|
Post by Trixie™ on Feb 6, 2018 8:27:09 GMT
Mulla on ollu elohiiri silmäs jo monta päivää : Oon just nyt lääkäris ku heräsin keskellä yötä hulluun silmäkipuun enkä meinannu saada luomee auki ku se oli rähminy umpeen :^D :^D Silmätulehdusta mulla ei oo ollutkaan johonki kahteenkymmeneen vuoteen.
|
|
|
Post by Miopod on Feb 6, 2018 9:38:06 GMT
Mulla on ollu elohiiri silmäs jo monta päivää : Oon just nyt lääkäris ku heräsin keskellä yötä hulluun silmäkipuun enkä meinannu saada luomee auki ku se oli rähminy umpeen :^D :^D Silmätulehdusta mulla ei oo ollutkaan johonki kahteenkymmeneen vuoteen. auts mistäs sä sellasen? pettikö suojalasit?
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 6, 2018 18:44:44 GMT
Oon just nyt lääkäris ku heräsin keskellä yötä hulluun silmäkipuun enkä meinannu saada luomee auki ku se oli rähminy umpeen :^D :^D Silmätulehdusta mulla ei oo ollutkaan johonki kahteenkymmeneen vuoteen. auts mistäs sä sellasen? pettikö suojalasit? Ei aavistustakaan, en ees oo ollu labrassa sitten huhtikuun. Joku pöpö hypänny jostain
|
|
|
Post by Sibe on Feb 7, 2018 16:50:21 GMT
Yritän tehä lukion kurssivalintoja ja se on aika hankalaa. Mulla on tilaa enää muutamalle kurssille, enkä oo vielä ees valinnu mitään syventäviä kursseja reaaliaineista. Ja mun tekis mieli ottaa vähän kaikkee, koska en yhtään tiiä mitä haluun tulevaisuudessa opiskella ja toisaalta kaikki alat kiinnostaa. Ja sen lisäks meinasin alottaa uuden kielenkin, johon menis kolme niistä muutamasta jäljelläolevasta kurssista. En kyllä myöskään haluais ahtaa lukkaria ihan täyteen, ei yhtään tee mieli olla joka päivä koulussa kaheksasta neljään. Onks tää ollu muillekin näin vaikeeta vai oonko mä vaan harvinaisen huono tällasissa jutuissa? D--: Se on hankalaa, mutta siinäkin kehittyy vuosien varrella! Liikaa kursseja ei kannata tunkea mukaan, mutta kuitenkin kielet on aina wörtti ja toki, jos myöhemmin innostut niin siitä vaan lisäilemään kursseja - ja poistamaan muita. kaikki syventävät ei toki oo ees merkittäviä kirjoituksia varten, ja voit selvitellä mahdollisuuksia käydä kursseja itsenäisesti.
|
|
|
Post by Sibe on Feb 7, 2018 16:51:13 GMT
^ jäbät hei mul on päinvastanen ongelma ku en oikein osaa ottaa mitään kursseja, en haluu opiskella mitään :"^D Mul on koko keväälle valittu viis kurssia Noni :'D toisaalta oot ehkä ehtinytkin just opiskelemaan ne kiinnostavat jutut ja kaikkea eniveis, voidaan vaihtaa, multa taitaa löytyä niitä yhdeksän
|
|
|
Post by Sibe on Feb 7, 2018 16:54:08 GMT
erehdyin kommentoimaan jodelin yhteen ketjuun ja nyt puhelin huutanut koko päivän ilmoituksista.. sen lisäks pitäis tehdä läksyjä ja edistää kahden kurssin itseopiskelua :'''D ja mua houkuttais mieluummin käpertyä peiton alle katsomaan vampyyripäiväkirjoja
+ kaikki ennen tosi läheiset nettikaverit jostain syystä käyttäytyy tosi kylmästi mua kohtaan, ihan kun ei haluis jutella mun kanssa kun meen laittaa niille viestiä, etenkin kun en mitään oo tehnyt : /
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 8, 2018 19:27:03 GMT
erehdyin kommentoimaan jodelin yhteen ketjuun ja nyt puhelin huutanut koko päivän ilmoituksista.. sen lisäks pitäis tehdä läksyjä ja edistää kahden kurssin itseopiskelua :'''D ja mua houkuttais mieluummin käpertyä peiton alle katsomaan vampyyripäiväkirjoja + kaikki ennen tosi läheiset nettikaverit jostain syystä käyttäytyy tosi kylmästi mua kohtaan, ihan kun ei haluis jutella mun kanssa kun meen laittaa niille viestiä, etenkin kun en mitään oo tehnyt : / Ää voisin laittaa nyt sulle positiivisen viestin mut en jaksa hakea mun kännykkää tuolta pöydältä, muistuta mua joskus D;
|
|
|
Post by Angelus on Feb 9, 2018 20:41:05 GMT
Ääh, miten oon voinut olla näin tapaturma-altis näiden muutaman päivän ajan... Loukkasin toisesta jalasta polven ja toisesta sekä säären että reiden. Molemmat kämmenet myös saivat oman osansa. Vielä näiden lisäksi sain osuman selkääni. :I Mutta selvisin pelkillä mustelmilla
|
|
|
Post by Angelus on Feb 11, 2018 23:16:23 GMT
Pitäis jostain päin löytää kirjahyllyjä, jotka ei ois kovinkaan syviä. Just et sarjakuvakirjat ja dvdt mahtuisi. Lasiovet on aina plussaa. 🤔
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 15, 2018 20:18:48 GMT
snäppi ei toimi ja sit kasa kaikkee muuta huonoo
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 17, 2018 13:27:36 GMT
regulus on keksiny et maton alla on kivaa ja oon meinannu kompastua siihen jo kahdesti
|
|
|
Post by Miopod on Feb 17, 2018 13:57:38 GMT
regulus on keksiny et maton alla on kivaa ja oon meinannu kompastua siihen jo kahdesti Meidän uus kissa tykkää maata keskellä mattoa ja keskellä just sitä mattoa jonka värinen se ite on ja oon varmaan joka yö vahingos potkinu sitä niinku jalkapalloa ku oon käyny vessas. Kerran se vaan kieri mun veljen huoneeseen.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 19, 2018 17:08:14 GMT
Haluisin uudet lasit vaikka mun nykysetki on sekä hyvät että nätit, oon vaan turhamainen ja tykkään vaihtoehdoista.
|
|
|
Post by Sibe on Feb 20, 2018 15:34:13 GMT
erehdyin kommentoimaan jodelin yhteen ketjuun ja nyt puhelin huutanut koko päivän ilmoituksista.. sen lisäks pitäis tehdä läksyjä ja edistää kahden kurssin itseopiskelua :'''D ja mua houkuttais mieluummin käpertyä peiton alle katsomaan vampyyripäiväkirjoja + kaikki ennen tosi läheiset nettikaverit jostain syystä käyttäytyy tosi kylmästi mua kohtaan, ihan kun ei haluis jutella mun kanssa kun meen laittaa niille viestiä, etenkin kun en mitään oo tehnyt : / Ää voisin laittaa nyt sulle positiivisen viestin mut en jaksa hakea mun kännykkää tuolta pöydältä, muistuta mua joskus D; *muistuttaa*
|
|
|
Post by Sibe on Feb 20, 2018 15:36:09 GMT
Raahautuminen jääkaapille hakemaan ruokaa on "liian vaikeeta" ja ois taas hommia tehtäväks ja koska en ehtinyt lukea yhtä romaania, niin sain siitä myöhästymismaksua tältä päivältä ja todnäk huomiseltakin :'''D ajattelin siis vasta huomenna palauttaa eh
|
|