|
Post by Magnifique on Feb 25, 2018 5:40:32 GMT
oon tässä valvonu hiemann liikaaa viikon aikana ja mun pitäis olla tänään puoli yheksältä riparin leiripäivällä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 26, 2018 17:54:30 GMT
Siis löysin parisen viikkoa sitten ihan älyttömän mukavan norjalaisen tyypin netissä ja viime lauantai-sunnuntaiyönä pelattiin viitisen tuntia, oli ihan hirveen hauskaa D: Mut nyt sitä ei oo näkyny (okei se on muutenki noin 2-3 kertaa viikossa ollut paikalla) ja mua harmittaa koska toi peli alkaa kyllästyttämään mua ilman sen peliseuraa Menetin jo toivoni tän suhteen, ei näkynyt tätä koko viikkona pelissä :''( Oletin että se olis tullut tänään paikalle mutta ei tullut. Toivoisin vaan että saisin vielä joskus jutella sen kanssa, harvemmin tapaan yhtä mielenkiintosia ihmisiä :/ Eiei se oli eilen paikalla pelissä ja se ei vastannu mun viestiin ja nyt oon vaan surullinen, se tuli hetkeks takas ja sit vaan katos D:: sad + MATIKAN YO-KOKEESEEN ON JOTAIN ALLE 30 PÄIVÄÄ EN SELVII
|
|
|
Post by Angelus on Feb 26, 2018 20:56:25 GMT
+ MATIKAN YO-KOKEESEEN ON JOTAIN ALLE 30 PÄIVÄÄ EN SELVII Kyllä tuut selviämään! (: Silloin ku itellä oli juuri se edessä niin opettaja oli hyvin vahvasti sitä mieltä ettei tarkastamansa kokeen pisteet riitä läpipääsyyn, mutta YTL oli kuitenkin anteliaampi pisteiden annossa... Oikeastaan kukaan ei nähnyt mulla niiden kolmen vuoden aikana koskaan lukiokirjoja nenän edessä (siis vapaa-ajalla - tehtävätkin tein useimmiten vasta palautuspäivänä:DD), mutta todistuksen nappasin taskuuni.
|
|
|
Post by Sibe on Feb 28, 2018 16:15:55 GMT
Lomalla on mukava väkertää koulutöitä... yritän miettiä, että voiko yliopistosta valmistua vaan perseilemällä aina
|
|
|
Post by vanilijallinen on Mar 1, 2018 12:25:06 GMT
Töissä ovet on jäätynyt kiinni. Niitä päin on hevosten kanssa tai ilman kiva heittäytyy koko voimalla jotta ne saa auki hemmetti
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 2, 2018 14:19:58 GMT
+ MATIKAN YO-KOKEESEEN ON JOTAIN ALLE 30 PÄIVÄÄ EN SELVII Kyllä tuut selviämään! (: Silloin ku itellä oli juuri se edessä niin opettaja oli hyvin vahvasti sitä mieltä ettei tarkastamansa kokeen pisteet riitä läpipääsyyn, mutta YTL oli kuitenkin anteliaampi pisteiden annossa... Oikeastaan kukaan ei nähnyt mulla niiden kolmen vuoden aikana koskaan lukiokirjoja nenän edessä (siis vapaa-ajalla - tehtävätkin tein useimmiten vasta palautuspäivänä:DD), mutta todistuksen nappasin taskuuni. Kiitos tsempistä! Oon tässä nyt yrittäny lukea kirjoja, ja oon jo päättäny et jos en kaikkea ehi kertaamaan niin ei se hirveesti haittaa. Kirjotitko muuten ihan pitkän vai lyhyen?
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 3, 2018 0:20:58 GMT
oon tällä hetkellä erittäi rikki. tavallaan riitelin mun tärkeimmän ystävän kans mut se kuitenki tietää et mä en tarkottanu mitään mut se vaa meni oikeesti tällä kerralla pahemmaks ku aiemmin. mulle jäi sit tosi paha olo niinku aina muutenki mut tää on ny vaa entistä pahempi. se meni nukkumaa ja mä vaa valitin et se jättää mut taas yksin ja sit olin tosi välinpitämätön ja sanoin vaa et mua ei kiinnosta kun se yritti selittää siitä et se suuttuu kohta oikeesti. en ees vastannu sille kun se sit laitto et se on oikeesti pahoillaan ja öitä. laitoin sille sit äsken kunnon romaanin mis pahoittelin omaa käytöstä ja pyysin kaikkee anteeks ja yritin selittää kaiken mahollisimman tarkkaan ja pyysin et voitais puhua asiasta sit kun sil on aikaa. mä vaa toivon et se ei oikeesti oo suuttunu mulle koska mä en pärjää ilman sitä. et joo oon tällä hetkellä hieman rikki
|
|
|
Post by vanilijallinen on Mar 3, 2018 7:18:28 GMT
oon tällä hetkellä erittäi rikki. tavallaan riitelin mun tärkeimmän ystävän kans mut se kuitenki tietää et mä en tarkottanu mitään mut se vaa meni oikeesti tällä kerralla pahemmaks ku aiemmin. mulle jäi sit tosi paha olo niinku aina muutenki mut tää on ny vaa entistä pahempi. se meni nukkumaa ja mä vaa valitin et se jättää mut taas yksin ja sit olin tosi välinpitämätön ja sanoin vaa et mua ei kiinnosta kun se yritti selittää siitä et se suuttuu kohta oikeesti. en ees vastannu sille kun se sit laitto et se on oikeesti pahoillaan ja öitä. laitoin sille sit äsken kunnon romaanin mis pahoittelin omaa käytöstä ja pyysin kaikkee anteeks ja yritin selittää kaiken mahollisimman tarkkaan ja pyysin et voitais puhua asiasta sit kun sil on aikaa. mä vaa toivon et se ei oikeesti oo suuttunu mulle koska mä en pärjää ilman sitä. et joo oon tällä hetkellä hieman rikki Hei, eiköhän se ymmärrä sua ja kyllä se leppyy kaveritkin riitelee niin paljon et ei voi välttyä. Mä olin kerran 6kk riidoissa yhen kaverin kanssa
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 3, 2018 12:00:37 GMT
Must on tullu tosi herkkä kaikille suuäänille ja nyt ku on kuivaa ja kaikki repii niiden kynsinauhoja oon oikeessa äänihelvetissä #tappakaamut
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 3, 2018 16:15:57 GMT
Lupauduin aamuvuoroon huomiseks ja tajusin et perkele munhan pitää siis mennä ihmisten ajois nukkumaan tänä yönä
Vituttaa
|
|
|
Post by Miopod on Mar 3, 2018 18:47:59 GMT
Must on tullu tosi herkkä kaikille suuäänille ja nyt ku on kuivaa ja kaikki repii niiden kynsinauhoja oon oikeessa äänihelvetissä #tappakaamut Mä en kestä mitää nenä/haisteluääniä ja nyt ku on tää flunssakausi nii kaikki on kokoajan ihan että nyyhq nyyhq. D:
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 8, 2018 11:08:59 GMT
oon tällä hetkellä erittäi rikki. tavallaan riitelin mun tärkeimmän ystävän kans mut se kuitenki tietää et mä en tarkottanu mitään mut se vaa meni oikeesti tällä kerralla pahemmaks ku aiemmin. mulle jäi sit tosi paha olo niinku aina muutenki mut tää on ny vaa entistä pahempi. se meni nukkumaa ja mä vaa valitin et se jättää mut taas yksin ja sit olin tosi välinpitämätön ja sanoin vaa et mua ei kiinnosta kun se yritti selittää siitä et se suuttuu kohta oikeesti. en ees vastannu sille kun se sit laitto et se on oikeesti pahoillaan ja öitä. laitoin sille sit äsken kunnon romaanin mis pahoittelin omaa käytöstä ja pyysin kaikkee anteeks ja yritin selittää kaiken mahollisimman tarkkaan ja pyysin et voitais puhua asiasta sit kun sil on aikaa. mä vaa toivon et se ei oikeesti oo suuttunu mulle koska mä en pärjää ilman sitä. et joo oon tällä hetkellä hieman rikki Hei, eiköhän se ymmärrä sua ja kyllä se leppyy kaveritkin riitelee niin paljon et ei voi välttyä. Mä olin kerran 6kk riidoissa yhen kaverin kanssa juu kyl kyseinen kaveri ymmärs tilanteen eikä se missään vaihees ollu mulle suuttunu kun se ties et mä en tarkota mitä sanon ja näi nii se vaa ootti et mä rauhotun mut joo valvoin koko viimeyön ku olin yönuokulla ja siitä about puoltoistatuntia meni siihe et olin ton kyseisen kaverin kans eri huoneessa ku muut koskaa mul meni hieman vaikeeks ja olin ihan paniikis. kaikki muut aatteli et mä nukuin sen ajan ku toi mun kaveri sano niille nii
|
|
|
Post by vanilijallinen on Mar 8, 2018 12:47:44 GMT
Hei, eiköhän se ymmärrä sua ja kyllä se leppyy kaveritkin riitelee niin paljon et ei voi välttyä. Mä olin kerran 6kk riidoissa yhen kaverin kanssa juu kyl kyseinen kaveri ymmärs tilanteen eikä se missään vaihees ollu mulle suuttunu kun se ties et mä en tarkota mitä sanon ja näi nii se vaa ootti et mä rauhotun mut joo valvoin koko viimeyön ku olin yönuokulla ja siitä about puoltoistatuntia meni siihe et olin ton kyseisen kaverin kans eri huoneessa ku muut koskaa mul meni hieman vaikeeks ja olin ihan paniikis. kaikki muut aatteli et mä nukuin sen ajan ku toi mun kaveri sano niille nii Uskon täysin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 11, 2018 12:07:09 GMT
Sheivasin puolet mun kulmakarvoista ja vähän qmottaa et saanko niiden piirtämisen toimimaan
|
|
|
Post by Miopod on Mar 17, 2018 14:05:15 GMT
Kissa hyppäs mun pöydältä ja mun kuulokkeet tarttu sen häntään enkä saanu niitä heti irti ja se rupes panikoimaan nii jouduin vaan irrottaan ne kuulokkeet mun koneesta ja sitte se kissa juoksi ne kuulokkeet hännässä mun veljen sängyn alle eikä tuu sieltä pois ja mun kuulokkeet on yhä sen hännäs XDDD
|
|