|
Post by wifix on May 29, 2016 22:08:17 GMT
- oijoi joo 8) sit nate vois olla kans vähä sellane suojelevaine nykyää sitä kohtaa ja hirvee mustasukkane - jooo aw!! - kipitän nyt nukkumaa nii tuun huomenna yhen aikaa takas 8)
|
|
|
Post by pokemon on May 29, 2016 22:12:10 GMT
- kipitän nyt nukkumaa nii tuun huomenna yhen aikaa takas 8) - joo munki varmaan pitäs mutta joo, ehkä kirjottelen nyt jotain tai tuun itekkin sitten vähä myöhemmin 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 9:20:38 GMT
- hei mut jos Natel ja Esmeel on jotai nii sit mun rooli menee kyl iha uusiks koska ei sit Callie voi maksaa luonnossa koska en haluu et se on kuitenkaa mikää pettäjä xd
|
|
|
Post by wifix on May 30, 2016 9:22:20 GMT
- hei mut jos Natel ja Esmeel on jotai nii sit mun rooli menee kyl iha uusiks koska ei sit Callie voi maksaa luonnossa koska en haluu et se on kuitenkaa mikää pettäjä xd - eii se viel mikää kunnon suhde oo ainakaa naten osalta 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 9:24:57 GMT
- hei mut jos Natel ja Esmeel on jotai nii sit mun rooli menee kyl iha uusiks koska ei sit Callie voi maksaa luonnossa koska en haluu et se on kuitenkaa mikää pettäjä xd - eii se viel mikää kunnon suhde oo ainakaa naten osalta 8) - no sitte 8) yritän saada jotai järkevää väännettää mut mun aivot on ihan muussin, ku mun enkun kokeen kaikki tehtävä tekstit oli tänä koko sel fontil sit ku mul on viel lukihäiriö nii lukemine tarpeeks hidasta nii ei hyvää päivää mul meinas tulla itku ku rivit hyppi ja en saanu mitenkää mistää selvää
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 10:10:29 GMT
Callie Josephine Foster pysäytti katseensa hetkeksi aikaa tyttöön, joka oli tunkenut itsensä aivan liian pieniin vaatteisiin ja aivan liian korkeisiin korkokenkiin. Nopeasti paheksuva ilme nousi hänen kasvoilleen tarkkaillessaan tytön tanssimista ja säälittäviä yrityksiä iskeä poikia. Itse tummaverikkö oli tyynyt vain hyväksymään lyhyytensä ja oli mukavuuden takia pistänyt ballerinat jalkaan, koska mitä tuhraa väkisin laittaa korkokenkiä jotka lentävät heti nurkkaan jalkakipujen takia. Callien katse siirtyi vihdoin takaisin Nateen, joka päätti vihdoin avata suunsa ja ensimmäinen lause mitä miehen suusta tuli ei mitenkään sen kummallisemmin yllättänyt naista. Foster kohotti pienesti toista kulmaan kysyvästi, koska sellainen nyt vain hänen ja Naten suhde oli. Muuten ei tultu mitenkään toimeen, mutta makkarin puolella aina löydettiin yhteinen sävel. Viha-rakkaus suhde kaksikon välillä ei kuitenkaan ollut koska tunne puoli puuttui kokonaan enemmän voisi sanoa vihollisia muutamilla eduilla. "Hahaha, aina sitä saa unelmoida", Callie vastasi takaisin ja siirsi samalla katseensa Nateen, joka pian vilautti kahta pientä pussia hänen edessä. Tummaverikkö mietti kumpien kanssa hänellä oli enemmän hyviä kokemuksia, jonka kautta hän päätyi tälläkin kertaa subutexiin. Kokaiini kokeilut olivat joka kerta päättyneet pienesti huonosti Fosterin kohdalla, jonka takia hän luotti enemmän tuttuun ja turvalliseen subutexiin. "Subutexia tällä kertaa", nainen vastasi ja jäi miettimään maksutapoja. Naten onneksi Callien käteis tilanne oli pienesti huono, koska hän oli juuri eilen käynyt tuhlaamassa suurimman osan käteisistään uuteen laukkuun ja uuteen asuun, sekä manikyyriin. Tummaverikkö nosti huulilleen pienesti viettelevän hymyn, kun hän siirsi katseensa lattiasta takaisin Nateen. "Herra on hyvä ja itse päättää kumpi maksutapa miellyttää enemmän, raha vai ?", Callie vastasi ja pyöritteli samalla ponniariaan ja piti katseensa koko ajan miehessä. "Ja tarjous on vain hetken voimassa, joten kannattaa päättää nopeasti", nainen vastasi kiusoitellakseen Natea, mutta ihan oikeasti tarjous ei olisi koko iltaa voimassa sillä riitti bileissä muitakin miehiä keitä mennä iskemään ja ketkä luultavasti viihtyisivät oikein hyvin Callien kanssa makuuhuoneen puolella. Kyllä Foster oli oikein tietoinen siitä, että kuului koulunsa parhaimmistoon sekä bileiden, koska osalla tytöistä ei ollut selvästikään vieläkään mitään hajua mikä on seksikkään ja ***maisen pukeutumisen ero. Itse nainen oli onneksi oppinut asian isänsä uuden naisen kautta, koska tuo edusti juuri sitä luokkaa mihin hän ei itse halunnut kuulua. Callie oli jo tullut tunnetuksi koulussaan hyvästä tyylistään ja oli aina tarkka siitä miltä näytti ja minkä verran paljasta ihoa oli näyttää näyttäen kuitenkin tyylikkäältä ja siistiltä.
|
|
|
Post by wifix on May 30, 2016 11:38:11 GMT
nate carter winslow - naurahti vieläkin pienesti virnistellen, laskien kätensä pian naisen lantiolle, vetäisten toisen lähemmäs itseään aivan vain kiusoitellakseen. Hänellä ei ollut juurikaan aikaa siirtyä makuuhuoneen puolelle, mutta oli hän kuitenkin varma siitä, että saisi milloin vain hankittua aikaa kyseistä naista varten. Alahuultaan purren käsi liu'utettiin rauhallisesti pitkin lyhyemmän naisen selkää, aina takamukselle asti, katsellessaan toista tyytyväinen virne kasvoillaan päästä varpaisiin. Hän ei vain yksinkertaisesti osannut sanoa miksi kaksikon välistä suhdetta voisi kutsua. Hän ei ollut koskaan tiennyt, eikä varmasti koskaan tulisi tietämäänkään. "Taitaa neiti tietää vastauksen ihan kysymättäkin", Winslowin lapsista vanhin totesi, antaen pienen, napakan läimäytyksen toisen perseelle. Eipä hän juurikaan tiennyt mitä muut kaksikosta ajattelivat, mikäli joku heihin nyt edes huomiota oli kiinnittänyt. Sen verran hän kuitenkin tiesi, että tulisi varmasti kuulemaan kunniansa, mikäli Dixon heistä saisi selville - hänen tietojensa mukaan herra oli erittäin hyvä ystävä Callielle. Nate puolestaan.. Miehet olivat jo kauan vihanneet toisiaan. Ei hän enää edes muista kunnollista syytä heidän väleilleen, mutta eipä se häntä kiinnostanutkaan. Nykyään tummaverikkö tulistuu jo pelkästä toisen näkemisestä, ja voi vain kiittää onneaan että Dixonin ja sisarensa eivät enää toistensa kanssa pyörineet ainakaan yhtä paljoa kuin vielä jokunen aika sitten, pikkusiskonsa ollessa korviaan myöten ihastunut toiseen. Ken tietää mitä puppua toiselle oltiin uskoteltu, että oli edes voinut kajota hänen kaltaiseensa mieheen. Alahuultaan jauhaen Nate nappasi taskustaan pienen pussin kahdella pillerillä, sujauttaen sen sitten pienesti virnistäen edellään olevan naisen rintaliiveihin, katsoessaan toista sitten silmiin hyvinkin vihjailevan näköisenä. "Talo tarjoaa", hän mumisi hiljaiseen äänensävyyn, ennen kuin painoi huulensa naisen omille sen enempää asiaa ajattelematta. Miten sen nyt sanoisi - toinen oli hyvinkin hermoja raastava ihminen, mutta makuuhuoneen puolella mitä mainioin. chloe delilah winslow - oli seissyt jo hetkisen altaan reunalla, kyykistyen nyt varovaisesti kokeilemaan vettä. Hänellä ei ollut juurikaan tekemistä, mutta eipä se naista oikein haitannut. Tuolla hetkellä hän oli enimmäkseen vain uppoutunut omiin ajatuksiinsa, ja toivoi kovasti ettei menettäisi tasapainoaan ja lentäisi veteen. Varovaisesti etusormella hipaistiin vedenpintaa, ottaen sitten mukaansa keskisormen, ja pian koko kämmen oli upoitettu lämpimään veteen, luoden pinnalle pienimuotoisia aaltoja. Toisella kädellään nainen nykäisi varovaisesti valkoisen, ihoa myötäilevän mekkonsa helmaa alemmas, yrittäen parhaansa mukaisesti vain kuvitella itselleen rennommat vaatteet. Jo hetken ajan oli Chloe suunnitellut lähtevänsä pelkissä shortseissa sekä tummansinisessä topissaan, mutta isoveljensä suostuttelujen alkaessa, oli hän päättänyt antaa herran valita hänen asunsa täysin - jopa yllättävän hyvin tuloksin. - hehe tökeröö ja oli ny pakko saada chloellekki tollane turha pikkurooli :DDDDD
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 11:42:03 GMT
- koitan nopee saada siivottuu mun huoneen koska tää on iha järkyttävä läävä täl hetkel XD
|
|
|
Post by sini on May 30, 2016 12:04:58 GMT
kenen seuraa voin illal tunkee gabriellen? 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 12:11:46 GMT
mun puolest nää kaikki vois jossain vaihees löyttäytyy yhes vaikka olohuoneesee sillee, et ain ei tarvi uut seuraa ettii 8)
|
|
|
Post by wifix on May 30, 2016 12:22:21 GMT
mun puolest nää kaikki vois jossain vaihees löyttäytyy yhes vaikka olohuoneesee sillee, et ain ei tarvi uut seuraa ettii 8) - jooo 8)
|
|
|
Post by pokemon on May 30, 2016 12:49:03 GMT
- yh, Olisinpa kotona nii pääsisin pelailee. Mut täs aattelin et joko laitan esmeen olemaan iha sekasi et se ois hommannut suunnilleen jotai aineita mistä ei oo itekkää varma tai sit se vois tylsästi tulla ainaki iha selvänä viel sinne. Tai sit se ois vetäny viinaa iha liikaa. Auttakaa mua mitä teen sil
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 13:01:41 GMT
- yh, Olisinpa kotona nii pääsisin pelailee. Mut täs aattelin et joko laitan esmeen olemaan iha sekasi et se ois hommannut suunnilleen jotai aineita mistä ei oo itekkää varma tai sit se vois tylsästi tulla ainaki iha selvänä viel sinne. Tai sit se ois vetäny viinaa iha liikaa. Auttakaa mua mitä teen sil - öömn se ois vaik vetäny viinaa vähän liikaa ja sit Mason voi tulla ystävällisesti bileiden isäntänä vähä auttaa tai sitte se tarjoo vaa lisää aineita 8))
|
|
|
Post by kaisa on May 30, 2016 13:03:39 GMT
Callie Josephine Foster tunsi pienen nykäisyn lantiosta, kun Nate vetäisi hänet lähemmäs. Naisen huulilla ollut pieni hymy kasvoi isommaksi, koska jostain syystä hänen ja miehen välillä oleva jännite sai ain perhosia vatsaan. Perhoset syntyivät luultavasti osittain sen takia, että kaikki mitä Naten ja Fosterin välillä tapahtui oli pienesti kielettyä, koska olihan hän Dixon ja Chloen ystävä, joista toinen vihaa Natea ja toinen on taas tuon sisko. Kaikesta huolimatta tummaverikkö ei suostunut luopumaan hänen ja miehen välisistä makuuhuonesuhteesta, koska makuuhuoneen puolella kaikki toimi vain aivan liian hyvin. Rehellisesti myönnettynä Callie oli eronnut parista poikaystävästään ihan vain sen takia, ettei suhteiden makuuhuone puoli ole pelannut samalla tavalla kuin Naten kanssa. Pieni naurahdus pääsi Fosterin huulien välistä, kun Nate napautti tuota tiukasti pepulle. Tummaverikkö oli viettänyt viime vuoden aikana paljonkin aikaa salilla mikä näkyi kasvaneena takamuksena sekä kauniista litteästä vatsasta. Nainen oli oikeastaan todella tyytyväinen tällä hetkellä kroppaansa ja siitä millainen siitä oli muotoutunut. Kapea vyötärö loi kauniin tiimalasi mallin ja pepusta oli kehittynyt juuri sopivan pyöreä sekä napakka. Ennen salilla treenaamista tummaverikön takamus oli ollut huomattavasti huonompi kuin nykyään ja myös selän puolella oli turhaa ylimäärästä mikä oli kaikki ollut huonojen elämän tapojen syytä. Uuden paremman kroppansa kunniaksi Foster oli tatuoinut oikean rintansa alle ison sulan, jonka hän halusi jo päästä näyttämään Natelle joka omisti jo tatuointeja. "Ainiin mulla on sulle näytettävää, mutta mä en voi näyttää sitä tässä", Callie kuiskasi miehen korvaan ja vie samalla hetkeksi aikaa kätensä tuon niskan taakse piirtelemään erilaisia kuvioita. Nainen oli tatuoinut myös niskaan yhden isomman tähden ja yhden pienemmän. Tatuoineilla ei ollut mitään sen merkillisempää merkitystä, kuin se että ne näyttivät kivalta naisen mielestä ja hänen mielestään ne sopivat juuri hänelle oikein hyvin. Hennosti Callie vastasi miehen suudelmaan ja piti edelleen käsiään tuon niskan takana, eikä välittänyt pätkääkään siitä jos joku tuijottaisi heitä tai laittaisi jonkun sortin juorut liikkeelle. Itse Foster oli kuitenkin juorujen kuningatar ja oletti jo jokaisen nuoremman tietävän sen, ettei hänen kanssa kannata ruveta pelaamaan hänen omaa peliä. Muutaman ekaluokkalaisen tummaverikkö oli joutunut jo useamman kertaa palauttamaan maan pinnalle, koska kukaan ei tulisi viemään hänen paikkaa kuin vasta sitten, kun itse poistuu collageen opiskelemaan pois high schoolista. Callie piti pienestä valta-asemasta koulussaan, koska silloin hän pystyi itse parhaiten valvomaan sitä mitä hänestä ja hänen ystävistään juorutaan ja sitä kautta myös pysäyttämään typerimmät juorut.
|
|
|
Post by sini on May 30, 2016 13:11:12 GMT
hei gabrielle vois kekkailla jotaa draamaa? 8)
|
|