|
Post by Trixie™ on Aug 9, 2017 17:33:25 GMT
aaaaa pelottaa, kuinka yliopisto toimii nyyh Sekavasti, mut onneks on tutorit ja hopsit :^) Hei muuten onnea yliopistoon pääsystä, must tuntuu heti vähemmän mummolta kun on kattikollegoja
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 1:52:54 GMT
Piti nukkua kävi vähän hupsista
|
|
|
Post by Arabella on Aug 10, 2017 17:24:42 GMT
koulu väsymys elämä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 19:56:19 GMT
tää on niiku minä huomenna
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 11, 2017 13:12:30 GMT
iha kauheen huono olo :C
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 13, 2017 18:49:47 GMT
Rakkausrintamalla on liikaa menoa ja meininkiä, etten tiiä mitä pitäs tehä <
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 20:36:32 GMT
pelasin koko päivän vaikka ois tässä nyt muutakin tekemistä ollu :--D:
|
|
|
Post by swordsman on Aug 15, 2017 4:41:40 GMT
Eka kouluaamu ja heräsin nuhan ja kurkkukivun kanssa. En jaksa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2017 13:57:54 GMT
En yhtään tiedä mitä teen lukion jälkeen. En tiiä voiko lukion jälkeen pitää välivuotta ja jättää hakematta mihinkään, en oikeesti tiiä yhtään mitä haluun opiskella tai tehdä tulevaisuudessa Jos jollain kokemusta välivuodesta niin saa kertoa Mitä sillon yleensä tehdään? Elittekö sillon vanhemmilla? Millasta oli opiskella sen jälkeen nuorempien kanssa?
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 15, 2017 17:18:03 GMT
En yhtään tiedä mitä teen lukion jälkeen. En tiiä voiko lukion jälkeen pitää välivuotta ja jättää hakematta mihinkään, en oikeesti tiiä yhtään mitä haluun opiskella tai tehdä tulevaisuudessa Jos jollain kokemusta välivuodesta niin saa kertoa Mitä sillon yleensä tehdään? Elittekö sillon vanhemmilla? Millasta oli opiskella sen jälkeen nuorempien kanssa? Mä pidin välivuoden, olin lähinnä töissä ja asuin porukoiden luona. Korkeakouluissa ei oo mikään oletus että kaikki aloittavat on saman ikäsiä :^D osa oli 19, osa oli 20 ja osa oli 29. Aika moni nimenomaan ei ole tuore lukiosta ja tbh kun kaikki on täysikäsiä, sil ei oikeastaan ole mitään väliä. (Isol osalla miehistä on kans pakollinen välivuosi tossa)
|
|
|
Post by Miopod on Aug 16, 2017 9:47:55 GMT
En yhtään tiedä mitä teen lukion jälkeen. En tiiä voiko lukion jälkeen pitää välivuotta ja jättää hakematta mihinkään, en oikeesti tiiä yhtään mitä haluun opiskella tai tehdä tulevaisuudessa Jos jollain kokemusta välivuodesta niin saa kertoa Mitä sillon yleensä tehdään? Elittekö sillon vanhemmilla? Millasta oli opiskella sen jälkeen nuorempien kanssa? Mä pidän kans ku mun hakemiset meni vähä pyllylleen ku en kerenny tehä ennakkotehtävii enkä tienny missä ja milloon on joissain koulus pääsykokeet ja ku samaan aikaan kirjotin ja hain kesätöihin nii aattelin sit vaan et fuck it ja piän välivuoden. Mun kesätyöt loppuu ens viikon keskiviikkona ja sen jälkeen en kans tiä mitä teen loppuvuoden. Haalin ainaki kauheen läjän kansalaisopiston kursseja et on jotain menoa siinä. Joulukuuksi koitan hakee postille korttienlajittelijaksi ku ne vissiin hakee siihen joka vuosi joulun alla apulaisia. Sit sen jälkeen onki taas kesätyönhaku ja koulujen haut. Äitillä on joku mahdollisimmannuorenapesästälento -kompleksi eikä tykkää että mä hengaan täälä enää yhtää ylimäärästä vuotta, mut minkäs teet. Iskää ei haittaa ku seki itte muutti kotoo vasta 26 vuotiaana :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 16, 2017 10:27:00 GMT
mulla on ruotsin uusintakoe : kannatti jättää tällee kesän taa seki
|
|
|
Post by vanilijallinen on Aug 16, 2017 11:27:26 GMT
Mä pelkään et pilasin Janssonin kiusauksen 😂😂😂
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 16, 2017 17:30:18 GMT
Kauhee lunssa D:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2017 3:49:35 GMT
En yhtään tiedä mitä teen lukion jälkeen. En tiiä voiko lukion jälkeen pitää välivuotta ja jättää hakematta mihinkään, en oikeesti tiiä yhtään mitä haluun opiskella tai tehdä tulevaisuudessa Jos jollain kokemusta välivuodesta niin saa kertoa Mitä sillon yleensä tehdään? Elittekö sillon vanhemmilla? Millasta oli opiskella sen jälkeen nuorempien kanssa? Mä pidän kans ku mun hakemiset meni vähä pyllylleen ku en kerenny tehä ennakkotehtävii enkä tienny missä ja milloon on joissain koulus pääsykokeet ja ku samaan aikaan kirjotin ja hain kesätöihin nii aattelin sit vaan et fuck it ja piän välivuoden. Mun kesätyöt loppuu ens viikon keskiviikkona ja sen jälkeen en kans tiä mitä teen loppuvuoden. Haalin ainaki kauheen läjän kansalaisopiston kursseja et on jotain menoa siinä. Joulukuuksi koitan hakee postille korttienlajittelijaksi ku ne vissiin hakee siihen joka vuosi joulun alla apulaisia. Sit sen jälkeen onki taas kesätyönhaku ja koulujen haut. Äitillä on joku mahdollisimmannuorenapesästälento -kompleksi eikä tykkää että mä hengaan täälä enää yhtää ylimäärästä vuotta, mut minkäs teet. Iskää ei haittaa ku seki itte muutti kotoo vasta 26 vuotiaana :DD Okei, kiitti vastauksista oon ajatellu et "pakkohetipäästäopiskelemaan" mut ei se välivuosi varmaan niin kauhee oo (ellen sit keksi jotain mitä opiskella)
|
|