|
Post by Arabella on Oct 31, 2017 19:52:34 GMT
no siis tää arkeen palaaminen ei oo nyt oikeen sujunu
|
|
|
Post by Magnifique on Nov 4, 2017 12:24:39 GMT
eilenn oli hieman vaikea ilta sit ku pääsin kotiin nuokulta. jaaa päivällä kotiin käveleminen oli yhtä tuskaa ku olin vaa koko ajan hirveesä paniikissa. eipä mulla muuta.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 4, 2017 12:46:11 GMT
Ahistaa ja itkettää, haluaisin vaan haleja itketään yhessä ja halataan toisiamme mut joo ainoo kaveri jolle voin puhua asioistani ei oo nyt mitenkää hyvässä tilassa enkä viitti mennä puhumaa sille omista ongelmistani. ahistaa ja pelottaa ja panikoin ja huomenna pitäis olla leirillä. Nyt on onneks parempi olo, toivottavasti sielläkin! <3
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 4, 2017 12:46:37 GMT
Ahistaa ja itkettää, haluaisin vaan haleja äää haleja ;____; toivottavasti tämä päivä oli parempi Oli todellakin, aloin seurustelmaan mun tapaileman tyypin kanssa !
|
|
|
Post by Angelus on Nov 5, 2017 19:26:28 GMT
Niska on kipeänä, ääh. (Säteilee hieman myös muualla kaulassa). Ilmoitti itsestään ensimmäisen kerran just joku kaksi tuntia sitten. Varmaan johtui siitä ku olin noin kahdeksan tuntia aiemmin lyönyt trukin 'turvakaiteeseen' pääni. 🤔
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 6, 2017 12:35:36 GMT
äää haleja ;____; toivottavasti tämä päivä oli parempi Oli todellakin, aloin seurustelmaan mun tapaileman tyypin kanssa ! aw onnea!!!
|
|
|
Post by Magnifique on Nov 10, 2017 21:04:01 GMT
dan ja phil tulee suomeen. JA ARVATKAAPA KUKA EI OO SUOMESSA SILLON. kerranki ku ois mahollisuus niiii mun pitää olla italiassa
|
|
|
Post by Miopod on Nov 16, 2017 3:28:22 GMT
kello on pian kuus aamulla ja mä ettin täälä netistä sen oikeen Pocahontasin jälkeläisiä...
|
|
|
Post by Magnifique on Nov 19, 2017 19:54:01 GMT
kaikki pitää mua ja mun hyvää ystävää parina ja tää ahistaa mua oikeesti aivan liikaa. muutenki ahistaa ja pelottaa ja panikoin ja ihan vaa aivan hirvee olla.
|
|
|
Post by Miopod on Nov 19, 2017 21:45:50 GMT
Mulla on pää ihan helvetin kipee ja sit ku otin buranan mua vaan alko oksettaan.
|
|
|
Post by Miopod on Nov 19, 2017 22:17:22 GMT
Mulla on pää ihan helvetin kipee ja sit ku otin buranan mua vaan alko oksettaan. ... mä olinki vaan helvetin nälkänen. Söin joskus päivällä kaks leipää jä ihan vähä riisiä, ja sitä ennen söin joskus eilen illalla.
|
|
|
Post by Magnifique on Nov 21, 2017 13:34:18 GMT
psykan vitoskurssin piti tulla alunperin nelos- ja vitosjaksojen kasipalkille (kasipalkki on siis ns ylimääränen ja siitä on tunnit tiistaina ja torstaina 14:30-15:45 ja sillon ei yleensä oo ku korkeintaa jotaki liikkaa tai draamaa ku ne on ns ylimääräsiä) muttaaa ny se psykan ope oli sanonu, et se oiski kolmos- ja nelosjaksojen kasipalkilla :'))) ei tässä muuten ois mitään, mutta ku mulla on kolmos- ja nelosjaksot ihan täynnä, et mulla tulee ny kummallekki sit yhteensä kaheksan kurssia ton psyka vitosen takia. vitosjaksolta oisin saanu puotettuu hissa kakkosen pois, mut kolmoselta ja neloselta en saa mitään pois. et juuu tervetuloa sit mun hautajaisiin tässä kolmos- ja nelosjaksojen aikaan.
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 24, 2017 19:09:38 GMT
Mulla on ihan kauhea olo ja syytän siitä kiljua
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2017 16:40:47 GMT
Oli todellakin, aloin seurustelmaan mun tapaileman tyypin kanssa ! aw onnea!!! Kiiiitos paljon :3
|
|
|
Post by Magnifique on Nov 28, 2017 20:31:58 GMT
aivan järkyttävän hirvee päivä. ahistus ja paniikki kumpiki aivan hirveen pahana tänään. mun ahistelija haukku mua tänään ja yks kaveriki haukku sillee osittai. mulla meni kaks tuntia päästä sängystä ylös ja päästä alakertaan syömään. suoraan sanottuna vaa yksinkertasesti erittäinn huono päivä
|
|