|
Post by vanilijallinen on Mar 20, 2018 19:50:05 GMT
Kissa hyppäs mun pöydältä ja mun kuulokkeet tarttu sen häntään enkä saanu niitä heti irti ja se rupes panikoimaan nii jouduin vaan irrottaan ne kuulokkeet mun koneesta ja sitte se kissa juoksi ne kuulokkeet hännässä mun veljen sängyn alle eikä tuu sieltä pois ja mun kuulokkeet on yhä sen hännäs XDDD Voi raukka xD
|
|
|
Post by Miopod on Mar 21, 2018 13:49:20 GMT
Kissa hyppäs mun pöydältä ja mun kuulokkeet tarttu sen häntään enkä saanu niitä heti irti ja se rupes panikoimaan nii jouduin vaan irrottaan ne kuulokkeet mun koneesta ja sitte se kissa juoksi ne kuulokkeet hännässä mun veljen sängyn alle eikä tuu sieltä pois ja mun kuulokkeet on yhä sen hännäs XDDD Voi raukka xD myöhemmin se oli ite irrottanu ne hännästään ja niis oli vaan kauhee karvatupsu toisespääs :DDD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Mar 21, 2018 17:12:05 GMT
Voi raukka xD myöhemmin se oli ite irrottanu ne hännästään ja niis oli vaan kauhee karvatupsu toisespääs :DDD Hyvä et sai irti
|
|
|
Post by Miopod on Mar 23, 2018 11:39:16 GMT
Mun enon koira pitää mua lapsena eikä suostu lenkkeilemään mun kans sataa metriä kauemmas kotoa ilman aikusta. :I
|
|
|
Post by Miopod on Mar 24, 2018 23:09:14 GMT
Vähä sovittelin vaatteita miestenosastolla ja heti joku myymäläetsivä roikku persees kiinni niinku??? :/
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 25, 2018 9:09:45 GMT
Öö vähän niinku käräytin mun hiukset kynttilän liekissä
Vitsit mikä haju
|
|
|
Post by Angelus on Mar 31, 2018 8:15:53 GMT
Kirjotitko muuten ihan pitkän vai lyhyen? Lyhyen.
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 3, 2018 14:50:41 GMT
väsyttäääääää
|
|
|
Post by Miopod on Apr 10, 2018 22:19:32 GMT
... venäytin mun jalan mut mut luvattiin kyyditä terveykeskukseen vasta huomenna joten oon vaan konttinu ympäri taloa koko illan :'D
|
|
|
Post by Arabella on Apr 12, 2018 16:39:35 GMT
pitäis kirjottaa yks essee huomiseks mut en yhtään jaksais
|
|
|
Post by Miopod on Apr 12, 2018 22:22:33 GMT
lmao en pääse kuulemma enää atrialle koska useampi mun ex-työkaveri oli sitä mieltä ettei mua kannata enää ottaa :DDDD
toisaalta tää ei oo kyl mikää kauheen polttava ongelma. sain jo muualta kesätöitä ja jännitin aina niin lujaa atrialla etten tykänny kauheesti olla sielä.
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 13, 2018 18:55:40 GMT
tarvisin yhtä mun kaveria ku mul on erittäi vaikeeta mut se ei ees vastaa mun snäppeihin ja se ei huomennakaa ehi kuitenkaa jutella niii oon periaatteessa yksin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 14, 2018 7:49:33 GMT
Töihin parin tunnin päästä eikä kyllä ole yhtään motivaatiota
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 26, 2018 15:28:06 GMT
eilen iski erittäii voimakas paniikkikohtaus ja vielä koulussa. istuin koko psykan tunnin käytävällä kahen kaverin kans jotka on ollu ihan paniikissa ja peloissaa mun tilasta. siin oli sit vähän kaikenlaista ja ne ei meinannu saaha mua lähtemää ees kotiin. meni hieman vaikeeks juu
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 27, 2018 15:03:13 GMT
Tajusin et koska oon Turussa vapun kaverin luona ni tottakai sillon kuukautiset on mukana :'D aina mun tuuria et oon menossa johonkin ni menkat änkee mukaan xD
|
|