|
Post by wifix on May 25, 2016 14:59:44 GMT
onko kenelläkään mitään mitä ootte kauan halunneet tehdä, mutta ette oo koskaan viittiny/uskaltanu syystä tai toisesta? :DD esimerkiks ite oon aina halunnut hypätä benji-hypyn, mut en oo vielä koskaan uskaltanu. :'DD ja tavallaan oon aina halunnu myös sähkötupakan, nikotiinilla tai ilman, se savu ja maku on vaan jotai niin ihanaa
|
|
|
Post by Jp on May 25, 2016 15:18:40 GMT
Oppia heittää veistä, koska hyödykäs taito ja metsästää jousella.
|
|
|
Post by rebdomine on May 25, 2016 15:28:44 GMT
oon pitkään halunnu tehä youtubekanavan
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2016 15:29:37 GMT
Alottaa laulutunneilla käymisen mutta ei uskallus riitä, koska oon liian ujo laulamaan kenenkään kuullen ja sitte toki nämä kliseiset kitaran ja pianon soittaminen mutta se taas sitte menee siihen, etten viitti oma-alotteisesti alkaa opetella, koska aina kun yritän perehtyä noista jompaan kumpaan nii tulee sellanen oikeen iso muuri tonne aivoihin ja keskittyminen herpaantuu kaikkeen muuhun ja alkaa laiskottaa yhtäkkiä
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 15:42:11 GMT
sanon aina että opettelen soittamaan kitaraa mut se ei oo nyt oikeen edenny
jonain päivänä hei
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 15:53:24 GMT
Joo siis, mullakin on näitä että haluaisin opetella soittaa ties mitä muttaahh.... Laiskuus.
Haluaisin myös leikata hiukset lyhyemmiks mut sit aina lopulta tulee sellanen olo et emmä voi mun hiuksista luopuu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2016 16:06:46 GMT
Joo siis, mullakin on näitä että haluaisin opetella soittaa ties mitä muttaahh.... Laiskuus. Haluaisin myös leikata hiukset lyhyemmiks mut sit aina lopulta tulee sellanen olo et emmä voi mun hiuksista luopuu. voooi pete ei se hiusten leikkuu oo ollenkaan paha, siitä vaan leikkelemään nimim 40cm lähti hiuksista tossa joku aika si.. ja okei, kyl se oli sillon melko paha juttu mutta riittävästi ku halus nii si ne lähti
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 16:15:33 GMT
Joo siis, mullakin on näitä että haluaisin opetella soittaa ties mitä muttaahh.... Laiskuus. Haluaisin myös leikata hiukset lyhyemmiks mut sit aina lopulta tulee sellanen olo et emmä voi mun hiuksista luopuu. voooi pete ei se hiusten leikkuu oo ollenkaan paha, siitä vaan leikkelemään nimim 40cm lähti hiuksista tossa joku aika si.. ja okei, kyl se oli sillon melko paha juttu mutta riittävästi ku halus nii si ne lähti huuu, 40cm?? se on varmaan enemmän mitä mun hiukset on yhteensä :DDD Mut joo, kyllä mä varmasti pystysin ihan hyvin luopumaan näistä jos oikeesti haluaisin mutta kun en vaan vielä tiiä haluanko sit oikeesti Kun toisaalta taas ois sit hauskaa kasvattaa joku superpitkäletti. Sit leikkaisin sen ja pistäsin takanreunalle. ... ok, en ehkä kummiskaan.
|
|
|
Post by swordsman on May 25, 2016 16:35:13 GMT
haluan kuunnella musiikkia meidän terassilla aurinkotuolissa ja nauttia siitä että on lämmin. Mut meillä ei oo aurinkotuolia ( Ja pihakeinu on varjossa ja siellä tulee kylmä. Mun kaveri kyllä ehdotti että voisin käyttää vilttiä, mut en haluu muurahaisia kävelemään mun naamalle. okei, on mulla ehkä jotain isompiakin asioita mitä haluisin tehdä. Aina välillä saan päähäni et mun pitäis opetella joku uus kieli tai soittamaan jotain soitinta tai tehdä joku hieno käsityö, mut en ikinä jaksa tehä mitään loppuun asti vaan lopetan kaiken ennenkun oon tuskin ehtiny alottaakaan. Oon vapaa-ajalla aina niin mitäänsaamaton ja laiska D:
|
|
|
Post by soitaparanoid on May 25, 2016 16:35:56 GMT
Alottaa laulutunneilla käymisen mutta ei uskallus riitä, koska oon liian ujo laulamaan kenenkään kuullen ja sitte toki nämä kliseiset kitaran ja pianon soittaminen mutta se taas sitte menee siihen, etten viitti oma-alotteisesti alkaa opetella, koska aina kun yritän perehtyä noista jompaan kumpaan nii tulee sellanen oikeen iso muuri tonne aivoihin ja keskittyminen herpaantuu kaikkeen muuhun ja alkaa laiskottaa yhtäkkiä joo toi kitara on ikuisuusprojekti lisäks haluisin rakentaa hienon nukkekodin mut sinne ei tulis mitään nukkeja hyi ja haluisin joskus lähtee vaan liftaan jonnekki mutta yksinäisenä naispuolisena henkilönä se on ehkä vähän liian riskialtista
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 16:39:00 GMT
haluan kuunnella musiikkia meidän terassilla aurinkotuolissa ja nauttia siitä että on lämmin. Mut meillä ei oo aurinkotuolia ( Ja pihakeinu on varjossa ja siellä tulee kylmä. Mun kaveri kyllä ehdotti että voisin käyttää vilttiä, mut en haluu muurahaisia kävelemään mun naamalle. okei, on mulla ehkä jotain isompiakin asioita mitä haluisin tehdä. Aina välillä saan päähäni et mun pitäis opetella joku uus kieli tai soittamaan jotain soitinta tai tehdä joku hieno käsityö, mut en ikinä jaksa tehä mitään loppuun asti vaan lopetan kaiken ennenkun oon tuskin ehtiny alottaakaan. Oon vapaa-ajalla aina niin mitäänsaamaton ja laiska D: saat meidän aurinkotuolin, en käytä sitä oikeestaan koskaan
|
|
|
Post by swordsman on May 25, 2016 16:41:13 GMT
haluan kuunnella musiikkia meidän terassilla aurinkotuolissa ja nauttia siitä että on lämmin. Mut meillä ei oo aurinkotuolia ( Ja pihakeinu on varjossa ja siellä tulee kylmä. Mun kaveri kyllä ehdotti että voisin käyttää vilttiä, mut en haluu muurahaisia kävelemään mun naamalle. okei, on mulla ehkä jotain isompiakin asioita mitä haluisin tehdä. Aina välillä saan päähäni et mun pitäis opetella joku uus kieli tai soittamaan jotain soitinta tai tehdä joku hieno käsityö, mut en ikinä jaksa tehä mitään loppuun asti vaan lopetan kaiken ennenkun oon tuskin ehtiny alottaakaan. Oon vapaa-ajalla aina niin mitäänsaamaton ja laiska D: saat meidän aurinkotuolin, en käytä sitä oikeestaan koskaan jee, kiitos :--D taidan kyllä saada pian ihan omankin, kun oon siitä niin paljon ehtiny valittaa ja niitä mainostettiin jossain aika halvalla
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:03:20 GMT
onko kenelläkään mitään mitä ootte kauan halunneet tehdä, mutta ette oo koskaan viittiny/uskaltanu syystä tai toisesta? :DD esimerkiks ite oon aina halunnut hypätä benji-hypyn, mut en oo vielä koskaan uskaltanu. :'DD ja tavallaan oon aina halunnu myös sähkötupakan, nikotiinilla tai ilman, se savu ja maku on vaan jotai niin ihanaa Savu ihanaa? :--D Oon niiiin eri mieltä! Yks tuttu on intohimoinen sähkötupakoija ja parin mehukattiannoksen jälkeen se innostuu puhaltelemaan savujaan paitsi omaansa myös kaikkien muiden laseihin (ja naamoihin). Mä haluaisin lähtee interreilaamaan yksin. Tai ajaa Venäjän läpi junalla yksin. Oon kuitenki nössö enkä uskalla.
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2016 17:05:29 GMT
onko kenelläkään mitään mitä ootte kauan halunneet tehdä, mutta ette oo koskaan viittiny/uskaltanu syystä tai toisesta? :DD esimerkiks ite oon aina halunnut hypätä benji-hypyn, mut en oo vielä koskaan uskaltanu. :'DD ja tavallaan oon aina halunnu myös sähkötupakan, nikotiinilla tai ilman, se savu ja maku on vaan jotai niin ihanaa Savu ihanaa? :--D Oon niiiin eri mieltä! Yks tuttu on intohimoinen sähkötupakoija ja parin mehukattiannoksen jälkeen se innostuu puhaltelemaan savujaan paitsi omaansa myös kaikkien muiden laseihin (ja naamoihin). Mä haluaisin lähtee interreilaamaan yksin. Tai ajaa Venäjän läpi junalla yksin. Oon kuitenki nössö enkä uskalla. siis se on!! tupakan savu on iha mehhh mut sähkötupakasta tulee niin ihanan paksua savua, ja näyttää jotenki nii ihanalta kuinka tyylii joku iso porukka on vetelees sähkötupakkaa ja nousee vaa sellane iso pilvi niide yläpuolelle :DDD ja se haju mikä siitä lähtee on ihana! + kokeilin just eilen poikapuolisen kaverin salmiakin makusta sähkäriä, oli muute namia
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:11:34 GMT
Savu ihanaa? :--D Oon niiiin eri mieltä! Yks tuttu on intohimoinen sähkötupakoija ja parin mehukattiannoksen jälkeen se innostuu puhaltelemaan savujaan paitsi omaansa myös kaikkien muiden laseihin (ja naamoihin). Mä haluaisin lähtee interreilaamaan yksin. Tai ajaa Venäjän läpi junalla yksin. Oon kuitenki nössö enkä uskalla. siis se on!! tupakan savu on iha mehhh mut sähkötupakasta tulee niin ihanan paksua savua, ja näyttää jotenki nii ihanalta kuinka tyylii joku iso porukka on vetelees sähkötupakkaa ja nousee vaa sellane iso pilvi niide yläpuolelle :DDD ja se haju mikä siitä lähtee on ihana! + kokeilin just eilen poikapuolisen kaverin salmiakin makusta sähkäriä, oli muute namia Joo no onhan se ihan kaunista(myös lasissa :-D) mutta ai että kun ärsyttää silti. Onko sähkötupakointi muuten yleisempää poikien ku tyttöjen keskuudessa? Mun tuntemat sähkötupakoijat on kaikki miespuolisia.
|
|