|
Post by wifix on May 25, 2016 17:13:52 GMT
siis se on!! tupakan savu on iha mehhh mut sähkötupakasta tulee niin ihanan paksua savua, ja näyttää jotenki nii ihanalta kuinka tyylii joku iso porukka on vetelees sähkötupakkaa ja nousee vaa sellane iso pilvi niide yläpuolelle :DDD ja se haju mikä siitä lähtee on ihana! + kokeilin just eilen poikapuolisen kaverin salmiakin makusta sähkäriä, oli muute namia Joo no onhan se ihan kaunista(myös lasissa :-D) mutta ai että kun ärsyttää silti. Onko sähkötupakointi muuten yleisempää poikien ku tyttöjen keskuudessa? Mun tuntemat sähkötupakoijat on kaikki miespuolisia. on ainaki täällä! yhen tytön tiedän kenellä olis sähkäri, ja sit kaikki loput onkin poikia (mun tuntemista jätkistä 80% käyttää sähkötupakkaa) :DD nyt oon kyl tosin alkanu harkitteen mun kaverin kanssa että yhdessä hankittais sähkärit, katottas jaksettaisko niitä kuinka kauan ja jos kiinnostus lopahtaa niin voisin myydä sen eteenpäi
|
|
|
Post by sini on May 25, 2016 17:17:18 GMT
Haluisin alottaa lätkän :-(( Mut mun toinen nilkka ei varmaa kestä koska yhe loukkaantumisen jälkee lentopallos en menny hoitaa sit terveyskeskuksee nii siint on vissiinki kasvan nivelsiteet päin vittua :-)) Ja muutenki tän ikäsen sit on tyhmä alottaa ku en osaa paljoo :-((
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 17:22:52 GMT
onko kenelläkään mitään mitä ootte kauan halunneet tehdä, mutta ette oo koskaan viittiny/uskaltanu syystä tai toisesta? :DD esimerkiks ite oon aina halunnut hypätä benji-hypyn, mut en oo vielä koskaan uskaltanu. :'DD ja tavallaan oon aina halunnu myös sähkötupakan, nikotiinilla tai ilman, se savu ja maku on vaan jotai niin ihanaa Savu ihanaa? :--D Oon niiiin eri mieltä! Yks tuttu on intohimoinen sähkötupakoija ja parin mehukattiannoksen jälkeen se innostuu puhaltelemaan savujaan paitsi omaansa myös kaikkien muiden laseihin (ja naamoihin). Mä haluaisin lähtee interreilaamaan yksin. Tai ajaa Venäjän läpi junalla yksin. Oon kuitenki nössö enkä uskalla. joo hyi, mun isäpuoli tupruttelee aina toisinaan sähkötupakkaa sisällä ja mulle se on kuin jotain ihme kyynelkaasua. Kestän jopa paremmin normitupakan savua vaikka se haiseekin aika karulta.
|
|
|
Post by Miopod on May 25, 2016 18:28:13 GMT
Mutjoo mä oon kauan haaveillu näytelmäkerhosta/kurssista ku koulus vuosi kaks sitte otin pari ja oli se ihan jees nii ois kiva alottaa se niinku harrastuksena mut emt ei vaan kehtaa. Ja tykkäisin videokuvata kaikkee mut ulkona en kauheesti kehtaa ja mun veli pitää sitä jostain syystä nolona niin se suuttuu mulle jos teen sitä sisällä Ja on varmaan kaikkee muutaki mutten just nyt muista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 19:03:46 GMT
Mutjoo mä oon kauan haaveillu näytelmäkerhosta/kurssista ku koulus vuosi kaks sitte otin pari ja oli se ihan jees nii ois kiva alottaa se niinku harrastuksena mut emt ei vaan kehtaa. Ja tykkäisin videokuvata kaikkee mut ulkona en kauheesti kehtaa ja mun veli pitää sitä jostain syystä nolona niin se suuttuu mulle jos teen sitä sisällä Ja on varmaan kaikkee muutaki mutten just nyt muista. oh, videokuvauskin ois niin hauskaa
|
|
|
Post by adalmiia on May 25, 2016 19:41:57 GMT
Jonkun uuden kielen opiskelu ois aika jees mut oon ihan liian laiska sitä varten Ja sit haluisin ommella jonku superihanan mekon mut en osaa enkä jaksa
|
|
|
Post by Trixie™ on May 25, 2016 19:51:12 GMT
Haluisin ajaa pään kaljuks! Mul on atm muita hiussuunitelmii, mut sit ku kyllästyn tähän moppiin, voisin sanoo koko reuhkalle moikat. Sit halusin kans ottaa tatuoinnin, mut oon tosi epäluulonen ja mun pitää varmaan stalkkaa viel kaikki Jyväskylän studiot läpi ennen ku meen ees kyselee hintoi. Kuvasta oon ollu varma jo vuoden ajan, et ehkä kestäisin katella sitä loppuelämänki.
Ja sit oon miettiny et ois siistii käydä vogue-kurssi. Oon itekseni treenannu, mut ois kiva saada joku valveutuneempi ohjaamaan.
öh
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:07:24 GMT
Haluisin ajaa pään kaljuks! Mul on atm muita hiussuunitelmii, mut sit ku kyllästyn tähän moppiin, voisin sanoo koko reuhkalle moikat. Sit halusin kans ottaa tatuoinnin, mut oon tosi epäluulonen ja mun pitää varmaan stalkkaa viel kaikki Jyväskylän studiot läpi ennen ku meen ees kyselee hintoi. Kuvasta oon ollu varma jo vuoden ajan, et ehkä kestäisin katella sitä loppuelämänki. Ja sit oon miettiny et ois siistii käydä vogue-kurssi. Oon itekseni treenannu, mut ois kiva saada joku valveutuneempi ohjaamaan. öh Kalju on cool! Hatutkin näyttää hienommilta kaljun kaa. Oli pakko kattoo millasta toi vogue on ja löysin heti tämän: :DDD rakastuin.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:30:21 GMT
No mulla on kans toi benji-hyppy. Mut emt sit oon aina halunnu oppia tanskaa (oon jopa aloittanut kunnolla nyt mut saattaa nähä mitä tästä tulee) ja... en tiedä
|
|
|
Post by Miopod on May 26, 2016 0:54:03 GMT
Mutjoo mä oon kauan haaveillu näytelmäkerhosta/kurssista ku koulus vuosi kaks sitte otin pari ja oli se ihan jees nii ois kiva alottaa se niinku harrastuksena mut emt ei vaan kehtaa. Ja tykkäisin videokuvata kaikkee mut ulkona en kauheesti kehtaa ja mun veli pitää sitä jostain syystä nolona niin se suuttuu mulle jos teen sitä sisällä Ja on varmaan kaikkee muutaki mutten just nyt muista. oh, videokuvauskin ois niin hauskaa Muutenki ois kiva tallentaa muistoja videolle mieluumin ku kakkasille kuville joissa ei näytä koskaa hyvältä
|
|
|
Post by Trixie™ on May 26, 2016 8:18:53 GMT
Haluisin ajaa pään kaljuks! Mul on atm muita hiussuunitelmii, mut sit ku kyllästyn tähän moppiin, voisin sanoo koko reuhkalle moikat. Sit halusin kans ottaa tatuoinnin, mut oon tosi epäluulonen ja mun pitää varmaan stalkkaa viel kaikki Jyväskylän studiot läpi ennen ku meen ees kyselee hintoi. Kuvasta oon ollu varma jo vuoden ajan, et ehkä kestäisin katella sitä loppuelämänki. Ja sit oon miettiny et ois siistii käydä vogue-kurssi. Oon itekseni treenannu, mut ois kiva saada joku valveutuneempi ohjaamaan. öh Kalju on cool! Hatutkin näyttää hienommilta kaljun kaa. Oli pakko kattoo millasta toi vogue on ja löysin heti tämän: :DDD rakastuin. Mietin ehk ens kesäks, auttais kuumaan. Tai aikasemkin, kattoo miten äkkii kyllästyn mun hiuksiin. Vogue on salee paras tanssityyli. Toi video on aika new schoolii ja oon ite enemmän into old school, mut tollasta vääntelehtimistä joka tapauksessa.
|
|
|
Post by Miopod on May 26, 2016 10:24:17 GMT
Haluisin ajaa pään kaljuks! Mul on atm muita hiussuunitelmii, mut sit ku kyllästyn tähän moppiin, voisin sanoo koko reuhkalle moikat. Sit halusin kans ottaa tatuoinnin, mut oon tosi epäluulonen ja mun pitää varmaan stalkkaa viel kaikki Jyväskylän studiot läpi ennen ku meen ees kyselee hintoi. Kuvasta oon ollu varma jo vuoden ajan, et ehkä kestäisin katella sitä loppuelämänki. Ja sit oon miettiny et ois siistii käydä vogue-kurssi. Oon itekseni treenannu, mut ois kiva saada joku valveutuneempi ohjaamaan. öh Mä näin kerran unta et ajelin itteni kaljuksi ja sit ku katoin peilistä nii näytinki ihan Matt Lucasilta :'DDD Mulle ei varmaan ikinä sopisi, ku mullon niin tämmönen perunapää :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on May 26, 2016 11:19:10 GMT
Haluisin ajaa pään kaljuks! Mul on atm muita hiussuunitelmii, mut sit ku kyllästyn tähän moppiin, voisin sanoo koko reuhkalle moikat. Sit halusin kans ottaa tatuoinnin, mut oon tosi epäluulonen ja mun pitää varmaan stalkkaa viel kaikki Jyväskylän studiot läpi ennen ku meen ees kyselee hintoi. Kuvasta oon ollu varma jo vuoden ajan, et ehkä kestäisin katella sitä loppuelämänki. Ja sit oon miettiny et ois siistii käydä vogue-kurssi. Oon itekseni treenannu, mut ois kiva saada joku valveutuneempi ohjaamaan. öh Mä näin kerran unta et ajelin itteni kaljuksi ja sit ku katoin peilistä nii näytinki ihan Matt Lucasilta :'DDD Mulle ei varmaan ikinä sopisi, ku mullon niin tämmönen perunapää :DD K a u n i s t a. Kalju ois sinällään repäsevä ku yliopistol mut ns tunnetaan mun hiuksista. Mut kuulemma spottaa aina luentosalista t hiukseni ovat atm vihreät. Oispahan jotain uutta ku oon kuotenki sportannu näit kirkkait värei nyt joku neljä viis vuotta. Ps Naiset on aina ihan paineis siitä et "sopiiks niille" siili tai lyhyet hiukset etc. mut hei c'mon, miehille ne on standardi oli niillä minlä muotonen pää hyvänsä eikä kukaan ikinä mieti sopiiko niille lyhyt tukka, ur all fine.
|
|
|
Post by Miopod on May 26, 2016 12:53:38 GMT
Mä näin kerran unta et ajelin itteni kaljuksi ja sit ku katoin peilistä nii näytinki ihan Matt Lucasilta :'DDD Mulle ei varmaan ikinä sopisi, ku mullon niin tämmönen perunapää :DD K a u n i s t a. Kalju ois sinällään repäsevä ku yliopistol mut ns tunnetaan mun hiuksista. Mut kuulemma spottaa aina luentosalista t hiukseni ovat atm vihreät. Oispahan jotain uutta ku oon kuotenki sportannu näit kirkkait värei nyt joku neljä viis vuotta. Ps Naiset on aina ihan paineis siitä et "sopiiks niille" siili tai lyhyet hiukset etc. mut hei c'mon, miehille ne on standardi oli niillä minlä muotonen pää hyvänsä eikä kukaan ikinä mieti sopiiko niille lyhyt tukka, ur all fine. Tuli tosta mieleen miten kaikki tunnisti yläasteella mut aina mun pitkästä, oikeen räikeen neonpinkistä sadetakista mitä käytin aina syksysin ja talvisin pitkin yläastetta. Yks kaveri sano miten se näki mut heti toisesta päästä käytävää ku takin helmaki laahaa vielä sielä pääs käytävää mistä olin lähteny ja kerran koulumatkalla kotiin kompuroin jäisellä pyörätiellä nii yks tyyppi toiselta puolen katua kavereidensa kanssa osotti mua ja huusi "HEI, SE ON NAINEN PINKISSÄ TAKISSA!!" :DD Mun iskäki kyllä sanoo ettei sillekkää sovi kalju ku sillon niin hassunmuotonen pää ja siks toivooki ettei koskaan vanhuuttaan kaljuuntuisi, et mun ongelma on kai lähinnä perinnöllinen :DD Mut enpä kyllä ite oo suunnitellu ajelevanikaankaa niitä, tykkään käyttää pampuloita
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 26, 2016 15:44:28 GMT
benji-hyppy olis tosi magee ja sit yksin matkustaminen ulkomailla, ehkä noi vielä joku päivä tulee vastaan.
|
|