|
Post by Arabella on Jun 14, 2017 13:11:53 GMT
mun pitäis pakata mutta en yhtään jaksais
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2017 21:49:13 GMT
mun pitäis pakata mutta en yhtään jaksais voin pakata sulle se on hauskaa
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2017 22:11:03 GMT
mun pitäis pakata mutta en yhtään jaksais voin pakata sulle se on hauskaa joo pliis tai no pakkasin jo vähän mut voit tehdä loput
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2017 22:12:17 GMT
voin pakata sulle se on hauskaa joo pliis tai no pakkasin jo vähän mut voit tehdä loput joo pakkaan sulle kaikkea hauskaa mukaan
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 15, 2017 21:16:06 GMT
ah ihana ahistus on taas täällä ja vieläpä paniikin kera <3 paras kaveri meni kertomaa yhelle toiselle kaverille yhen mun henkilökohtasen asian, minkä olin ihan tarkotuksella kertonu vaan parhaalle kaverilleni ja siitäki on jo reilu vuosi. noh, kaveri joka sai tietää tästä kerto sen meiän yhelle toiselle kaverille. ja minä joka ei oo enää yli vuoteen puhunu omista asioistaan kavereilleen yhtään just tämmösen takia istuu nyt kotona paniikissa ja ahistuneena itkemässä ja tärisemässä ) mut ainaki sain sanottuu tästä yhelle kaverille joka ei siis kuulu kyseiseen kaveriporukkaan ja se on luvannu tukea ja auttaa mua nii paljo ku tarvii.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2017 22:16:18 GMT
ah ihana ahistus on taas täällä ja vieläpä paniikin kera <3 paras kaveri meni kertomaa yhelle toiselle kaverille yhen mun henkilökohtasen asian, minkä olin ihan tarkotuksella kertonu vaan parhaalle kaverilleni ja siitäki on jo reilu vuosi. noh, kaveri joka sai tietää tästä kerto sen meiän yhelle toiselle kaverille. ja minä joka ei oo enää yli vuoteen puhunu omista asioistaan kavereilleen yhtään just tämmösen takia istuu nyt kotona paniikissa ja ahistuneena itkemässä ja tärisemässä ) mut ainaki sain sanottuu tästä yhelle kaverille joka ei siis kuulu kyseiseen kaveriporukkaan ja se on luvannu tukea ja auttaa mua nii paljo ku tarvii. DDD:: voi ei tiedän tunteen, en mäkään yleensä avaudu joten se tuntuu ihan hirveeltä jos joku kertoo jotain luottamuksellisia juttuja eteenpäin ja hrrr
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 19, 2017 18:07:44 GMT
oon lastenleirillä ja ensinnäki lapset huutaa ja riehuu ja kaiken lisäks kaveri alko haukkumaan mua ja valittaan siitä et sai kuulla et en kertonu yhtä juttuu ja ahistaa ihan hemmetisti mut piti pysyy ilosena ku lapsia piti leikittää
|
|
|
Post by digimonkaiser on Jun 20, 2017 17:05:20 GMT
Saan ylihuomenna rahaa, mutta en odotettua määrää enkä tiiä miten muka elän kuukauden maksaen laskut, kun en saa rahaa ees vuokraan. En ees tiiä mitä hämminkiä mulla on työkkärin kanssa ettei Kela maksa D:
|
|
|
Post by Miopod on Jun 26, 2017 23:58:20 GMT
Mun pitää herätä vajaa kolmen tunnin päästä töihin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 30, 2017 13:30:26 GMT
viimeinkin tuli kunnon seksihelteet mut mä oon kipeenä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 30, 2017 15:09:44 GMT
viimeinkin tuli kunnon seksihelteet mut mä oon kipeenä Jotenkin järkytyin tosta seksi-sanasta niin et piti useampaan kertaan kattoo et onko se Pete ja kirjottiko se noin enkä tiiä ees miks? Mut mun ongelma on se et jalat on kipeet rip
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 1, 2017 13:54:03 GMT
viimeinkin tuli kunnon seksihelteet mut mä oon kipeenä Jotenkin järkytyin tosta seksi-sanasta niin et piti useampaan kertaan kattoo et onko se Pete ja kirjottiko se noin enkä tiiä ees miks? Mut mun ongelma on se et jalat on kipeet rip :DDDDDDD ANTEEKS lupaan etten käytä sitä enää köhkrhm oonkohan antanu itestäni liian siveellisen kuvan täällä
|
|
|
Post by Magnifique on Jul 1, 2017 16:05:42 GMT
oon aivan liian ahistunu ja oon tiistain jälkee itkeny joka päivä ainaki kerran. kiitos tästä kaverilleni <33
jaja eilen riparin vikassa iltaohjelmassa oli yks leikki minkä aikana mun piti lähtee koko salista koska kyseisestä leikistä oon itelle saanu traumat ja olin jo valmiiks tosi ahistunu ja paniikissa.
nii ja en oo yli kuukautee nukkunu kunnolla ahistuksen takia. mitenköhä mä selvisin tosta riparista isosena elossa.
|
|
|
Post by swordsman on Jul 2, 2017 7:31:45 GMT
ripari alkaa ylihuomenna D:
ahdistaaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 5, 2017 9:15:40 GMT
En voi enää sanoa et mun säärikarvat on pitemmät kuin mun hiukset :^(
Okei tää ei ole mikään oikee ongelma, se oli vaan hauska tapa yllättää tylsiä ihmisiä.
+mun hiukset on nyt sen pituset et ne sojottaa joka suuntaan eikä niikle voi tehdä mitään.
|
|