|
Post by Trixie™ on Sept 29, 2017 13:45:03 GMT
S e i n ä j o k i o n j u n t t i k y l ä Jäbä jota tyyliin koko meidän laitos vihaa yritti tänään selittää miks Seinäjoki on Suomen paras paikka. Yks argumentti oli iso ratapiha.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 29, 2017 14:16:47 GMT
S e i n ä j o k i o n j u n t t i k y l ä Jäbä jota tyyliin koko meidän laitos vihaa yritti tänään selittää miks Seinäjoki on Suomen paras paikka. Yks argumentti oli iso ratapiha. Elämäm kova korkiakoulu on vahva täälä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 29, 2017 14:21:10 GMT
Jäbä jota tyyliin koko meidän laitos vihaa yritti tänään selittää miks Seinäjoki on Suomen paras paikka. Yks argumentti oli iso ratapiha. Elämäm kova korkiakoulu on vahva täälä. Se on kyl ihan jäätävä tyyppi, puhuu aina kovaan ääneen autoista ja aseista ja ketään ei kiinnosta. Niin ja se on myös aika niljanen ja luulee olevansa hauska. Seinäjoen priimaa?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 29, 2017 14:30:43 GMT
Elämäm kova korkiakoulu on vahva täälä. Se on kyl ihan jäätävä tyyppi, puhuu aina kovaan ääneen autoista ja aseista ja ketään ei kiinnosta. Niin ja se on myös aika niljanen ja luulee olevansa hauska. Seinäjoen priimaa? Joo. Tulee ehk vähä mieleen mun vanha koulukiusaaja ala- ja yläasteelta. Kuka tietää, ehkä se on se. Tääl on suurimmaksi osaksi semmosii riidanhaastajii ja negatiivisii pessimismejä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 29, 2017 14:40:55 GMT
Se on kyl ihan jäätävä tyyppi, puhuu aina kovaan ääneen autoista ja aseista ja ketään ei kiinnosta. Niin ja se on myös aika niljanen ja luulee olevansa hauska. Seinäjoen priimaa? Joo. Tulee ehk vähä mieleen mun vanha koulukiusaaja ala- ja yläasteelta. Kuka tietää, ehkä se on se. Tääl on suurimmaksi osaksi semmosii riidanhaastajii ja negatiivisii pessimismejä. Ehkä, jos on, saan oikeesti syyn piestä sen :^O oliks se sua vanhempi vai saman ikänen?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 29, 2017 15:07:34 GMT
Joo. Tulee ehk vähä mieleen mun vanha koulukiusaaja ala- ja yläasteelta. Kuka tietää, ehkä se on se. Tääl on suurimmaksi osaksi semmosii riidanhaastajii ja negatiivisii pessimismejä. Ehkä, jos on, saan oikeesti syyn piestä sen :^O oliks se sua vanhempi vai saman ikänen? Se on mua vuoden vanhempi mut se alotti jostainsyystä koulun ysiseiskojen kanssa. (hence se oli mun kans samalla luokalla ala-asteella) Se pisti paskaks mun tavaroita tosi paljo noin niinku muun muassa. Uskon et se oli sama joka hajotti mun pyörää lukiossaki asti. Mun pyörä ku tapas hajoilla mystisesti ja siin oli aina puhkastu kumi tai siin oli jotain purkkaa lestassa tai muttereita irti tai jotain ku tulin koulusta koko yläasteen ja lukion ajan ja sit se mystinen hajoilu loppu heti ku se tyyppi pääsi lukiosta. (ku ite jäin sinne viä ylimääräseksi vuodeksi) Ala-asteella yks mun pyörä oli kerran koulupäivän aikana heitetty johonki puskaan asti. (samaten ku mun kengät kerran) :
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 29, 2017 15:37:55 GMT
Ehkä, jos on, saan oikeesti syyn piestä sen :^O oliks se sua vanhempi vai saman ikänen? Se on mua vuoden vanhempi mut se alotti jostainsyystä koulun ysiseiskojen kanssa. (hence se oli mun kans samalla luokalla ala-asteella) Se pisti paskaks mun tavaroita tosi paljo noin niinku muun muassa. Uskon et se oli sama joka hajotti mun pyörää lukiossaki asti. Mun pyörä ku tapas hajoilla mystisesti ja siin oli aina puhkastu kumi tai siin oli jotain purkkaa lestassa tai muttereita irti tai jotain ku tulin koulusta koko yläasteen ja lukion ajan ja sit se mystinen hajoilu loppu heti ku se tyyppi pääsi lukiosta. (ku ite jäin sinne viä ylimääräseksi vuodeksi) Ala-asteella yks mun pyörä oli kerran koulupäivän aikana heitetty johonki puskaan asti. (samaten ku mun kengät kerran) : Wautsi mikä mätäpää, mul on vaan kerran tyhkätty kumi ja olin niin raivona sillon etten tiedä mitä tekisin jos sitä ois käyny yhtään useemmin. Toivottavasti pääsit siotä nyt kunnolla eroon 😬 ps se tuskin on tää kemistien inhokki, mut saatan silti piestä sen joku päivä
|
|
|
Post by Miopod on Sept 29, 2017 16:08:09 GMT
Se on mua vuoden vanhempi mut se alotti jostainsyystä koulun ysiseiskojen kanssa. (hence se oli mun kans samalla luokalla ala-asteella) Se pisti paskaks mun tavaroita tosi paljo noin niinku muun muassa. Uskon et se oli sama joka hajotti mun pyörää lukiossaki asti. Mun pyörä ku tapas hajoilla mystisesti ja siin oli aina puhkastu kumi tai siin oli jotain purkkaa lestassa tai muttereita irti tai jotain ku tulin koulusta koko yläasteen ja lukion ajan ja sit se mystinen hajoilu loppu heti ku se tyyppi pääsi lukiosta. (ku ite jäin sinne viä ylimääräseksi vuodeksi) Ala-asteella yks mun pyörä oli kerran koulupäivän aikana heitetty johonki puskaan asti. (samaten ku mun kengät kerran) : Wautsi mikä mätäpää, mul on vaan kerran tyhkätty kumi ja olin niin raivona sillon etten tiedä mitä tekisin jos sitä ois käyny yhtään useemmin. Toivottavasti pääsit siotä nyt kunnolla eroon 😬 ps se tuskin on tää kemistien inhokki, mut saatan silti piestä sen joku päivä No joo se on kyllä semmonen vähä luuseri et en oikeen usko et se ois lähteny opiskelemaankaa. Multa kaadettiin pulpetti monta kertaa (kerran mun kaveri kävi kiipeemäs jonku ison kaapin päält mun tuolin ja repun yhen episodin jälkeen :'D) Ja sit mun tavaroita pöllittiin niinku esim just kengät keskellä talvee ku olin tullu pyörällä kouluun. Ja kerran yläasteella mua heiteltiin jollain paperitolloilla. Mut kerran se kyl sai jonku toisenki tytön itkemään ku se sulatti sytkärillä sen kengänpohjat. Mut mun veli kosti sille ja hakkeroitu sen runescape käyttäjälle ja sai sen itkemään :DDD Se tuli meidän ovenki taakse vaatiin sitä takasi ja yritti hakata mun veljen.
|
|
|
Post by Arabella on Sept 29, 2017 20:35:26 GMT
rakas päiväkirja tänään minua alettiin kutsumaan pEPUKSI musta tän pitäis kyl olla tuolla "kerro jotain positiivista tästä päivästä"
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2017 10:30:12 GMT
rakas päiväkirja tänään minua alettiin kutsumaan pEPUKSI musta tän pitäis kyl olla tuolla "kerro jotain positiivista tästä päivästä" Mustaki
|
|
|
Post by swordsman on Oct 1, 2017 19:08:02 GMT
Mulla on huomenna matikan ja bilsan kokeet mut niihin lukemisen sijasta latasin Duolingon ja oon harjotellu sillä ranskaa ja ruotsia koko illan... Miks innostun aina opiskelemaan jotain just sillon kun pitäis opiskella jotain muuta? :--D
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 1, 2017 19:28:58 GMT
Palautin just ekan version mun kandin projektityöstä ja se on ihan kauhee xd en enää kehtaa avaa mun sähköpostia. Mulla on huomenna matikan ja bilsan kokeet mut niihin lukemisen sijasta latasin Duolingon ja oon harjotellu sillä ranskaa ja ruotsia koko illan... Miks innostun aina opiskelemaan jotain just sillon kun pitäis opiskella jotain muuta? :--D Toi on niin perus :--DD Mun pitäs tehä orgaanisen ja NMR-kurssin (esim. pääainekurssit) tehtäviä, mut sen sijaan keskitän kaiken mun tarmon slovakin kieleen (kurssin jonka otin ihan vaan huviksi). Olin muuten tosi loukkaantunu ku duolingossa ei ollu slovakkia.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 11:46:24 GMT
rakas päiväkirja tänään minua alettiin kutsumaan pEPUKSI musta tän pitäis kyl olla tuolla "kerro jotain positiivista tästä päivästä" itken päivän polttavin ongelma: itken
|
|
|
Post by Magnifique on Oct 6, 2017 16:16:07 GMT
järkyttävä paniikki ja ahistus ja pelko kaikesta mahollisesta. ainoo kaveri jolle voisin puhua on viikonlopun leirillä. ja sanoin sille vaa suoraan et voiko se unohtaa kaiken mitä oon ikinä kertonu ja jättää mut vaan yksin kärsimään koska menin nii hirveeseen paniikkiin. ja eilenki vaa valitin sille ja nyt on vaa aivan järkyttävän huono olo kaikesta mitä sanoin vaikken ees sanonu mitään pahaa.
niii ja oon saanu paniikkikohtauksen tänään ja oon itkeny ihan reilusti. ja rakas ahistelijani on ahistellu koko viikon ja eilen päätti oikeen kunnolla haukkua.
ja oon nähny yhtä ja samaa ahistavaa unta liian pitkään ny. mikääään ei mee hyvin.
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 6, 2017 20:25:37 GMT
Mul on karsee nokkosihottuma
|
|