|
Post by Sibe on Sept 15, 2017 15:35:41 GMT
no siis mulla ois maanantain luennoille luettavaa ja tiskivuorikin odottaa, mut päätin silti tulla tänne
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 15, 2017 18:48:38 GMT
En haluu tavata mun opinto-ohjaajaa :^S se on kans mun kandiohjaaja ja en halua tulla hiillostetuks... Sovin kuitenkin tapaamisen tiistaille ja toivon et mun opinnot on niin solmussa ettei aikaa jää mun tutkielmalle.
Lisäks oon ihan superväsyny, eilen nukuin melkein puoleenpäivää ja menin yhdelle luennolle jonka jälkeen mulle tuli ihan karsee olo. Kotona laattasin ja sit hytisin peiton alla ja torkuin iltaan asti. Mulla ei ookaan ollu takautuvaa krapulaa aikasemmin.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2017 6:39:10 GMT
Ää kiitti ihanista vastauksista!! Voi hitsi, kahteen paikkaan pitää hakea? Jos sit sais jonkun paikan ja jos sen hylkäis niin alentaiskohan se jotain mahdollisuuksia sit seuraavalla hakukerralla? Kamala kun on niin hankalaa tää opiskelu- ja työelämä :c Jep, kahteen on pakko! ja näin se on S: eli älä ota paikkaa vastaan, jos et sinne oikeesti halua. eli sun pitää periaatteessa hakea (jos siis ois joku kiva ja sit et keksi toista) johonkin esim lääkikseen, minne ei oikein oo saumaa ilman opiskelua. eli varmasti jäät vaille paikkaa ja et menetä ensikertailaisuutta, se kun menee heti paikan ottaessa vastaan pois! sitten onkin vaikeempi päästä kouluun, joskin mahdollisuuksia silti on että vaikka ottaiski jonkun ja se tuntuis sillä hetkellä hyvältä niin kyllä toiseen kouluun voi päästä vaihtamaan Kiitos kun selvensit! On kyllä aika monimutkaista. Katotaan nyt keksinkö jonkun paikan, mihin hakisin vai jäänkö sille välivuodelle.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 17, 2017 10:50:55 GMT
No siis en tiiä toimiiko mun kortti sittenkään täällä Tanskassa lol ja alkaa vähä ahistaa ku käteinen on lopussa
Tai siis yks pankkiautomaatti ei ainakaan huolinu mun korttia ja tänään sit pitää testata et toimiiko se kaupassakaan
|
|
|
Post by swordsman on Sept 17, 2017 17:24:17 GMT
Mun eka tet-viikko alkaa huomenna ja pelkään etten osaa vaikuttaa reippaalta työntekijältä tai muutenkaan antaa itestäni hyvää vaikutelmaa Hyvä jos löydän ees sen työntekijöiden oven mistä mun ois tarkotus mennä sisään aamulla :
|
|
|
Post by Miopod on Sept 17, 2017 19:16:36 GMT
Mun eka tet-viikko alkaa huomenna ja pelkään etten osaa vaikuttaa reippaalta työntekijältä tai muutenkaan antaa itestäni hyvää vaikutelmaa Hyvä jos löydän ees sen työntekijöiden oven mistä mun ois tarkotus mennä sisään aamulla : Ajattele vaan sitä et se on yks viikko eikä mikää pidempiaikainen työsopimus ja se on pian ohi.
|
|
|
Post by swordsman on Sept 18, 2017 4:20:23 GMT
Mun eka tet-viikko alkaa huomenna ja pelkään etten osaa vaikuttaa reippaalta työntekijältä tai muutenkaan antaa itestäni hyvää vaikutelmaa Hyvä jos löydän ees sen työntekijöiden oven mistä mun ois tarkotus mennä sisään aamulla : Ajattele vaan sitä et se on yks viikko eikä mikää pidempiaikainen työsopimus ja se on pian ohi. joo, yritän!
|
|
|
Post by Arabella on Sept 22, 2017 14:21:08 GMT
koeviikko
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 22, 2017 14:42:01 GMT
Mul on ollu kemistiflunssa™ sunnuntaista asti ja oon nyt siinä vaiheessa et vaan yskin ja hikoilen ihan helvetisti. Nyt mul on kärsiny kurkku ja lakanat vaihdettavana.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 25, 2017 21:02:03 GMT
rakas päiväkirja
tänään minua alettiin kutsumaan pEPUKSI
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2017 9:56:43 GMT
Haluaisin enkun kirjallisen yo-kokeen alustavat pisteet mutta tiiän että se meni niin huonosti että ihan hirvittää kattoa ne kun ne tulee
Ja torstaina matikankoe, perjantaina uskonnon yo.
|
|
|
Post by Angelus on Sept 26, 2017 15:08:23 GMT
38° kuumetta näin päivän päätteeksi... Ehkä ei olisi pitänyt eilen rehkiä lähes kahdeksaa tuntia ulkotöissä, kun oli kosteaa ja tuulikin ihan kivasti. Ja ainiin aurinko paistoi lähes pilvettömältä taivaalta suoraan hatuttomaan päähän 🤔
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 28, 2017 13:59:43 GMT
Mul oli tosi mystinen yö joka peakas ku kiivas filosofinen väittely päättyi siihen että yksi osapuoli kuukahti ja me alettiin sen toisen kanssa katsomaan Pokemon 2 -elokuvaa.
|
|
|
Post by Magnifique on Sept 28, 2017 19:37:12 GMT
oon nähny saman ahistavan unen ny kahesti ja se meni kummallaki kerralla lähes samalla tavalla. toisella kerralla se oli vaa paljon pahempi. ja kummallaki kerralla oon heränny hirveessä paniikissa ja saanu sit paniikkikohtauksen.
mun vihaama ja pelkäämä ihminen aiheuttaa jatkuvaa ahistusta ja paniikkia ja se ahistelee mua ja tietää varsin hyvin et mä oikeesti pelkään sitä.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 28, 2017 21:12:33 GMT
S e i n ä j o k i o n j u n t t i k y l ä
|
|