|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 17:07:57 GMT
ja pelkään et se laittaa myyntiin mun vanhat my little ponyt. tai että se laittaa mut myymään. tai että se myy mut. D::::
Ei mutta siis, mitä mieltä ootte, onko pihakirppiksissä mitään järkee ja ootteko ikinä pitäny sellasia? Mietin että oishan se kiva päästä eroon kaikesta ylimääräsestä roinasta, mut toisaalta taas: ostasko kukaan mitään?
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 28, 2016 17:12:45 GMT
Musta itestä ois ainaki mielenkiintosta käydä joskus sellasella mut kukaan ei pidä sellasii täällä lmao
Mut eihän siinä mitään häviä jos sellasen pitää?
|
|
|
Post by Arabella on May 28, 2016 17:14:32 GMT
en oo koskaan nähny missään pihakirppistä ikinä onko semmosia ees oikeesti olemassa
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 17:15:19 GMT
en oo koskaan nähny missään pihakirppistä ikinä onko semmosia ees oikeesti olemassa lol mäkin mietin samaa mut kyllä niitä kuulemma pidetään.... jossain
|
|
|
Post by Arabella on May 28, 2016 17:17:03 GMT
en oo koskaan nähny missään pihakirppistä ikinä onko semmosia ees oikeesti olemassa lol mäkin mietin samaa mut kyllä niitä kuulemma pidetään.... jossain ehkä pihakirppikset on vaan joku myytti
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 17:17:42 GMT
Musta itestä ois ainaki mielenkiintosta käydä joskus sellasella mut kukaan ei pidä sellasii täällä lmao Mut eihän siinä mitään häviä jos sellasen pitää? lmao, voit sit tulla tänne katsastaa meidän pihakirppiksen :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 17:20:01 GMT
lol mäkin mietin samaa mut kyllä niitä kuulemma pidetään.... jossain ehkä pihakirppikset on vaan joku myytti ehkä. mun äitikin on varmaan vaan joku urbaani legenda.
|
|
|
Post by rebdomine on May 28, 2016 17:43:41 GMT
mäki mietin, onks ne oikeesti joku juttu suomessa??
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 17:50:21 GMT
mäki mietin, onks ne oikeesti joku juttu suomessa?? googlailin vähän ja kyllä niitä oikeesti on kai jotkut pitänytkin. mut aika uus ilmiö taitaa silti olla.
|
|
|
Post by Miopod on May 28, 2016 18:33:13 GMT
Mun naapuri piti kerran ja oli siä vissiin meidänki tavaroita myynnis. Kyllä jotku osti sieltä jotain munmuistaakseni. Muttei kuitenkaa käyny niin hyvin kauppa ku jos oikeelta kirpparilta varais pöydän.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 18:42:46 GMT
Mun naapuri piti kerran ja oli siä vissiin meidänki tavaroita myynnis. Kyllä jotku osti sieltä jotain munmuistaakseni. Muttei kuitenkaa käyny niin hyvin kauppa ku jos oikeelta kirpparilta varais pöydän. mmm noh, jos kukaa ei ostais mitään, niin laittasin vaan kyltin että ''ilmasta tavaraa''. Tän kylän pihit ois varmasti heti haukkana paikalla.
|
|
|
Post by Magnifique on May 28, 2016 18:46:48 GMT
en oo ikinä pitäny mitään pihakirppiksii tai käyny pihakirppiksil, mut toisaalta täällä ne ei varmaan ees onnistuis. varmaa vaa katoais ne tavarat pöydältä eikä rahaa tulis. tai sit ne ois siinä viikon eikä kukaan ostais tai ees ottais. joten ite en oikeen oo pihakirppisten puolella, kyllä ne ns oikeet kirppikset toimii ehkä vähän paremmi
|
|
|
Post by Arabella on May 28, 2016 18:48:52 GMT
EIKU HEI APUA JOKU JOSKUS MÖI JOTAIN KAMAA YHEN KERROSTALON PIHALLA JA OSTIN SIELTÄ SEMMOSEN JONKU NUKEN OLIN EHKÄ 7
EN EES MUISTANU
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 19:01:27 GMT
EIKU HEI APUA JOKU JOSKUS MÖI JOTAIN KAMAA YHEN KERROSTALON PIHALLA JA OSTIN SIELTÄ SEMMOSEN JONKU NUKEN OLIN EHKÄ 7 EN EES MUISTANU OOH, VAU ehkä niitä oikeesti on olemassa!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 19:02:21 GMT
en oo ikinä pitäny mitään pihakirppiksii tai käyny pihakirppiksil, mut toisaalta täällä ne ei varmaan ees onnistuis. varmaa vaa katoais ne tavarat pöydältä eikä rahaa tulis. tai sit ne ois siinä viikon eikä kukaan ostais tai ees ottais. joten ite en oikeen oo pihakirppisten puolella, kyllä ne ns oikeet kirppikset toimii ehkä vähän paremmi joo, itteenikin kyllä vähän mietityttää että tulisko siitä kummiskaan mitään :''D
|
|