|
Post by jonnatti on May 28, 2016 19:07:31 GMT
Mä oon aina ite asunu jossain metikössä, niin täällä ei oo ainakaan kannattavaa pitää mitään sellasta, ellei aio oraville myydä käpylehmiä. Mut varmaan isommilla seuduilla toimiva systeemi päästä tavaroista eroon? Tai nojöö, Suomi on kyl aika sisäänpäin kääntyny kansa, et uskaltaako kukaan tulla kenenkään pihalle ostaa mitään? ei mut ois kyl siistii käydä joskus semmosilla apajoilla
|
|
|
Post by Arabella on May 28, 2016 19:09:23 GMT
EIKU HEI APUA JOKU JOSKUS MÖI JOTAIN KAMAA YHEN KERROSTALON PIHALLA JA OSTIN SIELTÄ SEMMOSEN JONKU NUKEN OLIN EHKÄ 7 EN EES MUISTANU OOH, VAU ehkä niitä oikeesti on olemassa!! en ois ikinä uskonu
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 19:24:39 GMT
Mä oon aina ite asunu jossain metikössä, niin täällä ei oo ainakaan kannattavaa pitää mitään sellasta, ellei aio oraville myydä käpylehmiä. Mut varmaan isommilla seuduilla toimiva systeemi päästä tavaroista eroon? Tai nojöö, Suomi on kyl aika sisäänpäin kääntyny kansa, et uskaltaako kukaan tulla kenenkään pihalle ostaa mitään? ei mut ois kyl siistii käydä joskus semmosilla apajoilla tää on kyllä semmonen utunen pikku kylä että en tiiä eksyiskö tohon meidän pihalle ketään... :DD
|
|
|
Post by rebdomine on May 28, 2016 19:56:17 GMT
Mun naapuri piti kerran ja oli siä vissiin meidänki tavaroita myynnis. Kyllä jotku osti sieltä jotain munmuistaakseni. Muttei kuitenkaa käyny niin hyvin kauppa ku jos oikeelta kirpparilta varais pöydän. mmm noh, jos kukaa ei ostais mitään, niin laittasin vaan kyltin että ''ilmasta tavaraa''. Tän kylän pihit ois varmasti heti haukkana paikalla. mä voin tulla hakee
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 20:08:14 GMT
mmm noh, jos kukaa ei ostais mitään, niin laittasin vaan kyltin että ''ilmasta tavaraa''. Tän kylän pihit ois varmasti heti haukkana paikalla. mä voin tulla hakee :DD siitä vaan.
|
|
|
Post by adalmiia on May 29, 2016 7:33:01 GMT
Mä en voi järjestää mitään pihakirppareita koska talo on niin syrjässä et ei sinne kukaan eksyis :/
|
|
|
Post by Fafaali on May 29, 2016 7:35:46 GMT
Mä pidin pihakirppistä joskus kaverin kanssa, eipä paljoo mitää menny... Ohikulkijoilla ei ollu rahaa koskaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 29, 2016 8:23:54 GMT
Mä en voi järjestää mitään pihakirppareita koska talo on niin syrjässä et ei sinne kukaan eksyis :/ voit järjestää pihakirppiksen meidän pihalle jos haluat :----D
|
|
|
Post by sini on May 29, 2016 10:09:51 GMT
Tääl päin pietää melkee joka kesä vähintää kaks phakirppist Kannattaa laittaa parii paikkaa ilmotukset siint nii ihmiset osaa tulla ja laittaa houkutuksest tyylii joku pulla ja kahvi 8)
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 29, 2016 10:45:10 GMT
Tääl päin pietää melkee joka kesä vähintää kaks phakirppist Kannattaa laittaa parii paikkaa ilmotukset siint nii ihmiset osaa tulla ja laittaa houkutuksest tyylii joku pulla ja kahvi 8) .... Vois tehä pannukakkua :DDD
|
|
|
Post by sini on May 29, 2016 10:48:51 GMT
Tääl päin pietää melkee joka kesä vähintää kaks phakirppist Kannattaa laittaa parii paikkaa ilmotukset siint nii ihmiset osaa tulla ja laittaa houkutuksest tyylii joku pulla ja kahvi 8) .... Vois tehä pannukakkua :DDD tarjolla pannukakkua ala pete :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 29, 2016 11:01:25 GMT
.... Vois tehä pannukakkua :DDD tarjolla pannukakkua ala pete :DD kyllääähh varma vetonaula
|
|
|
Post by adalmiia on May 29, 2016 18:56:07 GMT
Mä en voi järjestää mitään pihakirppareita koska talo on niin syrjässä et ei sinne kukaan eksyis :/ voit järjestää pihakirppiksen meidän pihalle jos haluat :----D Joo! Paitsi etten osaa luopuu mistään mun tavaroista vaikka ne ois kuinka turhia
|
|
|
Post by Minnee on May 30, 2016 14:42:36 GMT
Porukoilla oli just viikonloppuna pihakirppis. Mut se oli sellanen, että siellä samalla asuinalueella pidettiin monta pihakirppistä ja siitä oli mainoksia ja jotain karttojaki jaossa, että missä kaikkialla niitä kirppiksiä on. Jos ois ollu vaan se meiän oma kirppis ja lehessä ilmotus ni tuskin ois hirveesti ollu ihmisiä paikalla...
Laitatte kuule sen pannukakun lisäks jotain oikein himottavaa tavaraa mainokseks. Tyylin HARVINAISIA MUUMIMUKEJA PILKKAHINTAAN ni johan sinne ryhntää kaikki heti aamusta. Sit vaan: "Voi harmi, ne mukit kerkes jo joku ostaa :/ Mutta hei! Meillä on tässä kaikenlaista muuta, kiinnostaisko vaikka nää lastenkirjat? : )))))"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 31, 2016 15:55:22 GMT
Minä en koskaan oo käyny pihakirppiksellä mutta monesti on kyllä ollu kova hinku, koska no olishan se nyt mielenkiintosta mennä sinne kattomaan mitä kaikkee on tarjolla ja alkaa jo pikkuhiljaa paikallinen kirppis potuttaa, koska siellä ei koskaan oo mitään itteä kiinnostavaa ja vaikka oliski ni ne on joko hajalla ihan kokonaan tai sitte ylihinnoteltu Ja olen kyllä harkinnu sellasen pitämistä mutta eikö siihe piä olla joku lupa, jos yksityinen pitää? Ja no tässä meidän pihalla on aika vaikee, koska rivitalo
|
|