|
Post by Miopod on May 31, 2018 16:14:39 GMT
Ootan kyl innolla kesälomaa, mutta samalla mua jotenkin ahdistaa se kaikki vapaa-aika. Todennäkösesti en pysty paljoo näkeen kavereita eikä mulla oo oikeestaan mitään suunnitelmaa koko kesälle. Oon jotenkin tässä ensimmäisen lukiovuoden aikana tottunu siihen, että sellasta oikeeta vapaa-aikaa on kaikkien koulujuttujen jälkeen niin vähän että ei oo aikaa tylsistyä. En tiiä mitä ihmettä mun ois tarkotus tehä kun sitä vapaata onkin yhtäkkiä 2 kuukautta D: Vaihdetaanko? Mulla on kesätöitä elokuuhun asti ja sit ky työt loppuu perjantaina nii heti maanantaina alkaa koulu.
|
|
|
Post by Angelus on Jun 1, 2018 2:17:31 GMT
Hmm... 🤔 Oon muutaman (kröhöm.. useammankin) päivän ajan miettinyt et mitä maalailen yhden huoneen seinään akryyliväreillä. Toisaalta oon aika varma et siihen tulis jtn disneyn hahmoja sekä edward elric veljensä kanssa. Mutta se hahmottelu, mihin mitäkin... 🤔 Akryylivärejäkin pitäis isoja purkkeja sitten ostaa.
Yks toinen 'ongelma' on, että haluaisin piirtää harry potter & fullmetal alchemist sarjakuvan, mutta en osaa luoda piirroksia niin kuin tekstiä...
Ja vielä yks, että mustenauha on kirjoituskoneessa niin kuivaa et ottaa just ehkä joka seitsemännen kirjaimen paperille. En oo saanut aikaiseksi ostaa uusia.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 3, 2018 16:38:20 GMT
mulla on vähän ongelmia noiden kelan tukien kanssa ku oon vielä alaikänen ja ne ei nyt välttämättä maksa mulle mitään kolmeen kuukauteen mikä nyt tekee mun elämästä vähän vaikeeta
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2018 15:27:43 GMT
Ootan kyl innolla kesälomaa, mutta samalla mua jotenkin ahdistaa se kaikki vapaa-aika. Todennäkösesti en pysty paljoo näkeen kavereita eikä mulla oo oikeestaan mitään suunnitelmaa koko kesälle. Oon jotenkin tässä ensimmäisen lukiovuoden aikana tottunu siihen, että sellasta oikeeta vapaa-aikaa on kaikkien koulujuttujen jälkeen niin vähän että ei oo aikaa tylsistyä. En tiiä mitä ihmettä mun ois tarkotus tehä kun sitä vapaata onkin yhtäkkiä 2 kuukautta D: Kuinka et pysty näkemään paljoa kavereita? Mutta nyt sitten rentoudut, teet kaikkea mitä haluaisit arkena tehdä, mihin ei aika riitä. Jos tykkäät kattoa sarjoja, alota uus sarja - jos kirjat on sun juttu, etsiskele uusia luettavia teoksia tai vaikka opettele joku uus taito tai vaikka leipomaan viisiä erilaisia keksejä. Mitä sä haluaisit tehdä kesällä? Tee vaikka to do list tai summer bucket list ja päätä toteuttaa se, niin sitten ei oo "tylsä kesä".
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2018 15:28:42 GMT
Ootan kyl innolla kesälomaa, mutta samalla mua jotenkin ahdistaa se kaikki vapaa-aika. Todennäkösesti en pysty paljoo näkeen kavereita eikä mulla oo oikeestaan mitään suunnitelmaa koko kesälle. Oon jotenkin tässä ensimmäisen lukiovuoden aikana tottunu siihen, että sellasta oikeeta vapaa-aikaa on kaikkien koulujuttujen jälkeen niin vähän että ei oo aikaa tylsistyä. En tiiä mitä ihmettä mun ois tarkotus tehä kun sitä vapaata onkin yhtäkkiä 2 kuukautta D: Vaihdetaanko? Mulla on kesätöitä elokuuhun asti ja sit ky työt loppuu perjantaina nii heti maanantaina alkaa koulu. Aauts. Fiilaan kyllä sua jollain mittarilla, koska viime kesänä tein kesätöitä toukokuusta elokuuhun, tänä vuonna aika lailla sama juttu.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 5, 2018 11:54:10 GMT
Mulla meni ylitöiksi koska me kaivettiin tarhasta, maan alta ihan todella massiivisia määriä muovia ja verkkoa !! Ja meitä oli kolme kaivamassa ja se ei silti edennyt hirveen nopeesti pelottaa vaa et kuinka paljon moskaa sinne vielä jäi!! Huomenna se selviää :s
|
|
|
Post by Miopod on Jun 8, 2018 17:00:24 GMT
Vaihdetaanko? Mulla on kesätöitä elokuuhun asti ja sit ky työt loppuu perjantaina nii heti maanantaina alkaa koulu. Aauts. Fiilaan kyllä sua jollain mittarilla, koska viime kesänä tein kesätöitä toukokuusta elokuuhun, tänä vuonna aika lailla sama juttu. Mä tein viime vuonna huhtikuusta elokuuhun mut silloon olin ollu helmi ja maaliskuun lukulomalla ja elokuun jälkeen mullei ollukkaa sit mitää töitä eikä koulua ennen tän vuoden toukokuuta.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 9, 2018 14:57:40 GMT
Aauts. Fiilaan kyllä sua jollain mittarilla, koska viime kesänä tein kesätöitä toukokuusta elokuuhun, tänä vuonna aika lailla sama juttu. Mä tein viime vuonna huhtikuusta elokuuhun mut silloon olin ollu helmi ja maaliskuun lukulomalla ja elokuun jälkeen mullei ollukkaa sit mitää töitä eikä koulua ennen tän vuoden toukokuuta. oh no mulla oli viime vuonna just sama juttu, että oli lukuloma jeeänee, mutta en silti (onneksi) aloittanut töitä kun vasta toukokuun puolella, ei ois muuten tullu pääsykokeisiin lukemisesta mitään.. Mutta sulle jees tilanne, siis, että töiden jälkeen pääsi vähäsen varmaan rentotumaankin - itellä just muuttojuttuja tehtiin töiden jälkeen, sitten ehkä viikko muuttojuttuja tai vähän yli ja sitten muutto ja sitten koulu alkoikin jo, hyr
|
|
|
Post by Sibe on Jun 10, 2018 16:47:43 GMT
Oikea aikuinen, oisko joku 25v ainakin, ilmeisesti juuri hermostui mulle kun sanoin tosiasiasta, ettei yksi asia toimi netissäkään ja oon nyt vaan hoo moilasena että mitä ihmettä
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 10, 2018 17:04:22 GMT
Oikea aikuinen, oisko joku 25v ainakin, ilmeisesti juuri hermostui mulle kun sanoin tosiasiasta, ettei yksi asia toimi netissäkään ja oon nyt vaan hoo moilasena että mitä ihmettä Häkellyttävää. Sekä ton jäbän käytös että se et joku käyttää termiä oikea aikuinen ja 25v samassa yhteydessä :'' D T tunnen 26 jäbän joka ei omista pölynimuria ja hankki pöydänki vasta kolme vuotta asuntoon muuttamisen jälkeen (okei tää äijä on vähän junakolari). Mun päivän dilemma vois olla vaik toi jäbä, jonain päivänä saan sille imurin (viikko sitten lahjotin sille ämpärin)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2018 11:14:27 GMT
Miks mun pitää olla niin nolo aina. Nyyhkis.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 19, 2018 19:50:06 GMT
Mun tisseihin sattuu
|
|
|
Post by swordsman on Jun 19, 2018 20:16:48 GMT
Tapasin tänään ekaa kertaa mun uuden luokan/ryhmän lukiossa, ja tietenkin siellä oli ne ainoat tyypit joiden en toivonut olevan samalla luokalla mun kanssa, eikä ketään niistä joiden toivoin olevan siellä. Ja ainakin ekassa jaksossa kaikki tunnit on oman luokan kanssa. Miks mulla on aina tällanen tuuri? :
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jun 20, 2018 3:53:36 GMT
Tapasin tänään ekaa kertaa mun uuden luokan/ryhmän lukiossa, ja tietenkin siellä oli ne ainoat tyypit joiden en toivonut olevan samalla luokalla mun kanssa, eikä ketään niistä joiden toivoin olevan siellä. Ja ainakin ekassa jaksossa kaikki tunnit on oman luokan kanssa. Miks mulla on aina tällanen tuuri? : Onnee hei
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2018 10:50:42 GMT
itikat kiusas koko yön tein mun kissulle sängyn mut se ei nyt oikee oo ottanu omakseen sitä nälkä
ei mulla oikeestaan oo nyt hirveesti ongelmia tästä on varmaan tulossa ihan hyvä päivä
|
|