|
Post by Sibe on Jul 6, 2017 14:06:58 GMT
mun ranne on ollut kipeä pidemmän aikaa jo, ääh + sain väsymyksestä johtuvan päänsäryn taas lol
|
|
|
Post by Magnifique on Jul 6, 2017 15:37:38 GMT
ahistus pahimmillaa ja paniikki kans
avauduin kaverilleni parista asiasta mistä kukaan ei tiiä ja seki aiheuttaa ahistusta toinen niistä asioista on uusiutumassa ja oon paniikissa siitä
mun kaverit arvostelee mua ja haukkuu koska jätin kertomatta sillon kun tää asia oli ajankohtane ja ne ei tietäis nytkään jos mun paras kaveri ei ois kertonu niille
että juu en luota kehenkää mut oon silti kertonu yhelle kaverilleni koska se on ainoo joka mulla tässä tilanteessa on ja se ei oo koskaan tehny mulle mitään.
nii ja joo en oo nukkunu viime viikon torstain ja perjantain välisen yön jälkeen ku tunnin tänään päivällä. ja viime viikolla nukuin kans vaa muutamia tunteja yössä. oon nukkunu kunnolla viimeks toukokuussa. mitenköhä mä oon enää ees elossa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 6, 2017 22:43:45 GMT
mun niska on oikeelta puolelta ihan jumissa ja oon vaan yrittäny korjata asiaa koko päivän mut ei toimi huoh kärsin
|
|
|
Post by Miopod on Jul 7, 2017 10:31:57 GMT
Ennen yo-juhlia äiti siivos ominpäin mun huoneen sillävälin ku mä olin pääsykokeis ja se hukkas mun kirjaston kirjat ja nyt tuli jo kolmas palautuskehotus ja nykyään saa kuulemma ikuisen lainauskiellon kaikkiin eepos-kirjastoihin vaikka ne kadonneet kirjat korvattaiski. ((
|
|
|
Post by Angelus on Jul 7, 2017 11:00:24 GMT
Tiputin puhelimen, siihen tuli paljon säröjä ja nyt alareuna ei ollenkaan tahdo toimia ja yläreuna toimii huonosti... Ääh. No mutta se oli muutenkin jo vaihdoin tarpeessa, koska videokuvaus näytti vain liilaa ja vihreää. Se ei ole ainoa ongelma sillä, kun yritti ottaa salamavalolla kuvia, puhelimen akku tyhjeni täysin. Mitä puhelinta suosittelisitte?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2017 12:10:04 GMT
Ennen yo-juhlia äiti siivos ominpäin mun huoneen sillävälin ku mä olin pääsykokeis ja se hukkas mun kirjaston kirjat ja nyt tuli jo kolmas palautuskehotus ja nykyään saa kuulemma ikuisen lainauskiellon kaikkiin eepos-kirjastoihin vaikka ne kadonneet kirjat korvattaiski. (( oi ei D: ehkä ne armahtais sut jos selittäisit? tai sitten sun pitää alkaa lainaa toisten korteilla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2017 12:14:42 GMT
Tiputin puhelimen, siihen tuli paljon säröjä ja nyt alareuna ei ollenkaan tahdo toimia ja yläreuna toimii huonosti... Ääh. No mutta se oli muutenkin jo vaihdoin tarpeessa, koska videokuvaus näytti vain liilaa ja vihreää. Se ei ole ainoa ongelma sillä, kun yritti ottaa salamavalolla kuvia, puhelimen akku tyhjeni täysin. Mitä puhelinta suosittelisitte? jos tykkäät androidista niin suosittelen sonyn xperia-puhelimia, löytyy paljon erihintasia ja niissä on yleensä hyvät kamerat
|
|
|
Post by Angelus on Jul 7, 2017 13:40:32 GMT
Tiputin puhelimen, siihen tuli paljon säröjä ja nyt alareuna ei ollenkaan tahdo toimia ja yläreuna toimii huonosti... Ääh. No mutta se oli muutenkin jo vaihdoin tarpeessa, koska videokuvaus näytti vain liilaa ja vihreää. Se ei ole ainoa ongelma sillä, kun yritti ottaa salamavalolla kuvia, puhelimen akku tyhjeni täysin. Mitä puhelinta suosittelisitte? jos tykkäät androidista niin suosittelen sonyn xperia-puhelimia, löytyy paljon erihintasia ja niissä on yleensä hyvät kamerat Tää oli ihan jees androidiksi. Joku suht kestävä, ja musta olis jees. Oon hieman skeptinen suuria kosketusnäyttöpuhelimia kohtaan, sillä oon tottunut pitämään puhelinta housujen etutaskussa. //Eihän nää ongelmat jääneet sitten tohon puhelimeen... Unohdin sen laturin töihin
|
|
|
Post by Sibe on Jul 14, 2017 13:37:30 GMT
Menkkakrampit eivät ole kiva asia mulla ois niin paljon tehtävää; kirjottaminen, ropehahmojen muoksiminen, lukeminen, siivoaminen mutta mitä teen nii'in
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 14, 2017 17:57:41 GMT
jos tykkäät androidista niin suosittelen sonyn xperia-puhelimia, löytyy paljon erihintasia ja niissä on yleensä hyvät kamerat Tää oli ihan jees androidiksi. Joku suht kestävä, ja musta olis jees. Oon hieman skeptinen suuria kosketusnäyttöpuhelimia kohtaan, sillä oon tottunut pitämään puhelinta housujen etutaskussa. //Eihän nää ongelmat jääneet sitten tohon puhelimeen... Unohdin sen laturin töihin ah joo no sonyn puhelimet on yleensä aika kookkaita :--D tosin löytyy niiltä vissiin jotain compact malleja joista niistäkin oon kuullut kehuja mutta en oo ite kokeillu toivottavasti löydät/olet löytänyt puhelimen!
|
|
|
Post by Angelus on Jul 14, 2017 20:26:22 GMT
Tää oli ihan jees androidiksi. Joku suht kestävä, ja musta olis jees. Oon hieman skeptinen suuria kosketusnäyttöpuhelimia kohtaan, sillä oon tottunut pitämään puhelinta housujen etutaskussa. //Eihän nää ongelmat jääneet sitten tohon puhelimeen... Unohdin sen laturin töihin ah joo no sonyn puhelimet on yleensä aika kookkaita :--D tosin löytyy niiltä vissiin jotain compact malleja joista niistäkin oon kuullut kehuja mutta en oo ite kokeillu toivottavasti löydät/olet löytänyt puhelimen! Päädyin juurikin tuohon Sonyn Xperia X'ään. En vaan satu löytämään muistiota tästä... Ehkä se pitää ladata erikseen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 15, 2017 2:46:39 GMT
ah joo no sonyn puhelimet on yleensä aika kookkaita :--D tosin löytyy niiltä vissiin jotain compact malleja joista niistäkin oon kuullut kehuja mutta en oo ite kokeillu toivottavasti löydät/olet löytänyt puhelimen! Päädyin juurikin tuohon Sonyn Xperia X'ään. En vaan satu löytämään muistiota tästä... Ehkä se pitää ladata erikseen. aijaa! :DDD mulla sonyn puhelimissa on aina ollu vähintään google keep, aika kumma jos ei oo ees sitä mut voihan sen tosiaan ladatakin
|
|
|
Post by Miopod on Jul 15, 2017 16:15:17 GMT
SKINSIN TOISEN SUKUPOLVEN PÄÄTÖSJAKSO? Ei noin lopeteta sarjaa!! Mulal jäi niin paljo kysymyksiä auki!!!
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 17, 2017 11:47:18 GMT
ei ollu mun haluamaa kirjaa kirjastos ;_;
|
|
|
Post by Arabella on Jul 20, 2017 11:55:21 GMT
tänään on periaatteessa mun viimenen lomapäivä koska mulla alkaa huomenna työt ja sit mulla on töitä siihen asti et koulut alkaa tai no on mulla siellä välissä jotain vapaapäiviä mut
|
|