|
Post by petefromtheshop on Oct 10, 2017 21:30:00 GMT
päähän koskee ja en haluis nukkua mut pitää nukkua
also, menin kouluun myöhässä
nii ja en tiedä uskallanko kysyä ruotsista itsenäistä kurssia kun se opettaja on vähän. semmonen.
ja oatly ikaffeshaisse loppu
mut hei kerrankin lista ihan
|
|
|
Post by Arabella on Oct 12, 2017 21:37:21 GMT
siis mulla on särkeny päätä nyt varmaan yli viikon putkeen niinku joka päivä enemmän tai vähemmän ja no kaikki on muutenki vähän miten sattuu mut
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 13, 2017 11:50:08 GMT
siis mulla on särkeny päätä nyt varmaan yli viikon putkeen niinku joka päivä enemmän tai vähemmän ja no kaikki on muutenki vähän miten sattuu mut mullaki on särkeny ny tavallista enemmän päähän mitä yleensä, ihan tyhmää tää nyt kyl
|
|
|
Post by Sibe on Oct 15, 2017 18:12:17 GMT
halusin katsoa elokuvan, mutta kello on jo 21.11 :----D oon vissiin jo aika mummo kun väsyttää niin hirveesti tähän aikaan, että miettii kannattaako ees alottaa elokuvaa
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 19, 2017 16:11:57 GMT
Oon ollut tosi yksinäinen tänään
|
|
|
Post by Angelus on Oct 20, 2017 3:08:42 GMT
En oo nukkunut ainakaan 21 tuntiin. Kaikista ärsyttävintä oli se, että kun just vähän aikaa sitten lähdin töistä kotiin, niin auton lasit oli ihan jäässä ja siinä meni sitten ihan kivasti aikaa rapsutella jäätä pois ❄
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 22, 2017 17:55:35 GMT
Pitäis ettiä jtn. tutkimuksia opinnäytetyötä varten ja sain tänään tietää et huomenna pitää jo olla jotakin
Muuten hyvä mut mitkään tietokannat ei aukee koulun kirjaston käyttöliittymistä ja ilman niitä ne sivut on hyödyttömiä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 24, 2017 10:29:20 GMT
on sellanen vajaa olo lol kaikki tuntuu niin riittämättömältä
varmaan kun tulin just reissusta
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 26, 2017 18:44:53 GMT
Ahistaa ja itkettää, haluaisin vaan haleja
|
|
|
Post by Magnifique on Oct 26, 2017 19:25:47 GMT
Ahistaa ja itkettää, haluaisin vaan haleja itketään yhessä ja halataan toisiamme mut joo ainoo kaveri jolle voin puhua asioistani ei oo nyt mitenkää hyvässä tilassa enkä viitti mennä puhumaa sille omista ongelmistani. ahistaa ja pelottaa ja panikoin ja huomenna pitäis olla leirillä.
|
|
|
Post by Magnifique on Oct 27, 2017 12:08:19 GMT
mun pitäis olla puoli viieltä leirillä ja mun pitäis ennen sitä syyä, pakata, käyä suihkussa ja siivota enkä mitää oo alottanu ku oon kotona vasta hyvällä tuurilla puol neljältä. hiemann stressaa juu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 27, 2017 14:26:10 GMT
opettaja poisti mut englanninkurssilta poissaolojen takia lol itken
kai se pitää sit käydä itsenäisesti
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:12:05 GMT
Ahistaa ja itkettää, haluaisin vaan haleja äää haleja ;____; toivottavasti tämä päivä oli parempi
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:12:39 GMT
pitäisi pakata, pitäisi opiskella, pitäisi käydä suihkussa, haluan katsoa supernaturalia MUTTA MAANANTAINA ON TENTTI
( RIP)
|
|
|
Post by Arabella on Oct 28, 2017 2:15:31 GMT
lol unirytmi ja kohta loppuu loma ja pitäis taas tehdä hirveesti asioita mut en millään jaksais
|
|