|
Post by Miopod on Aug 31, 2017 21:13:41 GMT
ONNEA //enivei mun ongelma on se että nyt on taas syksy ja joka paikassa on lukkeja ja ne tulee sisälle, enkä oo nukkunu hyvin moneen viikkoon, en uskalla mennä meidän toiseen vessaan ku sielä niitä on kokoajan (just äsken mun veli imuroi kaks sieltä, tai ainaki toisen niistä), silloonki jos nukun nii nukun pienellä sykkyrällä keskellä mun sänkyä peiton alla ja aamulla ku herään mun jalkoja ja selkää särkee, mun jalat tutisee, tää on ihan kamalaa koska tää loppuu?!!?! ((((
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 31, 2017 21:25:44 GMT
ONNEA //enivei mun ongelma on se että nyt on taas syksy ja joka paikassa on lukkeja ja ne tulee sisälle, enkä oo nukkunu hyvin moneen viikkoon, en uskalla mennä meidän toiseen vessaan ku sielä niitä on kokoajan (just äsken mun veli imuroi kaks sieltä, tai ainaki toisen niistä), silloonki jos nukun nii nukun pienellä sykkyrällä keskellä mun sänkyä peiton alla ja aamulla ku herään mun jalkoja ja selkää särkee, mun jalat tutisee, tää on ihan kamalaa koska tää loppuu?!!?! (((( Kiitos :B Tuu mun luo asuu tääl ei oo lukkeja eikä ilmapalloja
|
|
|
Post by Miopod on Aug 31, 2017 21:58:24 GMT
ONNEA //enivei mun ongelma on se että nyt on taas syksy ja joka paikassa on lukkeja ja ne tulee sisälle, enkä oo nukkunu hyvin moneen viikkoon, en uskalla mennä meidän toiseen vessaan ku sielä niitä on kokoajan (just äsken mun veli imuroi kaks sieltä, tai ainaki toisen niistä), silloonki jos nukun nii nukun pienellä sykkyrällä keskellä mun sänkyä peiton alla ja aamulla ku herään mun jalkoja ja selkää särkee, mun jalat tutisee, tää on ihan kamalaa koska tää loppuu?!!?! (((( Kiitos :B Tuu mun luo asuu tääl ei oo lukkeja eikä ilmapalloja Dreamhouse ♥ Tuun.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 31, 2017 21:59:47 GMT
Kiitos :B Tuu mun luo asuu tääl ei oo lukkeja eikä ilmapalloja Dreamhouse ♥ Tuun. Ok kerro ku oot asemalla niin tuun hakemaan
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 2, 2017 19:02:46 GMT
Menkat
|
|
|
Post by Arabella on Sept 2, 2017 21:18:18 GMT
on särkeny hirveesti päätä koko päivän ja oon kans aika varma et oon tulossa kipeeks kaikki mun kaveritki on kyl ollu ihan flunssasia nii oishan tää ehkä pitäny arvata mut
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 3, 2017 8:31:49 GMT
on särkeny hirveesti päätä koko päivän ja oon kans aika varma et oon tulossa kipeeks kaikki mun kaveritki on kyl ollu ihan flunssasia nii oishan tää ehkä pitäny arvata mut 8(( mun pikkuveli on kipeenä, ootan innolla et se iskee muhunkin
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 3, 2017 20:54:08 GMT
Sibs loppu
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2017 11:20:01 GMT
hngngnhngh mulle tuli puhelu ihan oudosta numerosta ja en vastannu ku mulle yleensä soittelee vaan kauppiaat ja sit tuli viesti et se oliki te-toimistolta ja käskivät ottaa yhteyttä ku luen sen viestin ja yhujkhjnkjjtnjktkgdkgd en ees usko et oon täyttäny ne työttömän työnhakijan tsydeemit oikein ja äiti vaan käski mun hakee netistä sitä työttömyyskorvausta eikä neuvonu yhtää koko asian kanssa ja inhoon olla aikunen.
///nevamind se soitti uudestaan ja se oliki oikein mukavanoloinen mummeli ja sovittiin tapaaminen
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 4, 2017 12:24:35 GMT
Söin liikaa
|
|
|
Post by Magnifique on Sept 4, 2017 19:35:30 GMT
yks tyyppi aiheuttaa jatkuvaa ahistusta ja paniikkia koulussa. en oo saanu mitään järkevää aikaseks koko päivän aikana. oon ihan hirveen ahistunu ja jännittyny koska oon lupautunu tapaamaan mun hyvän kaverin yhtä kaveria huomenna koulussa. ja oon siis introvertti ja erittäin ujo sellanen. miks oon lupautunu tutustumaan ton mun kaverin kaikkiin kavereihin??
|
|
|
Post by Miopod on Sept 7, 2017 7:12:56 GMT
mulla on aika te-toimistoon tänään ja jännitän niin lujaa etten saanu ees nukutuksi ((
|
|
|
Post by Aino on Sept 7, 2017 11:39:30 GMT
Oon flunssanen ja mulla oli tänään kaksi koetta
|
|
|
Post by Sibe on Sept 15, 2017 15:32:43 GMT
Vissiin kahteen paikkaan tulee hakea + osallistua mahdollisiin pääsykokeisiin, vaikka välivuodelle haluaisi, ihan vain tukienkin vuoksi. Aika moni hakee vaikka lääkikseen ja siellä raapustaa nimen paperiin ja näin poispäin. Turha ressailla ainakaan sitä että ois vanhempi kuin muut, harva suoraan lukion jälkeen lähtee/pääsee korkeakouluun ja etenkään löytää sen "oman alan" c: tiedän itsekin jo, että taitaa suurin osa tuonne munkin paikkaan tulevista ykkösvuoden opiskelijoista olla vanhempia kuin minä ainakin vuodella Ää kiitti ihanista vastauksista!! Voi hitsi, kahteen paikkaan pitää hakea? Jos sit sais jonkun paikan ja jos sen hylkäis niin alentaiskohan se jotain mahdollisuuksia sit seuraavalla hakukerralla? Kamala kun on niin hankalaa tää opiskelu- ja työelämä :c Jep, kahteen on pakko! ja näin se on S: eli älä ota paikkaa vastaan, jos et sinne oikeesti halua. eli sun pitää periaatteessa hakea (jos siis ois joku kiva ja sit et keksi toista) johonkin esim lääkikseen, minne ei oikein oo saumaa ilman opiskelua. eli varmasti jäät vaille paikkaa ja et menetä ensikertailaisuutta, se kun menee heti paikan ottaessa vastaan pois! sitten onkin vaikeempi päästä kouluun, joskin mahdollisuuksia silti on että vaikka ottaiski jonkun ja se tuntuis sillä hetkellä hyvältä niin kyllä toiseen kouluun voi päästä vaihtamaan
|
|
|
Post by Sibe on Sept 15, 2017 15:34:17 GMT
hUI! onnea nyt kummiskin myöhässä c:
|
|