|
Post by vanilijallinen on Apr 27, 2018 15:04:21 GMT
eilen iski erittäii voimakas paniikkikohtaus ja vielä koulussa. istuin koko psykan tunnin käytävällä kahen kaverin kans jotka on ollu ihan paniikissa ja peloissaa mun tilasta. siin oli sit vähän kaikenlaista ja ne ei meinannu saaha mua lähtemää ees kotiin. meni hieman vaikeeks juu Hui, onks sulla usein tollasia?
|
|
|
Post by swordsman on Apr 27, 2018 19:13:00 GMT
Kevään koeruuhka on alkanu mut mulla ei oo yhtään motivaatiota lukea, oisin jo valmis lomaan...
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 28, 2018 9:03:38 GMT
Pitäis opetella suunnilleen kaikki valtiot + muuta paikanimistöä maantiedon kokeeseen :/
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 28, 2018 16:23:14 GMT
Tää on pari päivää vanha juttu mut vähän kiusallishupaisa edelleen. Mul oli siis tosi tender moment yhden tyypin kanssa (tyyliin makasin puoliks sen alla) ja sit yritin nostaa mun kädet ja tyyliin halata sitä mut onnistuin survasee mun superluisen kyynärpään suoraan sen nenään. Way to kill the mood, minä.
Tosin mun niskat kipeyty ku yritin pussaa sitä ku se on ihan järkyttävän pitkä, ehkä me molemmat saatiin mitä ansaittiin tällä epäkristillisellä toiminnalla.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 28, 2018 20:08:44 GMT
Tää on pari päivää vanha juttu mut vähän kiusallishupaisa edelleen. Mul oli siis tosi tender moment yhden tyypin kanssa (tyyliin makasin puoliks sen alla) ja sit yritin nostaa mun kädet ja tyyliin halata sitä mut onnistuin survasee mun superluisen kyynärpään suoraan sen nenään. Way to kill the mood, minä. Tosin mun niskat kipeyty ku yritin pussaa sitä ku se on ihan järkyttävän pitkä, ehkä me molemmat saatiin mitä ansaittiin tällä epäkristillisellä toiminnalla. Heh.. täällä mies oli kumartunu lähelle mun takamusta varoittamatta ja mä näin sivusilmällä että joku on mun takana ja automaattisesti käännyin läppäsee sen kauemmas. Sit kuulu kolina ja naurua. Mä oli viskannu miehen puhelimen sen kädestä asfaltille oli lähellä etten ollu osunut sitä päähän. XD
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 29, 2018 12:37:45 GMT
Tää on pari päivää vanha juttu mut vähän kiusallishupaisa edelleen. Mul oli siis tosi tender moment yhden tyypin kanssa (tyyliin makasin puoliks sen alla) ja sit yritin nostaa mun kädet ja tyyliin halata sitä mut onnistuin survasee mun superluisen kyynärpään suoraan sen nenään. Way to kill the mood, minä. Tosin mun niskat kipeyty ku yritin pussaa sitä ku se on ihan järkyttävän pitkä, ehkä me molemmat saatiin mitä ansaittiin tällä epäkristillisellä toiminnalla. Heh.. täällä mies oli kumartunu lähelle mun takamusta varoittamatta ja mä näin sivusilmällä että joku on mun takana ja automaattisesti käännyin läppäsee sen kauemmas. Sit kuulu kolina ja naurua. Mä oli viskannu miehen puhelimen sen kädestä asfaltille oli lähellä etten ollu osunut sitä päähän. XD Kunnon hevospotkureaktio : DDD toivottavasti ei menny näyttö rikki (munki partnerin nenä pysy ehjänä) Tuumin tossa miks ihmeessä jotkut oikein jahtaamalla jahtaa itelleen pitkää kumppania, mua ainaki ottaa nuppiin ihan kunnolla yrittää ylettää tän naamaan.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 29, 2018 16:08:44 GMT
Heh.. täällä mies oli kumartunu lähelle mun takamusta varoittamatta ja mä näin sivusilmällä että joku on mun takana ja automaattisesti käännyin läppäsee sen kauemmas. Sit kuulu kolina ja naurua. Mä oli viskannu miehen puhelimen sen kädestä asfaltille oli lähellä etten ollu osunut sitä päähän. XD Kunnon hevospotkureaktio : DDD toivottavasti ei menny näyttö rikki (munki partnerin nenä pysy ehjänä) Tuumin tossa miks ihmeessä jotkut oikein jahtaamalla jahtaa itelleen pitkää kumppania, mua ainaki ottaa nuppiin ihan kunnolla yrittää ylettää tän naamaan. Haha ei oo ajatellut et lyhyen kumppanin yritykset ei ikinä osu maaliin ku taas pitkän. Ja mulla tuli tosta just tuo ajatus et jos olis naama ollu niin olis tullu kova Bitchlappi poskeen xD ja ei menny. Lähti suojakuorestaan kyllä. Ei tainnut ihan olla itsesuojeluvaistoa
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 29, 2018 16:11:22 GMT
Ja ku yritän antaa pusua ni en saa sitä, en oo saanu pusua saati halia pitkään aikaan "älä nyt kokoaikaa" nonhehheh ja se et aina vänkkää vastaa ja kylässä jakso vänkätä ja miltein kilarit ni hiukka oli surullinen olo. Ei jaksa Ihana mutta ärsyttävä ja ite oon läheisyyden kipee persoona. Tuskaa.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 30, 2018 17:37:58 GMT
Äiti laitto ilmapalloja esille vaikken tykkää Mut mun katkus piti mun puolia ja puhko niitä ku äiti yritti laittaa sen yläpuolelle keittiönikkunalle.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 30, 2018 19:28:11 GMT
Äiti laitto ilmapalloja esille vaikken tykkää Mut mun katkus piti mun puolia ja puhko niitä ku äiti yritti laittaa sen yläpuolelle keittiönikkunalle. 😂😂 Hyvä kaktus!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 30, 2018 19:28:34 GMT
Äiti laitto ilmapalloja esille vaikken tykkää Mut mun katkus piti mun puolia ja puhko niitä ku äiti yritti laittaa sen yläpuolelle keittiönikkunalle. 😂😂 Hyvä katkus!
|
|
|
Post by Magnifique on May 2, 2018 19:26:54 GMT
eilen iski erittäii voimakas paniikkikohtaus ja vielä koulussa. istuin koko psykan tunnin käytävällä kahen kaverin kans jotka on ollu ihan paniikissa ja peloissaa mun tilasta. siin oli sit vähän kaikenlaista ja ne ei meinannu saaha mua lähtemää ees kotiin. meni hieman vaikeeks juu Hui, onks sulla usein tollasia? vähän vaihtelevasti mut koulussa oon yleensä kyl saanu piettyy tilantee sillee et oon päässy kotiin asti ennen ku pahin on alkanu. toi vaa meni vähän vaikeemmaks ku siin oli paljon muuta taustalla ja kaikki vaa purkautu.
|
|
|
Post by vanilijallinen on May 3, 2018 3:56:46 GMT
Hui, onks sulla usein tollasia? vähän vaihtelevasti mut koulussa oon yleensä kyl saanu piettyy tilantee sillee et oon päässy kotiin asti ennen ku pahin on alkanu. toi vaa meni vähän vaikeemmaks ku siin oli paljon muuta taustalla ja kaikki vaa purkautu. Ei voi muuta ku nostaa hattua! Kunnioitan
|
|
|
Post by swordsman on May 4, 2018 19:45:36 GMT
mulla ei yleensä oo viikonloppuisin mitään tekemistä, mut tietysti edessä on tosi kiireinen ja toiminnantäyteinen viikonloppu just nyt, kun oon flunssassa ja haluisin vaan levätä tän viikonlopun...
|
|
|
Post by swordsman on May 12, 2018 17:50:45 GMT
Muistin tänään miks joskus vihaan kevättä, oon meinaan joutunu tänään pyydystämään ampiaisen ja tuhatjalkasen jotka oli livahtanu sisälle D--:
|
|