|
Post by Trixie™ on Dec 12, 2017 11:43:52 GMT
:DD Löysin sen vahingos facebookista myöhemmin vuosien jälkeen ja se on nykyään sentään onnellisesti parisuhteessa. Jyväskylän kemistit tutuiksi Sulevin opastuksella 👩🔬 Saatavilla kirjakaupoista kautta maan. //oho olin unohtanu quotee tän Trixie™ Toivottavasti sen kumppani on isketty näppylöillä. Toi on hauskaa koska tein kerran sellasen tag urself kemisti -editionin mun kavereille, siinä oppii jo jotain
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 12, 2017 14:47:32 GMT
mulla loppu akku ja mun leipä tipahti lattialle voipuoli alaspäin
SAMAAM AIKAAN
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 14, 2017 0:06:34 GMT
Mun puolen tunnin kauppareissu venähtiki kahtee ja puoleen tuntiin, kun eksyin vääriin busseihin
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2017 11:40:44 GMT
Kaikki on paskaa paitsi kusi ja siitäkin löyty verta
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 15, 2017 0:46:03 GMT
Ei nyt ongelma, mut välillä mietin mitä oikeen teen mun elämällä ku tähän aikaan muokkailen mun Catland-profiilia mahd. hienoksi
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 15, 2017 8:58:29 GMT
Eilisen polttava ongelma oli verta oksentava kissa. Tänään on huomattavasti vähemmän polttavia ongelmia ku kissekin on jo kohtuullisen normaali.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 15, 2017 9:17:04 GMT
äää haleja ;____; toivottavasti tämä päivä oli parempi Oli todellakin, aloin seurustelmaan mun tapaileman tyypin kanssa ! ää, ihanaa :--3 onnea teille!
|
|
|
Post by Sibe on Dec 15, 2017 9:20:57 GMT
ei tunnu nyt olevan ongelmaa ois kiva jutella joidenkin ihmisten kanssa enemmän, mutta sitten kun laitat viestejä niin tulee emojittomia "ok" ja "joo" tai "kiva" -tasoisia viestejä, kun ne ihmiset tuntuu oikein haluavan olla luotaantyöntäviä, ei oikein houkuta jutella sillon ja toinen "ongelma", että alkaa olla nälkä, mutten jaksais nousta koneen äärestä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 18, 2017 21:59:28 GMT
> ole minä, hädin tuskin 50-kilonen 160-senttinen hippiäinen > kävele keskellä yötä parin kaverin kanssa ja keksi aloittaa lumisota > yksi jäbä on about kaks metrii pitkä ja painaa noin tuplasti sen mitä minä > jäbä nostaa ilmaan ja läimäsee hankeen kaatumalla samalla suoraan päälle > saavuta valtava mustelma joka vaan turpoo kaks päivää ja kipua jokaisessa lihaksessa > hyvää joulua
|
|
|
Post by Miopod on Dec 18, 2017 23:14:04 GMT
> ole minä, hädin tuskin 50-kilonen 160-senttinen hippiäinen > kävele keskellä yötä parin kaverin kanssa ja keksi aloittaa lumisota > yksi jäbä on about kaks metrii pitkä ja painaa noin tuplasti sen mitä minä > jäbä nostaa ilmaan ja läimäsee hankeen kaatumalla samalla suoraan päälle > saavuta valtava mustelma joka vaan turpoo kaks päivää ja kipua jokaisessa lihaksessa > hyvää joulua Oon sua niinku 30 kiloo painavampi mut vaan seittemän senttii pidempi t. Läsq
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 19, 2017 9:02:30 GMT
> ole minä, hädin tuskin 50-kilonen 160-senttinen hippiäinen > kävele keskellä yötä parin kaverin kanssa ja keksi aloittaa lumisota > yksi jäbä on about kaks metrii pitkä ja painaa noin tuplasti sen mitä minä > jäbä nostaa ilmaan ja läimäsee hankeen kaatumalla samalla suoraan päälle > saavuta valtava mustelma joka vaan turpoo kaks päivää ja kipua jokaisessa lihaksessa > hyvää joulua Oon sua niinku 30 kiloo painavampi mut vaan seittemän senttii pidempi t. Läsq Mua aina kiusotellaan siitä mitä pieni oon (varsinki just toi joka läiskäs mut hankeen) :^D mul ei mm ole ku ehkä yks lihas tässä rimpularuumiissa ja niinku se ei vielä ois tarpeeks, mulla on myös naurettavan pienet jalat ja maailman pienimmät kädet ja väärin luutunu kyynärvarsi joka saa mut näyttämään lähinnä skeletorilta. Koomisuutta lisää ehkä se et oon aina nyrkit pystyssä ja reADY 2 FITE.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 19, 2017 14:36:36 GMT
Oon sua niinku 30 kiloo painavampi mut vaan seittemän senttii pidempi t. Läsq Mua aina kiusotellaan siitä mitä pieni oon (varsinki just toi joka läiskäs mut hankeen) :^D mul ei mm ole ku ehkä yks lihas tässä rimpularuumiissa ja niinku se ei vielä ois tarpeeks, mulla on myös naurettavan pienet jalat ja maailman pienimmät kädet ja väärin luutunu kyynärvarsi joka saa mut näyttämään lähinnä skeletorilta. Koomisuutta lisää ehkä se et oon aina nyrkit pystyssä ja reADY 2 FITE. Mun läski menee aina mun keskivartaloon mut sit kaikki raajat on ihan tikkui. Sit on hyvä käyttää kaikkii numeroo liian isoi paitoja ja hämätä ihmisii et oisin oikeesti laiha. Mulla on pienet kädet mut isot jalat! Saan mun käden mahtuun tyhjään pringlespurkkiin mut en ikinä löydä sopivia kenkiä naistenosastolta. Mun kengänkoko on niinku 42.
|
|
|
Post by Arabella on Dec 26, 2017 1:14:40 GMT
no musta tuntuu et mun koko elämä ja olemassaolo on nyt vaan yks iso ongelma ja tää jouluki on ollu nyt vaan yks iso ongelma ja en tiiä
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 27, 2017 20:24:01 GMT
Kissa ei syönyt aamulla eikä iltapäivällä, ja nyt en tiedä onko se taas kipeä vai onko siitä tullut nirso.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 27, 2017 21:44:02 GMT
Joulu on ohi nyyhq ((((
|
|