|
Post by rebdomine on May 26, 2016 16:11:58 GMT
nii ja haluisin mennä laulutunneille mut
|
|
|
Post by Miopod on May 26, 2016 18:27:49 GMT
Nii joo, haluisin muuttaa Englantiin ja opetella soittaan viulua.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 4:25:38 GMT
K a u n i s t a. Kalju ois sinällään repäsevä ku yliopistol mut ns tunnetaan mun hiuksista. Mut kuulemma spottaa aina luentosalista t hiukseni ovat atm vihreät. Oispahan jotain uutta ku oon kuotenki sportannu näit kirkkait värei nyt joku neljä viis vuotta. Ps Naiset on aina ihan paineis siitä et "sopiiks niille" siili tai lyhyet hiukset etc. mut hei c'mon, miehille ne on standardi oli niillä minlä muotonen pää hyvänsä eikä kukaan ikinä mieti sopiiko niille lyhyt tukka, ur all fine. Tuli tosta mieleen miten kaikki tunnisti yläasteella mut aina mun pitkästä, oikeen räikeen neonpinkistä sadetakista mitä käytin aina syksysin ja talvisin pitkin yläastetta. Yks kaveri sano miten se näki mut heti toisesta päästä käytävää ku takin helmaki laahaa vielä sielä pääs käytävää mistä olin lähteny ja kerran koulumatkalla kotiin kompuroin jäisellä pyörätiellä nii yks tyyppi toiselta puolen katua kavereidensa kanssa osotti mua ja huusi "HEI, SE ON NAINEN PINKISSÄ TAKISSA!!" :DD Mun iskäki kyllä sanoo ettei sillekkää sovi kalju ku sillon niin hassunmuotonen pää ja siks toivooki ettei koskaan vanhuuttaan kaljuuntuisi, et mun ongelma on kai lähinnä perinnöllinen :DD Mut enpä kyllä ite oo suunnitellu ajelevanikaankaa niitä, tykkään käyttää pampuloita toi takki kuulostaa niin kivalta
|
|
|
Post by marrasaamu on May 27, 2016 17:33:53 GMT
Just nyt haluaisin mennä Jyväskylään.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 27, 2016 19:43:32 GMT
Just nyt haluaisin mennä Jyväskylään. tervetuloa ;^)
|
|
|
Post by marrasaamu on May 29, 2016 6:13:09 GMT
Just nyt haluaisin mennä Jyväskylään. tervetuloa ;^) Toteutin haaveeni ja kävin eilen Jyväskylässä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 29, 2016 6:21:57 GMT
Ja wow haluisin muuten joskus julkaista novellikokoelman äksdee Koska mun kärsivällisyys (= taidot) ei varmaan riitä kokonaisen kirjan kirjoittamiseen
|
|