|
Post by petefromtheshop on May 31, 2017 6:43:16 GMT
mulla on hirveesti hameita mut en tiiä miks kun päädyn kuitenkin aina kulkee farkuissa- oon tosi huono löytää paitoja lol tai niiku löydän monesti hienoja paitoja mut ne onluokkaa ''VAU tässähän on samassa korsetti,epämääräsiä nyörejä, niittejä, kissapinssejä, kolme hihaa ja HUPPU'' (eikäyhtääntaskuataimitäänmuutakaankäytännöllistä) Aina iu mä löydän paidan katon peiliin ja tajuun et oon läski keskeltä ja sit ostan pari numeroo isomman piilottaakseni sen ja äiti valittaa että näytän urpolta ku ostan aina tommosia kauheita lippuja paidoiksi. :DD pöh, lippupaidat on hienoja B)))
|
|
|
Post by Arabella on May 31, 2017 11:16:55 GMT
mun pitää mennä huomenna koululle tekeen kuntotesti koska en muuten pääse liikunnan kurssia läpi hauskaa siis mulla oli koepäivänä jtn kaks tuntia liikuntaa aamusta ja sit menin sinne myöhässä sillai 'moi' ja sit se opettajA oli sillee ''HYVÄ KUN TULIT et ois muuten saanu tätä kurssia suoritetuks! '' HEH ai jaa has o kei no m ä täst ä me nen nyt öö vaikk a noid en lu o heip pA varmaan hyvä numero tiedossa mullaki varmaan varsinki ku sain niistä kaikista osioista jonku 5 mut 5 on parempi ku T
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 31, 2017 14:23:41 GMT
siis mulla oli koepäivänä jtn kaks tuntia liikuntaa aamusta ja sit menin sinne myöhässä sillai 'moi' ja sit se opettajA oli sillee ''HYVÄ KUN TULIT et ois muuten saanu tätä kurssia suoritetuks! '' HEH ai jaa has o kei no m ä täst ä me nen nyt öö vaikk a noid en lu o heip pA varmaan hyvä numero tiedossa mullaki varmaan varsinki ku sain niistä kaikista osioista jonku 5 mut 5 on parempi ku T me ei ees saatu mitää osionumeroita mut jos oltas saatu nii se ois kyl ollu se 5
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2017 17:22:26 GMT
särkee päätä ja huomenna taas töihin ja haluaisin kirjottaa mun ficciä ja haluaisin lukea romaaneja ja katsoa erinäisiä sarjoja mutta syystä x oon vaan puhelimella töiden jälkeen (jos siis ei ole ollut pääsykokeisiin lukemista tai yo-juhlien järkkäämistä, eli siis heh ensi viikolla varmaan on sellasta sluibailua pääosin toi iltapäivällä olo..) ja mun pitää mennä nukkumaan about puolen tunnin päästä
|
|
|
Post by swordsman on Jun 6, 2017 16:03:38 GMT
meinattiin heittää tänään tikkaa ekaa kertaa tänä kesänä, mut meidän tikkataulussa olikin linnunpesä ja se oli ihan sotkussa (kyseessä on siis seinään kiinnitetty "laatikko", jossa on avattavat ovet ja sisällä se tikkataulu (ja linnunpesä)).
lintuja ei luojan kiitos ollu enää paikalla mut ei siitä huolimatta ollu yhtään kiva yllätys, hyi hitto
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 6, 2017 20:24:04 GMT
ahistus päättäny iskeä taas erittäin pahasti muutaman jutun saattelemana <33 en oo nukkunu yhtään eilisen aamun jälkeen koska ahistus. oon itkeny enemmän ku koko vuotena tähän mennessä yhteensä koska ahistus. en oo tehny mitään muuta ku maannu sängyssä koska ahistus. ja ainoo ihminen jolle voisin puhua ees pikkusen lähti tänään aamulla lomareissulle. vaikka jo eilen illalla ja sit joskus aamuyöstä sille puhuin nii en puhunu tarpeeks koska en saanu itteeni puhumaan ja nyt kun ois oikeesti tarve puhua nii ei oo mahollisuutta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2017 20:29:01 GMT
ahistus päättäny iskeä taas erittäin pahasti muutaman jutun saattelemana <33 en oo nukkunu yhtään eilisen aamun jälkeen koska ahistus. oon itkeny enemmän ku koko vuotena tähän mennessä yhteensä koska ahistus. en oo tehny mitään muuta ku maannu sängyssä koska ahistus. ja ainoo ihminen jolle voisin puhua ees pikkusen lähti tänään aamulla lomareissulle. vaikka jo eilen illalla ja sit joskus aamuyöstä sille puhuin nii en puhunu tarpeeks koska en saanu itteeni puhumaan ja nyt kun ois oikeesti tarve puhua nii ei oo mahollisuutta. *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* ( <3
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 6, 2017 20:31:45 GMT
ahistus päättäny iskeä taas erittäin pahasti muutaman jutun saattelemana <33 en oo nukkunu yhtään eilisen aamun jälkeen koska ahistus. oon itkeny enemmän ku koko vuotena tähän mennessä yhteensä koska ahistus. en oo tehny mitään muuta ku maannu sängyssä koska ahistus. ja ainoo ihminen jolle voisin puhua ees pikkusen lähti tänään aamulla lomareissulle. vaikka jo eilen illalla ja sit joskus aamuyöstä sille puhuin nii en puhunu tarpeeks koska en saanu itteeni puhumaan ja nyt kun ois oikeesti tarve puhua nii ei oo mahollisuutta. *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* ( <3 ihanaa arvostan tätä mut tää ei kuitenkaa iha riitä ( <33
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 6, 2017 20:50:00 GMT
*hali* *hali* *hali* *hali* *hali* ( <3 ihanaa arvostan tätä mut tää ei kuitenkaa iha riitä ( <33 *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* älä anna ahnistuksen viedä ( <33
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 7, 2017 9:29:33 GMT
ihanaa arvostan tätä mut tää ei kuitenkaa iha riitä ( <33 *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* *hali* älä anna ahnistuksen viedä ( <33 tänne asti oon jo selvinny nii yritän selvitä vielä jatkossaki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 11, 2017 22:00:35 GMT
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2017 23:12:57 GMT
En saa unta/en haluu nukkua. Valvoisin muuten aamuun saakka mut pitää alkaa lukemaan tänään niihin ylppäreihin
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2017 10:30:10 GMT
En saa unta/en haluu nukkua. Valvoisin muuten aamuun saakka mut pitää alkaa lukemaan tänään niihin ylppäreihin voithan sä nukkua miten haluut, luet sit joskus vaan päivällä/illalla/yöllä ku on pirtee olo :'D
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2017 10:31:28 GMT
maha on turvonnut, koska menkat ja menkat + työt on kamala yhdistelmä haluaisin tehdä jotakin hauskaa tänään, mut eiköhän mulla tule kamala väsymys jossain vaiheessa taas tässä myöhemmin huoh ahdistaaaa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2017 8:03:37 GMT
En saa unta/en haluu nukkua. Valvoisin muuten aamuun saakka mut pitää alkaa lukemaan tänään niihin ylppäreihin voithan sä nukkua miten haluut, luet sit joskus vaan päivällä/illalla/yöllä ku on pirtee olo :'D Totta
|
|