään tykkää siitä kun sä vedät överit", Mason totesi hiljaa ja nousi samalla seisomaan. Hetken ajan mietiskelyn jälkeen Mcquinn käveli huoneensa ovelle ja katsoi vielä kerran Gabriellea, joka oli onnistunut sekoittamaan täysin nuoren miehen pään. Mutta nyt mies aikoisi itse sekoittaa päätään vielä vähän lisää hankkimalla päihteitä. "Mä meen alakertaan, voit tulla nykäsee mua kädestä jos tarviit jotain", vaaleaverikkö mutisi vielä ennen kuin poistui huoneesta. Sekavuuden pystyi helposti huomaamaan Masonista ja sen, ettei tuo oikein tiennyt mitä hemmettiä nyt ajatella ja miten nyt toimia. Sen nuori tiesi, ettei menisi ainakaan heti pokaamaan muita tyttöjä, koska ei kuitenkaan halunnut millään tapaa satuttaa Gabriellea vaan toivoi, että molemmat voisivat viettää mukavan illan. Alakertaan päästyä Mason tiesi minne oli piilottanut oman aiemmin Natelta ostetun päihdekätkön.
|
|
|
Post by nea on May 29, 2016 20:25:01 GMT
tieks kaisuli mason vois tulla vähä morottaa dixii )
|
|
|
Post by kaisa on May 29, 2016 20:27:03 GMT
tieks kaisuli mason vois tulla vähä morottaa dixii ) joo 8)))
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 20:46:19 GMT
- oho en edes huomannu kaisa sun roolias :DDD änkeen sulle nopeesti jotaki takas
|
|
|
Post by sini on May 29, 2016 20:50:19 GMT
GABRIELLE JAYLEE SLAYTON onnistui nyt jo hymyilemään kunnolla. Helpottuneisuuden tunne valtasi heti naisen, kun mies kertoi, että ei olisikaan hänelle vihainen vaan kaipasi vain miettimisaikaa. Sen nainen ymmärsi, sillä ei varmastikkaan ollut helppoa, kun nainen oli vain saapunut paikalle. Pääasia oli, että kaksikko pystyisi puhua asiallisesti, eikä heistä tulisi mitään vihamiehiä. Naiselle se oli tärkeää, sillä Mason oli kuitenkin hänen ensirakkautensa, joten hän halusi pitää miehen edes jollain tavalla elämässään. Pieni naurahdus lipui naisen huulien välistä. Hänellä oli tarkoitus olla hyvässä kunnossa, mikä varmasti tarkoitti muille niitä övereitä. "Pidätkö sä musta silti huolta, vaikka vetäisin överit?", Gabrielle päätyy kysymään, hellän naurahduksen kera. Ristityt kätensä tummaverikkö päätyy laskemaan syliinsä, pitäen katseensa.
Nainen kuuntelee vielä miehen sanat, kiittäen tätä hiljaisella äänellä, jääden miehen lähdön jälkeen istumaan vielä sängyn reunalle. Hieman 17-vuotias naisenalku päätyy hiuksiaan pyyhkimään kasvoiltaan, miettien sitä, mitä seuraavaksi tekisi. Gabrielle päätyi nousemaan sängyltä hetken hiljaisuuden jälkeen, siirtyen laukkunsa ja korkokenkiensä luokse. Tällä kertaa nainen päätyi ottamaan vain laukkunsa olalle, ikään kuin jättäen syyn saapua illalla vielä tänne, ehkä Masonin seurassa. Sitä nainen eniten toivoi, ettei hänen tarvitsisi mennä kotiin, jossa mitä luultavammin vanhemmat tappelisivat ja Kaylee itkisi omassa huoneessa. Sen takia Gabrielle inhosikin kotiin menemistä, sillä ei halunnut olla kuuntelemassa sitä hullunmyllyä.
Saapuessaan huoneesta, tummaverikkö sai muutaman epämiellyttävän katseen itseään kohti. Ei nainen niinkään jäännyt sitä miettimään vaan suuntasi kohti rappusia, josta oli vain jokin aika sitten saapunut ylös. Samalla kun nainen käveli rappusia alas, päätyi hän etsimään laukustaan puhelinta, jotta voisi ilmoittaa Natelle, että tämä saisi luvan myydä naiselle kokaiinia tai ihan mitä vain. Kaikki muut alkoivat bileissä olla sellaisessa kunnossa, mihin nainen ei järin helposti päässyt, jonka takia hän tarvitsi jotain apuja siihen. "Kaipaatko rahaa? Mä tarvitsen jotain vahvaa", Gabrielle pätyi kirjoittamaan viestiin, lähettäen sen. Tämän jälkeen nainen lähti etsimään paikkaa, josta saisi itselleen jotain juomista.
- gabrielle vois tunkeutuu jonku seuraan 8)
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:07:50 GMT
nate carter winslow - ei juurikaan edes kiinnittänyt huomiotaan Gabriellen sekä Masonin väliseen "draamaan", vaan antoi kaiken mennä toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään. Ei häntä kiinnostanut muiden murheet ja vaikka nainen olikin hänelle kuin pikkusisko, ei hän aikonut ainakaan vielä heidän asioihinsa puuttua, sen verran luotettava Masonkin oli. Silmiään pyöräyttäen tummaverikkö päätyi kylmänviileästi astumaan askeleen kauemmas kaksikosta, vetäisten setelit nopeasti takaisin käsiinsä niitä laskien, ikään kuin yrittääkseen näyttää jollakin tapaa varatulta, kiireiseltä. Suhteellisen paksun setelinipun kahistessa hänen käsissään, nousi pieni virne hänen kasvoilleen, ja ennen kuin hän oli edes huomannut, oli kaksikko kadonnut hänen luoltaan kohti takapihaa jossa mitä luultavammin pikkusiskonsakkin olisi - ja pian varmasti hänkin, varmistamassa että kukaan ei vain toiseen olisi vielä tähänkään mennessä koskenut. Nyt Nate oli päätynyt jo virnistelemään itsekseen, päästessään laskuissaan jo reilusti yli viidensadan. Myönnettäköön, että vaivalla hän oli myynyt illan aikana, mutta olihan hinta hänelle itselleenkin jo yllättävän suuri, ostaessaan kaiken tuon vajaalla kahdellasadalla - jos edes silläkään, ei hän enää edes itse pysynyt laskuissa mukana. Voittoa hän kuitenkin oli saanut, ja huomattavasti. Venynyt, punainen kuminauha nykäistiin pois ranteensa ympäriltä, kietoen sen pari kertaa setelinipun ympäri, tunkien ne sitten takaisin housujensa taskuun, josta niitä tuskin kukaan edes yrittäisi ottaa. Toinen tasku oli puolestaan täynnä puolentoista gramman pusseja kokaiinia sekä subutex-pillereitä, joita hankki aina pilkkahintaan tutuiltaan, myyden niitä myöhemmin eteenpäin. Vaikeuksissa hän vielä niiden vuoksi tulisi olemaan, mutta vielä tähän päivään asti oli hän selvinnyt ongelmitta. Kulmiaan kurtistaen tummaverikkö päätyi vetäisemään takataskussaan värisevän puhelimensa esille, vilkaisten nopeasti ystävättäreltään tulleen viestin, vastaamalla hänelle yksinkertaisesti olevansa olohuoneessa, aikalailla samalla paikkaa missä vielä hetki sitten. Viestin lähetettyään, harmaa kosketusnäyttö tungettiin takaisin taskuunsa, katseen kohotessa väkijoukkoon. Winslowin lapsista vanhin virnisti leikkisästi, hyvinkin tutun naishenkilön saapuessa luokseen. Nopeasti toista katsottiin päästä varpaisiin alahuultaan purren, ennen kuin laski katseensa lopullisesti toisen silmiin. Kaksikolla oli jopa hänenkin mielestään hyvin erikoinen suhde, jota ei koskaan oltu osattu selittää kenellekkään. Vähän kuin viha-rakkaus-suhde, mutta ei sinne päinkään. Rakkautta ei naiselta herunut laisinkaan, mutta makuuhuoneen puolella käytiin aina humalatilaan päästyään. "Et sitten tällä kertaa jaksanut odottaa sitä että joisit itsesi humalaan?" Nate virnisteli kiusoitellen, tietäen sisimmässään alusta alkaen että nainen oli vain ja ainoastaan huumausaineiden perässä. Mikäpä siinä, ei kukaan muutenkaan mieheltä juuri mitään muuta halunnutkaan ja niiden kautta lähes kaikki ystävyyssuhteet oltiin luotu. "Subutexia sekä kokaiinia", Nate totesi kuitenkin pian hyvinkin nopeasti, haluamatta jäädä paitsi hyvistä kaupoista. Kaksi pientä pussia vedettiin taskusta, toisen sisältäessä kaksi pientä pilleriä, ja toisen gramman verran kokaiinia. Kummatkin pusseista heilautettiin naisen naaman edessä nopeasti, ennen kuin ne palautettiin taskuunsa odottamaan ostopäätöstä. "Mitäs neidille saisi olla, maksetaanko rahana vai luonnossa?" tummaverikkö päätyi vielä kysymään, pitäen tuon ärsyttävän, ehkä jopa hieman vikittelevän virneensä huulillaan.
|
|
|
Post by kaisa on May 29, 2016 21:11:10 GMT
- mä en tiiä oonko viisas ja meen nukkuu, ku huomenna koe xd ehk oon viisas ja meen nyt nukkuu, koska pääsen huomen nii aikasin sit takas koneelle
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:12:43 GMT
- mä en tiiä oonko viisas ja meen nukkuu, ku huomenna koe xd ehk oon viisas ja meen nyt nukkuu, koska pääsen huomen nii aikasin sit takas koneelle - öä oo viisas ja mee nukkuu tai sit älä oo "ihan niin viisas" ja roolaa viel kerra mut älä oo tyhmä ja jää roolaa koko yöks (:::
|
|
|
Post by kaisa on May 29, 2016 21:15:57 GMT
- mä en tiiä oonko viisas ja meen nukkuu, ku huomenna koe xd ehk oon viisas ja meen nyt nukkuu, koska pääsen huomen nii aikasin sit takas koneelle - öä oo viisas ja mee nukkuu tai sit älä oo "ihan niin viisas" ja roolaa viel kerra mut älä oo tyhmä ja jää roolaa koko yöks (::: - olin viisas ja sammutin koneen, koska muute oon viel yhen aikaa hereillä ja sit ei kokeest tul kyl yhtää mitää XD mut tuun tänne huomen jo jossai kahentoist aikaa viimeistää
|
|
|
Post by wifix on May 29, 2016 21:19:04 GMT
- öä oo viisas ja mee nukkuu tai sit älä oo "ihan niin viisas" ja roolaa viel kerra mut älä oo tyhmä ja jää roolaa koko yöks (::: - olin viisas ja sammutin koneen, koska muute oon viel yhen aikaa hereillä ja sit ei kokeest tul kyl yhtää mitää XD mut tuun tänne huomen jo jossai kahentoist aikaa viimeistää - :DDDD sillon siis nähdään, ite pääsen yhen aikaan niin ilmaannun sit paikalle 8)
|
|