|
Post by Magnifique on May 13, 2018 20:26:43 GMT
yks kaveri päätti lopettaa elämänsä tossa eilen ja voin sanoa et oon ollu todella rikki siitä asti ku asiasta kuulin. joudun olemaa koulussa osittai yksin ilman mun yhtä kaveria jota tarvisin yli kaiken tällä hetkellä ja oon erittäi ahistunu ja paniikissa ja muuten vaa sekasin.
|
|
|
Post by vanilijallinen on May 13, 2018 20:52:26 GMT
yks kaveri päätti lopettaa elämänsä tossa eilen ja voin sanoa et oon ollu todella rikki siitä asti ku asiasta kuulin. joudun olemaa koulussa osittai yksin ilman mun yhtä kaveria jota tarvisin yli kaiken tällä hetkellä ja oon erittäi ahistunu ja paniikissa ja muuten vaa sekasin. Voi kauheeta! hirveesti voimia sulle!! Kamalaa
|
|
|
Post by Magnifique on May 26, 2018 19:31:53 GMT
ootin varmaa kolme tuntia et pääsen juttelemaa anonyymisti tonne yhteen nettichattiin mun ongelmista... sit olin vähän aikaa käymättä sielä sivulla ku tein samalla jotaki muuta. olin kuues ku kävin viimeks siellä sivulla. palasin takasin ja mut oli heitetty pois jonosta... oon ny 32....
|
|
|
Post by vanilijallinen on May 27, 2018 8:52:01 GMT
ootin varmaa kolme tuntia et pääsen juttelemaa anonyymisti tonne yhteen nettichattiin mun ongelmista... sit olin vähän aikaa käymättä sielä sivulla ku tein samalla jotaki muuta. olin kuues ku kävin viimeks siellä sivulla. palasin takasin ja mut oli heitetty pois jonosta... oon ny 32.... No just
|
|
|
Post by swordsman on May 28, 2018 10:17:22 GMT
peruskoulun vika viikko alko tänään, enkä tiiä oonko siitä ilonen vai surullinen
|
|
|
Post by vanilijallinen on May 28, 2018 12:21:31 GMT
peruskoulun vika viikko alko tänään, enkä tiiä oonko siitä ilonen vai surullinen Mä hurrasin ku pääsin koulusta.
|
|
|
Post by Sibe on May 28, 2018 12:41:16 GMT
ootin varmaa kolme tuntia et pääsen juttelemaa anonyymisti tonne yhteen nettichattiin mun ongelmista... sit olin vähän aikaa käymättä sielä sivulla ku tein samalla jotaki muuta. olin kuues ku kävin viimeks siellä sivulla. palasin takasin ja mut oli heitetty pois jonosta... oon ny 32.... ;_; nyt ois paras, kun pääsisit jonkun aikuisen kanssa juttelemaan asioista
|
|
|
Post by Sibe on May 28, 2018 12:42:03 GMT
pomo ei vastaa mun viestiin, kelle laitan verokortin ja vissiin perjantaina pitäis olla sillä hehe
|
|
|
Post by swordsman on May 29, 2018 4:53:47 GMT
peruskoulun vika viikko alko tänään, enkä tiiä oonko siitä ilonen vai surullinen Mä hurrasin ku pääsin koulusta. mäkin oon jo pitkään oottanu innolla kesälomaa, mut nyt tuntuu vähän haikeelta et nää on viimeset hetket samassa koulussa monien kavereiden kanssa :
|
|
|
Post by vanilijallinen on May 29, 2018 11:19:33 GMT
Mä hurrasin ku pääsin koulusta. mäkin oon jo pitkään oottanu innolla kesälomaa, mut nyt tuntuu vähän haikeelta et nää on viimeset hetket samassa koulussa monien kavereiden kanssa : Voi, se olikin pahinta
|
|
|
Post by Sibe on May 30, 2018 7:08:32 GMT
Mä hurrasin ku pääsin koulusta. mäkin oon jo pitkään oottanu innolla kesälomaa, mut nyt tuntuu vähän haikeelta et nää on viimeset hetket samassa koulussa monien kavereiden kanssa : Vaikka se onkin yhden aikakauden loppu, kyllä te varmasti ootte kavereitten kanssa vielä yhteyksissä c--: muistan kyllä ton fiiliksen vieläkin niin hyvin.
|
|
|
Post by Sibe on May 30, 2018 7:10:29 GMT
mulla on kamala nälkä, koska en oo vielä syönyt aamupalaa - siis oi miten hirveä ongelma
ja en oo vieläkään saanut yhtä tenttitulosta, ja kuumottaa meneekö läpi vai ei
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 30, 2018 18:01:22 GMT
Mulla on uus kiva nettikaveri mut stressaan hirveesti sen kanssa puhumista XD Varsinkin kun toinen puhuu englantia äidinkielenään ja minä koko ajan mokailen sen kanssa D:
|
|
|
Post by Trixie™ on May 30, 2018 18:07:24 GMT
Öö vähän niinku aloin opiskelee japania ja nyt mul ei oo aikaa mihinkään muuhun JA mun hiraganat on rumia
|
|
|
Post by adalmiia on May 31, 2018 15:06:27 GMT
Ootan kyl innolla kesälomaa, mutta samalla mua jotenkin ahdistaa se kaikki vapaa-aika. Todennäkösesti en pysty paljoo näkeen kavereita eikä mulla oo oikeestaan mitään suunnitelmaa koko kesälle. Oon jotenkin tässä ensimmäisen lukiovuoden aikana tottunu siihen, että sellasta oikeeta vapaa-aikaa on kaikkien koulujuttujen jälkeen niin vähän että ei oo aikaa tylsistyä. En tiiä mitä ihmettä mun ois tarkotus tehä kun sitä vapaata onkin yhtäkkiä 2 kuukautta D:
|
|