|
Post by Miopod on Jul 20, 2017 21:56:59 GMT
tänään on periaatteessa mun viimenen lomapäivä koska mulla alkaa huomenna työt ja sit mulla on töitä siihen asti et koulut alkaa tai no on mulla siellä välissä jotain vapaapäiviä mut lol mä olin penkkareiden jälkeen ehkä pari viikkoo vapaalla ja alotin maaliskuus työt ja oon niin kauan ku ne antaa mun olla tuola ku en päässy mihkää opiskeleenkaa Ihan outoo ku ei oo tuntunu kesältä ollenkaa. Ihan ku ois hypänny suoraa talvesta johonki syksyyn.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 22, 2017 7:47:41 GMT
tänään on periaatteessa mun viimenen lomapäivä koska mulla alkaa huomenna työt ja sit mulla on töitä siihen asti et koulut alkaa tai no on mulla siellä välissä jotain vapaapäiviä mut lol mä olin penkkareiden jälkeen ehkä pari viikkoo vapaalla ja alotin maaliskuus työt ja oon niin kauan ku ne antaa mun olla tuola ku en päässy mihkää opiskeleenkaa Ihan outoo ku ei oo tuntunu kesältä ollenkaa. Ihan ku ois hypänny suoraa talvesta johonki syksyyn. Tähän voi kyllä samaistua, vaikka olenkin ollut töissä "vasta" toukokuusta tähän päivään saakka ja elokuuhun jatkuu. Ei oo yhtään kesäfiilistä vaan sen sijaan väsyfiilistä
|
|
|
Post by Miopod on Jul 22, 2017 15:19:35 GMT
lol mä olin penkkareiden jälkeen ehkä pari viikkoo vapaalla ja alotin maaliskuus työt ja oon niin kauan ku ne antaa mun olla tuola ku en päässy mihkää opiskeleenkaa Ihan outoo ku ei oo tuntunu kesältä ollenkaa. Ihan ku ois hypänny suoraa talvesta johonki syksyyn. Tähän voi kyllä samaistua, vaikka olenkin ollut töissä "vasta" toukokuusta tähän päivään saakka ja elokuuhun jatkuu. Ei oo yhtään kesäfiilistä vaan sen sijaan väsyfiilistä elän vaan jossain limbossa eikä tunnu kauheesti miltää vuodenajalta :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jul 22, 2017 17:25:26 GMT
Tähän voi kyllä samaistua, vaikka olenkin ollut töissä "vasta" toukokuusta tähän päivään saakka ja elokuuhun jatkuu. Ei oo yhtään kesäfiilistä vaan sen sijaan väsyfiilistä elän vaan jossain limbossa eikä tunnu kauheesti miltää vuodenajalta :DD ei kyl mustakaan vaikka oon nyt muka ollu kesälomalla aika on illuusio
|
|
|
Post by Arabella on Jul 22, 2017 17:29:25 GMT
ja siis no en tiiä miks aattelin et ois hyvä idea mennä töihin silleen et oon nukkunu ehkä muutaman tunnin mun kaverin liian pienellä sohvalla samalla ku mun kaverit meluaa siinä vieressä ei se ollu sit vielä se ku tulin aamulla käymään kotona ja olin unohtanu avaimet sisälle sit vielä myöhästyin mun bussista et meni niinku tälleen yleisesti tosi hyvin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 23, 2017 9:59:53 GMT
ja siis no en tiiä miks aattelin et ois hyvä idea mennä töihin silleen et oon nukkunu ehkä muutaman tunnin mun kaverin liian pienellä sohvalla samalla ku mun kaverit meluaa siinä vieressä ei se ollu sit vielä se ku tulin aamulla käymään kotona ja olin unohtanu avaimet sisälle sit vielä myöhästyin mun bussista et meni niinku tälleen yleisesti tosi hyvin voi rapu sä se sitten aina onnistut mun ongelma on tää perus "kotona taas " ""
|
|
|
Post by Miopod on Jul 27, 2017 19:39:15 GMT
|
|
|
Post by swordsman on Jul 28, 2017 3:00:21 GMT
yleensä täytän tätä keskustelua pienillä, turhanpäiväsillä ongelmilla niin kun kaikki muutkin, mut nyt taidan kerrankin olla ihan oikeesti polttavan ongelman äärellä.
Tilanne on siis se, että istun Malagan lentokentällä näin aamuyöllä (illalta tää tosin vieläkin tuntuu), vaikka eilen vielä luulin et oisin tähän aikaan jo turvallisesti matkalla kohti kotia. Oltiin ostettu liput väärälle lennolle, ja tultiin kentälle noin 24 tuntia myöhässä. Eikä millään lennolla tietenkään tunnu enää olevan tilaa. Nyt ollaan vissiin kuitenkin pääsemässä jollekin Madridin kautta kulkevalle lennolle, joka tosin tulee ihan helvetin kalliiksi.
Tarinan opetus: tarkistakaa aina päivämäärä ja aika niin moneen kertaan, et ootte vähintään 100% varmoja et ootte menossa oikeeseen paikkaan oikeeseen aikaan. Ei tästä nyt mitään maailmanloppua tullu, mut ei oo kovin kivaa menettää montaa tuhatta euroa taivaan tuuliin
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 28, 2017 9:51:55 GMT
yleensä täytän tätä keskustelua pienillä, turhanpäiväsillä ongelmilla niin kun kaikki muutkin, mut nyt taidan kerrankin olla ihan oikeesti polttavan ongelman äärellä. Tilanne on siis se, että istun Malagan lentokentällä näin aamuyöllä (illalta tää tosin vieläkin tuntuu), vaikka eilen vielä luulin et oisin tähän aikaan jo turvallisesti matkalla kohti kotia. Oltiin ostettu liput väärälle lennolle, ja tultiin kentälle noin 24 tuntia myöhässä. Eikä millään lennolla tietenkään tunnu enää olevan tilaa. Nyt ollaan vissiin kuitenkin pääsemässä jollekin Madridin kautta kulkevalle lennolle, joka tosin tulee ihan helvetin kalliiksi. Tarinan opetus: tarkistakaa aina päivämäärä ja aika niin moneen kertaan, et ootte vähintään 100% varmoja et ootte menossa oikeeseen paikkaan oikeeseen aikaan. Ei tästä nyt mitään maailmanloppua tullu, mut ei oo kovin kivaa menettää montaa tuhatta euroa taivaan tuuliin Toi on jo aika paha D:
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 28, 2017 9:55:32 GMT
Mulla on pienempiä ja jotain ongelmia - mun paras ystävä ei pääsekään tubeconiin, vaikka se niin aluksi luuli eikä tavata varmaan ikinä kun asutaan eri puolilla Suomea </3 - mulla on jäätävä nälkä, alkaa olla jo huono olo - koulu alkaa 2 vko sisällä hyi en halua - en saanu hirveen hyvin unta viime yönä
|
|
|
Post by swordsman on Jul 28, 2017 15:39:45 GMT
yleensä täytän tätä keskustelua pienillä, turhanpäiväsillä ongelmilla niin kun kaikki muutkin, mut nyt taidan kerrankin olla ihan oikeesti polttavan ongelman äärellä. Tilanne on siis se, että istun Malagan lentokentällä näin aamuyöllä (illalta tää tosin vieläkin tuntuu), vaikka eilen vielä luulin et oisin tähän aikaan jo turvallisesti matkalla kohti kotia. Oltiin ostettu liput väärälle lennolle, ja tultiin kentälle noin 24 tuntia myöhässä. Eikä millään lennolla tietenkään tunnu enää olevan tilaa. Nyt ollaan vissiin kuitenkin pääsemässä jollekin Madridin kautta kulkevalle lennolle, joka tosin tulee ihan helvetin kalliiksi. Tarinan opetus: tarkistakaa aina päivämäärä ja aika niin moneen kertaan, et ootte vähintään 100% varmoja et ootte menossa oikeeseen paikkaan oikeeseen aikaan. Ei tästä nyt mitään maailmanloppua tullu, mut ei oo kovin kivaa menettää montaa tuhatta euroa taivaan tuuliin Toi on jo aika paha D: joo, oli se D: mut nyt oon lopultakin taas kotona <3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 28, 2017 19:48:55 GMT
Oon vasta puolivälissä ussan ja enkun lukemista enkä kesätehtäviäkään ole tehnyt. Hyvin sujuu. Ja miks aina kun tuntuu et tarviin kaveria jolle puhua tajuan että mulla ei oikein ole sellaisia? En oo tavannu "kavereita" kertaakaan lomalla (vaikka oli suuret puheet tapaamisista ennen koulun loppumista monen kanssa), aina kun ollaan sovittu jotain (valehtelematta joka kerta tässä lomalla) niin sitten tietysti sinä päivänä tulee toiselle osapuolelle jokin "ylitsepääsemätön" este. Eikä sitten sovita tapaamista myöhemmäksi vaikka ehdotan. Oonko oikeasti niin vastenmielinen että kukaan ei halua nähdä mua? Miksi edes sovin kenenkään kanssa mitään kun tiedän että tuun pettymään kuitenkin? + kellään vinkkejä mitä tehdä kun on yksinäinen?
|
|
|
Post by Sibe on Aug 2, 2017 14:02:39 GMT
Tähän voi kyllä samaistua, vaikka olenkin ollut töissä "vasta" toukokuusta tähän päivään saakka ja elokuuhun jatkuu. Ei oo yhtään kesäfiilistä vaan sen sijaan väsyfiilistä elän vaan jossain limbossa eikä tunnu kauheesti miltää vuodenajalta :DD voi samaistun niin paljon :'D
|
|
|
Post by Sibe on Aug 2, 2017 14:04:01 GMT
aaaaa pelottaa, kuinka yliopisto toimii nyyh
|
|
|
Post by Miopod on Aug 8, 2017 18:06:09 GMT
Kävin salilla ja ootin juoksumatos et hierontatuoli vapautuis et pääsisin vihdoin tästä 127 vuotta kestäneestä niska ja hartiakivusta mut sit joku tyttö istu siinä siis ainaki kolme semmosta vartin hierontaohjelmaa läpi ja sit aika loppu ja piti lähtee ennenku pääsin siihen (( Ja hoipuin kotiin niinku känniläinen koska pyörrytti niin lujaa.
|
|