|
Post by Miopod on Nov 28, 2017 22:44:44 GMT
Mä en nukkunu viimeyönä yhtää. En. siis. yhtään.
Menin joskus kolmenmais alunperin nukkumaan ja sit kierin jotain kuus tuntii siel sängys ja nousin yheksän jälkeen suihkuun.
Otin puolenpäivänmais päikkärit ja muuten oon vaan jatkanu samoilla silmillä koko päivän.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 29, 2017 19:07:27 GMT
Pakkaaminen lol ahistaa miten saan kaiken mahtumaan laukkuun
|
|
|
Post by Miopod on Nov 29, 2017 22:24:45 GMT
Aku Ankan mukana tuli joulukalenteri ja laitoin sen tohon talteenjp valmiiks oottaan mis meillä on ennenki joulukalenteri ollu ja äiti siivos siinä nii nyt se on kadonnu ((( Oon tosi surqu
|
|
|
Post by Miopod on Dec 1, 2017 5:46:57 GMT
En taaskaa nukkunu yhtään.
Ja mulla on tunninpäästä psykologiaika.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 2, 2017 20:08:54 GMT
Yks jäbä on tosi rakastunu muhun ja se on ihan superkuumottavaa :---DDDDDD #drama
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2017 21:08:11 GMT
En saa ajatuksiani irti niistä tuhansista kerroista kun oon nolannut itteni
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 2, 2017 21:16:49 GMT
En saa ajatuksiani irti niistä tuhansista kerroista kun oon nolannut itteni tiedän tunteen! :--D--: mut jos yhtään lohduttaa, niin tällee myöhään illalla ne asiat yleensä tuntuu paljon pahemmilta mitä onkaan, että todennäköisesti et oo ollu kuitenkaan niin nolo mitä luulet :'')
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2017 21:19:54 GMT
En saa ajatuksiani irti niistä tuhansista kerroista kun oon nolannut itteni tiedän tunteen! :--D--: mut jos yhtään lohduttaa, niin tällee myöhään illalla ne asiat yleensä tuntuu paljon pahemmilta mitä onkaan, että todennäköisesti et oo ollu kuitenkaan niin nolo mitä luulet :'') Toivotaan, välillä vaan mietin miten kehtaan yhä kulkea ihmisten keskellä. Lohduttaudun sillä että mäkään en yleensä muista muiden toilailuja kuin korkeentaan päivän-pari...
|
|
|
Post by Miopod on Dec 3, 2017 2:59:52 GMT
Yks jäbä on tosi rakastunu muhun ja se on ihan superkuumottavaa :---DDDDDD #drama Yläasteella musta tykkäs kans joku poika jonka kans olin samalla videokuvauskurssilla ja sit se alko spämmiin mua mesessä ja kerran se alotti videopuhelun jossa se esitteli sen isoimpia finnejä. :''DDDD:: Sit ku myöhemmin sanoin et voidaan olla vaan kavereita nii se haukku mun vanhemmat, mun asuinalueen ja kaikki mun kaverit. :DDD Sit sanoin sille kerran että putosin kärryiltä ku en ymmärtäny niin se kysy et oonko mä kaupassa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2017 3:23:50 GMT
Yks jäbä on tosi rakastunu muhun ja se on ihan superkuumottavaa :---DDDDDD #drama Yläasteella musta tykkäs kans joku poika jonka kans olin samalla videokuvauskurssilla ja sit se alko spämmiin mua mesessä ja kerran se alotti videopuhelun jossa se esitteli sen isoimpia finnejä. :''DDDD:: Sit ku myöhemmin sanoin et voidaan olla vaan kavereita nii se haukku mun vanhemmat, mun asuinalueen ja kaikki mun kaverit. :DDD Sit sanoin sille kerran että putosin kärryiltä ku en ymmärtäny niin se kysy et oonko mä kaupassa. SÖPÖÄ :-----DDDDD okei, varmaa aika karua sillon mut niiku. Yhteinen videokuvauskurssi ja kaikki :--D <3
|
|
|
Post by Magnifique on Dec 3, 2017 11:25:36 GMT
no siiis olin viikonlopun nuortenleirillä ja joo lähin sinne vaikka mun olotila ei tällä hetkellä oo lähelläkään hyvää.
leiri meni muuten ihan hyvin mut sit eilen illalla joskus iltapalan aikoihin elii joskus puol kasin ja kasin välillä ahistus kasvo aivan järkyttäväks. sanoin asiasta mun hyvälle kaverille joka tietää muutenki mun ongelmista ja se sit oli mun kans joka välissä.
sit ku piti lähtee iltahartaukseen nii sanoin vaa sille suoraan et mä en oikeesti pysty olemaan siellä ja alan oikeesti ihan just itkemään. mä sit kuitenki menin sinne ja tää mun kaveri yritti koko ajan lohduttaa mua ja sano et ei mee kauan ja pääsen sit omaan huoneeseen (itse asias ei ollu oma huone ku mul oli huonepari mut seki ties kuitenki osittai mun olotilasta)
hartauksen jälkee mä sit lähin suoraan kävelemää toiselle puolelle koska mä olin tyylii tärissy koko iltahartauksen ajan ja olin joka välissä alkamassa itkemää. sit toisen puolen ovi oli lukossa ja meiän piti oottaa et joku käy hakemassa avaimet työntekijältä. mä olin ihan jäässä ja sit mun yks kaveri yritti halata mua et se lämmittäis, mut mä en siinä tilanteessa oikeesti pystyny halaamaan ketään nii siirryin sit tän mun toisen kaverin luo ja melkee aloin itkemää ku sanoin et kaveri yritti halata.
sit lopulta ku päästiin sisälle niii menin suoraan omaan huoneeseen ja aloin itkemää jo sinne kävellessä. kohta se kaveri joka oli yrittäny halata mua saapu sinne mun huoneen ovelle eikä se meinannu lähtee siitä vaikka mä pyysin. se ei siis tiiä yhtään mitään mun ahistuksesta ja muusta. mun huonepari sit kävi siinä vähän sen jälkee ja se anto mun olla rauhassa ja meni vielä muitten kans istumaan.
meni vähänn aikaa ja sit tää mun hyvä kaveri joka ny ties siitä et oon oikeesti tosi huonossa tilassa tuli sinne mun huoneeseen koska se kysy et tarvinko sitä ja sanoin et se voi tulla. se istu siinä jonku aikaa ja jutteli mun kans ja näii ja sit lähti takas omaan huoneeseen. seki oli oma operaationsa ku sen piti päästä takasin sillee et kukaan ei nää sitä et se oli mun huoneessa, koskaa ensinnäki oli yö ja hiljasuus oli jo alkanu ja se on poika jaaa me oltii kahestaan ja meitä pietään muutenki parina. ja tyttö ja poika ei saa nukkua samassa huoneessa.
siinä sit meni jonku aikaa ja mun huonepari toi tavaroitaan sinne huoneesee ja lähti takasin. mä sit sanoin tolle mun kaverille et mulle ois helpompi jos se ois mun kans siellä mun huoneessa ku se et se auttaa mua snäpin kautta. se sit ilmaantu taas sinne ja se oli siellä mun kans jonku reilu tunnin ja jutteli mun kans ja yritti auttaa ja muuta tämmöstä. se sit palas huoneeseensa joskus puoli kahen aikoihin ja näin sitä sit seuraavan kerran aamulla.
mun huonepari palas meiän huoneeseen viieltä aamulla ja mä en ollu nukkunu yhtään siinä välissä. nukahin sit sen jälkee ja heräsin alle tuntia myöhemmin enkä enää nukkunu.
kaikki vielä pahenee ku päästään kirkkoon jumalanpalvelukseen. mä istuin ton mun kaverin kans ja olin oikeesti joka välissä sillee et en pysty olemaan siellä kirkossa ja mä kuolen sinne ja se yritti auttaa mua parhaansa mukaan. se oli koko ajan sillee et ei oo enää kauan aikaa ja mä selviän kyl ja muuta semmosta lohduttavaa.
mä olin joka välissä alkamassa itkemää sen 1,5 tuntisen jumalanpalveluksen aikana ja mun kaveri vaa yritti pitää mut kasassa.
et juuu leiri meni hyvin jos ei vaaa laske mukaan tota eilistä iltaa ja tätä aamua.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 3, 2017 13:00:11 GMT
Yks jäbä on tosi rakastunu muhun ja se on ihan superkuumottavaa :---DDDDDD #drama Yläasteella musta tykkäs kans joku poika jonka kans olin samalla videokuvauskurssilla ja sit se alko spämmiin mua mesessä ja kerran se alotti videopuhelun jossa se esitteli sen isoimpia finnejä. :''DDDD:: Sit ku myöhemmin sanoin et voidaan olla vaan kavereita nii se haukku mun vanhemmat, mun asuinalueen ja kaikki mun kaverit. :DDD Sit sanoin sille kerran että putosin kärryiltä ku en ymmärtäny niin se kysy et oonko mä kaupassa. Apua huutista :^DD Tää mun jäbä ei sentään lähettele mulle finnivideoita. Itseasiadsa tää on tosi hyvä tyyppi ja suhtautua siihen et mua ei ginosta. Aka tää ei oo ihan niin intensiivinen ku sun yläasteihailija - varmaan esim. siks et me ollaan about kymmenen vuotta vanhempia ku yläasteikäset. Ps oon juorunnu tästä jäbästä aikasemminkin - opi tuntemaan kemistit.jpg
|
|
|
Post by Miopod on Dec 3, 2017 14:27:00 GMT
:DD Löysin sen vahingos facebookista myöhemmin vuosien jälkeen ja se on nykyään sentään onnellisesti parisuhteessa. Jyväskylän kemistit tutuiksi Sulevin opastuksella 👩🔬 Saatavilla kirjakaupoista kautta maan. //oho olin unohtanu quotee tän Trixie™
|
|
|
Post by Angelus on Dec 11, 2017 2:13:38 GMT
Heräsin parin tunnin jälkeen ku olin nukahtanut ja siitä lähtien oon kerennyt katsomaan kaksikin leffaa. Ei ehkä olisi kannattanut nukkua eilen varmaan kahteen asti (päivällä). 🤔
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 11, 2017 20:46:38 GMT
Mun kissa oksentelee :---( Se on kyllä ollu polttava ongelma jo melkein viikon ajan.
|
|