Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2018 22:17:21 GMT
Siis löysin parisen viikkoa sitten ihan älyttömän mukavan norjalaisen tyypin netissä ja viime lauantai-sunnuntaiyönä pelattiin viitisen tuntia, oli ihan hirveen hauskaa D: Mut nyt sitä ei oo näkyny (okei se on muutenki noin 2-3 kertaa viikossa ollut paikalla) ja mua harmittaa koska toi peli ( alkaa kyllästyttämään mua ilman sen peliseuraa Menetin jo toivoni tän suhteen, ei näkynyt tätä koko viikkona pelissä :''( Oletin että se olis tullut tänään paikalle mutta ei tullut. Toivoisin vaan että saisin vielä joskus jutella sen kanssa, harvemmin tapaan yhtä mielenkiintosia ihmisiä :/
|
|
|
Post by Miopod on Jan 27, 2018 23:17:30 GMT
olen erittäin väsy
|
|
|
Post by swordsman on Jan 29, 2018 19:58:10 GMT
Yritän tehä lukion kurssivalintoja ja se on aika hankalaa. Mulla on tilaa enää muutamalle kurssille, enkä oo vielä ees valinnu mitään syventäviä kursseja reaaliaineista. Ja mun tekis mieli ottaa vähän kaikkee, koska en yhtään tiiä mitä haluun tulevaisuudessa opiskella ja toisaalta kaikki alat kiinnostaa. Ja sen lisäks meinasin alottaa uuden kielenkin, johon menis kolme niistä muutamasta jäljelläolevasta kurssista. En kyllä myöskään haluais ahtaa lukkaria ihan täyteen, ei yhtään tee mieli olla joka päivä koulussa kaheksasta neljään.
Onks tää ollu muillekin näin vaikeeta vai oonko mä vaan harvinaisen huono tällasissa jutuissa? D--:
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 29, 2018 21:25:06 GMT
Yritän tehä lukion kurssivalintoja ja se on aika hankalaa. Mulla on tilaa enää muutamalle kurssille, enkä oo vielä ees valinnu mitään syventäviä kursseja reaaliaineista. Ja mun tekis mieli ottaa vähän kaikkee, koska en yhtään tiiä mitä haluun tulevaisuudessa opiskella ja toisaalta kaikki alat kiinnostaa. Ja sen lisäks meinasin alottaa uuden kielenkin, johon menis kolme niistä muutamasta jäljelläolevasta kurssista. En kyllä myöskään haluais ahtaa lukkaria ihan täyteen, ei yhtään tee mieli olla joka päivä koulussa kaheksasta neljään. Onks tää ollu muillekin näin vaikeeta vai oonko mä vaan harvinaisen huono tällasissa jutuissa? D--: siis joo se on alussa oikeesti vaikeeta. ysillä oli tosi vaikee alkaa tekemään alustavia kurssivalintoja ku ei oikeen vielä tienny mitä alkais opiskelemaa. niitä kuitenki pystyy muokkaamaan ihan vuoden aikanaki oman mielensä mukaan. mä en nyttenkää oo tehny ite omia kurssivalintojani ku en oikee tienny et mitä ottaisin nii tein ne vaa vuotta vanhemman kaverin kans ja oon sit tehny muutamia muutoksia et oon saanu tungettua mukaan psykologiaa, jonka opiskelusta kiinnostuin ykköskurssin jälkee. kannattaa ottaaa ainaki eka kurssi semmosista aineista mitkä kiinnostaa. ja kaikkee ei oo pakko käyä ekana vuonna et jos et meinaa kirjottaa nii ehit käyä hyvin toisenaki vuonna. itelläki on ny pitkä matikka, kemia, fysiikka ja saksa mitkä vie suurimman osan mun lukujärjestyksestä. sen lisäks on äikkä, enkku ja ruotti nii vapaata tilaa jää tosi vähän. oon kuitenki aaanu tungettua sinne psykologiaa ja yhen kurssin bilsaa ja hissaa ja uskontoa ja terveystietoa. toivottavasti saat kurssivalintas tehtyä ^^
|
|
|
Post by swordsman on Jan 30, 2018 12:50:24 GMT
Yritän tehä lukion kurssivalintoja ja se on aika hankalaa. Mulla on tilaa enää muutamalle kurssille, enkä oo vielä ees valinnu mitään syventäviä kursseja reaaliaineista. Ja mun tekis mieli ottaa vähän kaikkee, koska en yhtään tiiä mitä haluun tulevaisuudessa opiskella ja toisaalta kaikki alat kiinnostaa. Ja sen lisäks meinasin alottaa uuden kielenkin, johon menis kolme niistä muutamasta jäljelläolevasta kurssista. En kyllä myöskään haluais ahtaa lukkaria ihan täyteen, ei yhtään tee mieli olla joka päivä koulussa kaheksasta neljään. Onks tää ollu muillekin näin vaikeeta vai oonko mä vaan harvinaisen huono tällasissa jutuissa? D--: siis joo se on alussa oikeesti vaikeeta. ysillä oli tosi vaikee alkaa tekemään alustavia kurssivalintoja ku ei oikeen vielä tienny mitä alkais opiskelemaa. niitä kuitenki pystyy muokkaamaan ihan vuoden aikanaki oman mielensä mukaan. mä en nyttenkää oo tehny ite omia kurssivalintojani ku en oikee tienny et mitä ottaisin nii tein ne vaa vuotta vanhemman kaverin kans ja oon sit tehny muutamia muutoksia et oon saanu tungettua mukaan psykologiaa, jonka opiskelusta kiinnostuin ykköskurssin jälkee. kannattaa ottaaa ainaki eka kurssi semmosista aineista mitkä kiinnostaa. ja kaikkee ei oo pakko käyä ekana vuonna et jos et meinaa kirjottaa nii ehit käyä hyvin toisenaki vuonna. itelläki on ny pitkä matikka, kemia, fysiikka ja saksa mitkä vie suurimman osan mun lukujärjestyksestä. sen lisäks on äikkä, enkku ja ruotti nii vapaata tilaa jää tosi vähän. oon kuitenki aaanu tungettua sinne psykologiaa ja yhen kurssin bilsaa ja hissaa ja uskontoa ja terveystietoa. toivottavasti saat kurssivalintas tehtyä ^^ kiitos tosi paljon, mukava tietää etten oo ainoo jolle tää on ollu vaikeeta :'D pitää varmaan tosiaan vaan tutustua paremmin kurssiselosteisiin ja yrittää päättää mitkä aineet kiinnostaa eniten. Toi kyllä helpottaa, että niitä valintoja voi muuttaa myöhemmin ja kakkosellakin ehtii käydä osan. Ehkä mä selviän :-D
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 30, 2018 19:17:56 GMT
^ jäbät hei mul on päinvastanen ongelma ku en oikein osaa ottaa mitään kursseja, en haluu opiskella mitään :"^D Mul on koko keväälle valittu viis kurssia
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 31, 2018 5:00:32 GMT
1. Mulla on p**ka tyyny, semmonen litteä ja löysä. Niitä on 2 päällekkäin koska niskat menee matalalla tyynyllä. Ja joudun aina ravistelee sitä et sit tulee ns. Muhkeempi. 2. En tiedä mistä löydän tyynyn. Perus huonekaupasta ? XD 3. Heräsin kurkku kipeenä aamulla 4. Hauis on kipeenä ja tänään olis ratsastus. 5. Tästä tuli lyhyt
|
|
|
Post by Arabella on Feb 1, 2018 10:59:59 GMT
joka paikkaaan sattuuu ja ei mee muutenkaa kauheen hyvin tällä hetkellä samaistun nyt tähän vahvasti
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 1, 2018 21:37:28 GMT
Unohdin tiineeltä (raskaana) tammalta aamulla loimen päältä ja se raukka oli 2h kylmässä viimassa ja tuiskussa ennen ku mä tajusin asian ja juoksin viemään sille loimea. Raukka oli jo aivan jäässä ❤️☹️ tuntu pahalta.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 1, 2018 21:38:34 GMT
Unohdin tiineeltä (raskaana) tammalta aamulla loimen päältä ja se raukka oli 2h kylmässä viimassa ja tuiskussa ennen ku mä tajusin asian ja juoksin viemään sille loimea. Raukka oli jo aivan jäässä ❤️☹️ tuntu pahalta. "maailman surkein tallityöntekijä" - titteli menis hyvinkin muhun läpi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 19:28:10 GMT
MUN KÄSI MENI JUST LÄPI TYYNYLIINASTA KUN YRITIN SUJAUTTAA SITÄ TYYNYÄ SINNE
NYT SIINÄ ON KAMALA REIKÄ
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2018 22:57:22 GMT
Äh, sain uuden nettikaverin ja ahdistaa koska nolaan itteni koko ajan, ja sit varsinkin ku juttelen sen ja sen tuttujen kanssa
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 5, 2018 14:14:52 GMT
Mun silmään sattuu
|
|
|
Post by Miopod on Feb 5, 2018 16:17:21 GMT
Mulla on ollu elohiiri silmäs jo monta päivää :
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 5, 2018 16:50:33 GMT
Äh, sain uuden nettikaverin ja ahdistaa koska nolaan itteni koko ajan, ja sit varsinkin ku juttelen sen ja sen tuttujen kanssa mulla ei oo ollu pitkään aikaan uusia nettikavereita mut silti samaistun tähän lol :DD itsensä toistuvasta nolaamisesta ei vain pääse yli eikä ympäri <\3
|
|