|
Post by Saccree on Jul 1, 2018 5:02:10 GMT
Olin jossai vaihees kirjautunu ulos täältä ja ihmettelin et miten täällä on näi hiljasta kun ei näkyny ollenkaa et olis ollu uusii viestejä :DD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 1, 2018 8:58:43 GMT
Olin jossai vaihees kirjautunu ulos täältä ja ihmettelin et miten täällä on näi hiljasta kun ei näkyny ollenkaa et olis ollu uusii viestejä :DD Voi ei
|
|
|
Post by Magnifique on Jul 4, 2018 19:34:26 GMT
oon riparil isosena ja jouduin eilen lähtemää iltahartauksesta pois ku tuntu siltä et saan paniikkikohtauksen :'))) ja tänään tuntu samalta mut en uskaltanu lähtee ku yks työntekijä ois automaattisesti lähteny mun perään. ja ahistaa edellee et jotku huomas ku lähin sieltä eilen. ja huomenna on päivystysvuoro nii mun pitää olla kuuluttamassa ja seki vaa ahistaaa.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 5, 2018 3:49:54 GMT
oon riparil isosena ja jouduin eilen lähtemää iltahartauksesta pois ku tuntu siltä et saan paniikkikohtauksen :'))) ja tänään tuntu samalta mut en uskaltanu lähtee ku yks työntekijä ois automaattisesti lähteny mun perään. ja ahistaa edellee et jotku huomas ku lähin sieltä eilen. ja huomenna on päivystysvuoro nii mun pitää olla kuuluttamassa ja seki vaa ahistaaa. Voi kamalaa voimia!
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2018 15:24:48 GMT
Oikea aikuinen, oisko joku 25v ainakin, ilmeisesti juuri hermostui mulle kun sanoin tosiasiasta, ettei yksi asia toimi netissäkään ja oon nyt vaan hoo moilasena että mitä ihmettä Häkellyttävää. Sekä ton jäbän käytös että se et joku käyttää termiä oikea aikuinen ja 25v samassa yhteydessä :'' D T tunnen 26 jäbän joka ei omista pölynimuria ja hankki pöydänki vasta kolme vuotta asuntoon muuttamisen jälkeen (okei tää äijä on vähän junakolari). Mun päivän dilemma vois olla vaik toi jäbä, jonain päivänä saan sille imurin (viikko sitten lahjotin sille ämpärin) Sitä se kyllä oli! Tyypin selitys oli luokkaa "mulla oli huono päivä", kun vastasi paljon kauniimmin seuraavana päivänä viestiin-
Noh, näin kohta kakskymppisenä voi luulla, että joku on oikeasti aikuinen jo tuossa lähempänä kolmeakymppiä :--D lähinnä viittasin tuon ihmisen tapauksessa siihen, että omaa kunnon työn, pitkäaikaisen parisuhteen, asunnon/talon/en tiedä ja niin edelleen. Sellasia järkeviä juttuja, joita monilla oikeilla aikuisilla on. Mutta näköjään tuollaisiakin tapauksia on x) hyvä kuitenkin, että lahjotit ämpärin jo hälle
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2018 15:26:06 GMT
Väsyttää, mahaan koskee ja muuta pientä ongelmaa tässä
|
|
|
Post by swordsman on Jul 9, 2018 18:58:13 GMT
mun lempishortsit meni rikki vähän aikaa sitten ja kävin tänään ettimässä uusia, mut en löytäny sopivanlaisia :--(
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 12, 2018 3:52:33 GMT
Näin just kivaa unta ja sit herätyskello soi enkä mä osaa kunnolla herätä. Oon varmaa koko päivän tillin tallin
|
|
|
Post by Angelus on Jul 14, 2018 21:30:55 GMT
Nappikuulokkeiden johto on halki useasta kohtaa (sinänsä ei mikään ihme, koska jotkut halvat ilmeisesti ja panoraama-ajelun yhteydessä saadut), ja lopulta nyt toisesta ei halua kuulua mitään.
Pitäis varmaan kokeilla hommata uusi usb-johto, koska tää ei enää tahdo ladata. Ihan älytön matka lähimpään liikkeeseen, kröhöm... alle kilometri.
Latasin yön aikana puhelimen akun 100% ja just hetki sitten oli enää jäljellä prosentti. Oon päivän aikana kattonut korkeintaan varmaan tunnin Netflixiä, puol tuntia YouTubea. Netin selaamisessa ei ole voinut niin paljoa prosentit tipahtaa. Sitten sellainen ongelma, että jos kyseessä tosiaan huono akku niin sen vaihto-operaatio on hankala (ts. tarvitaan joku lämmitin esim. hiustenkuivaaja, imukuppi, pelikortti, pieni ristipääruuvari, jtn tarran tyyppisiä juttuja pitelemään akkua, jne...)
|
|
|
Post by Sibe on Jul 15, 2018 15:18:02 GMT
tietokoneeni oikeasti tuntuu polttavan reikää jalkaani, sen verran jalkaa kuumottaa. ja pihalla on oikein mukava helle, joten varmasti yöllä on vaikea saada unta taas kerran. eikä noi kaks ekaa asiaa edes haittaa, mutta kun ampiaiset pörrää lähistöllä, ei kiva
|
|
|
Post by swordsman on Jul 23, 2018 10:20:01 GMT
Pyöräilin just kirjastolle ja takasin tässä helteessä, eikä siellä ees ollu sitä kirjaa mitä menin hakemaan!! Miksen voinu tajuta tarkistaa sitä netistä etukäteen? :/
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 23, 2018 11:35:44 GMT
Joudun olee 3h autossa takapenkillä, just siinä mihin Aurinko osuu. On osunut jo tunnin. Äiti: "Ei sitä tiedä kauanko aurinko osuu just siihen.." niinpä joo.. 🙏
|
|
|
Post by digimonkaiser on Jul 26, 2018 13:52:18 GMT
Päivän ongelma on todellakin polttava; aurinko ja sen tuoma tuskallinen helle.. Harmi et tää päivä ei oo ainoaa laatuaan. En tiiä kauan kestän enää, keho ei vaan totu, tekee mieli itkeä aina kun näkee uutisen et helle kestää vielä pari viikkoa.. Neljä viikkoa.. Kuukausia.. Helle ei ikinä helpota.. Sadepilvet siintää kaukana, mut nekin menee ohi 😣
|
|
|
Post by Sibe on Jul 29, 2018 13:46:35 GMT
täällä tuulee melkein niin paljon, että meikäkin lähtee tuulen mukaan
|
|
|
Post by Miopod on Aug 9, 2018 23:02:22 GMT
mä söin mariannekarkkia ja nukahdin kesken kaiken ja kuolasin suklaata mun paidalle.
|
|