|
Post by petefromtheshop on May 25, 2017 20:44:48 GMT
MUN KISSALLA OLI PUNKKI
|
|
|
Post by Miopod on May 29, 2017 17:02:20 GMT
oon menos yksin junalla Ouluun pääsykokeisiin ja mua pelottaa hirveesti ku pitää puhua ihmisille niinku esim. hotellin respalle ja taksikuskille.
|
|
|
Post by Magnifique on May 29, 2017 19:29:07 GMT
itkin lähemmäs vartin siitä et mulla loppu kahesta kynästä väri. ja itku johtu siis siitä et olin hemmetin ahistunu ja oon edelleen.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 29, 2017 20:53:03 GMT
Tää tapahtu kyl eilen mut oon edellee suolanen :^D Sain jtn ihmeellisiä hengitysvaikeuksia (tuntu ettei henki kulje ja alojn hyperventiloimaan) eilen, eka lääkäri teki pari testii, anto rauhottavia ja käski sairaalaan jos tää ei lopu parissa tunnissa. No eipä loppunu, joten sit taksilla polille ja hengasin siel sit yhteentoista asti. Tänä aikana musta otettiin kolme verinäytettä, röntgenkuvat ja mun käteen murjottiin kanyyli. Pahinta täs on se et musta ei kirjaimellisesti löytyny mitään vikaa joten kai tää mun feikkiastma johtuu vaan stressistä.
NIIN JOO mainitsinko että oon tosiaan Lissabonissa ja mun matkan eka päivä meni käytännössä hukkaan :^) onpahan ny katsastettu portugalin terveydenhuolto.
|
|
|
Post by Magnifique on May 30, 2017 9:29:05 GMT
joo ruottin ope sano että mun numero nousee kymppiin jos teen yhen lisätehtävän ja tänään se sit sano et se ei riitäkään siihe kymppiin et en voikaan saaha sitä )) jäin sit jutteleen sen kans ja ku oon muuten tunnollinen oppilas ja teen omat hommani aina ajoissa ja hyvin nii se sano et nostaa sen mulle kymppiin jos todistusten numeroja on vielä mahollisuus muuttaa yksittäisiltä henkilöiltä. siltikin oon ihan hemmetin ärsyyntyny
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 30, 2017 13:53:00 GMT
oon menos yksin junalla Ouluun pääsykokeisiin ja mua pelottaa hirveesti ku pitää puhua ihmisille niinku esim. hotellin respalle ja taksikuskille. onnee pääsiksiin!! ja hei, palkkaa rapu sun puolesta puhumaan, se on oulun kovin uramiäs Arabella
|
|
|
Post by Miopod on May 30, 2017 15:02:18 GMT
oon menos yksin junalla Ouluun pääsykokeisiin ja mua pelottaa hirveesti ku pitää puhua ihmisille niinku esim. hotellin respalle ja taksikuskille. onnee pääsiksiin!! ja hei, palkkaa rapu sun puolesta puhumaan, se on oulun kovin uramiäs Arabella Kiitos! ;D Lol pyörin äsken kaupungilla aikomuksenani ostaa vaatteita ku mullei oo mitää kesävaatteita mut eksyin vaan pariin mummokauppaan ja sit kipitin peloissani takasi hotellille :DD
|
|
|
Post by Arabella on May 30, 2017 15:51:28 GMT
oon menos yksin junalla Ouluun pääsykokeisiin ja mua pelottaa hirveesti ku pitää puhua ihmisille niinku esim. hotellin respalle ja taksikuskille. onnee pääsiksiin!! ja hei, palkkaa rapu sun puolesta puhumaan, se on oulun kovin uramiäs Arabella no en nyt tiiä onko oulun kovin uramiäs mulle kovin osuva titteli mut
|
|
|
Post by Arabella on May 30, 2017 20:45:17 GMT
mun pitää mennä huomenna koululle tekeen kuntotesti koska en muuten pääse liikunnan kurssia läpi hauskaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 30, 2017 22:12:38 GMT
onnee pääsiksiin!! ja hei, palkkaa rapu sun puolesta puhumaan, se on oulun kovin uramiäs Arabella Kiitos! ;D Lol pyörin äsken kaupungilla aikomuksenani ostaa vaatteita ku mullei oo mitää kesävaatteita mut eksyin vaan pariin mummokauppaan ja sit kipitin peloissani takasi hotellille :DD mullakaan eioo mitään kunnon kesävaatteita mut onneks ei tarviikaan koska SUOMEN KESÄ :} </3
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 30, 2017 22:16:34 GMT
mun pitää mennä huomenna koululle tekeen kuntotesti koska en muuten pääse liikunnan kurssia läpi hauskaa siis mulla oli koepäivänä jtn kaks tuntia liikuntaa aamusta ja sit menin sinne myöhässä sillai 'moi' ja sit se opettajA oli sillee ''HYVÄ KUN TULIT et ois muuten saanu tätä kurssia suoritetuks! '' HEH ai jaa has o kei no m ä täst ä me nen nyt öö vaikk a noid en lu o heip pA varmaan hyvä numero tiedossa
|
|
|
Post by Miopod on May 30, 2017 22:29:50 GMT
Kiitos! ;D Lol pyörin äsken kaupungilla aikomuksenani ostaa vaatteita ku mullei oo mitää kesävaatteita mut eksyin vaan pariin mummokauppaan ja sit kipitin peloissani takasi hotellille :DD mullakaan eioo mitään kunnon kesävaatteita mut onneks ei tarviikaan koska SUOMEN KESÄ :} </3 taisiis on mul kyl housuja ja hameita ja yks mekko... muttei niinku mitää paitaa/yläosaa :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 30, 2017 22:35:01 GMT
mullakaan eioo mitään kunnon kesävaatteita mut onneks ei tarviikaan koska SUOMEN KESÄ :} </3 taisiis on mul kyl housuja ja hameita ja yks mekko... muttei niinku mitää paitaa/yläosaa :DD mulla on hirveesti hameita mut en tiiä miks kun päädyn kuitenkin aina kulkee farkuissa- oon tosi huono löytää paitoja lol tai niiku löydän monesti hienoja paitoja mut ne onluokkaa ''VAU tässähän on samassa korsetti,epämääräsiä nyörejä, niittejä, kissapinssejä, kolme hihaa ja HUPPU'' (eikäyhtääntaskuataimitäänmuutakaankäytännöllistä)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 31, 2017 3:41:50 GMT
Mulla on tänään ja huomenna matikan koe
|
|
|
Post by Miopod on May 31, 2017 5:34:39 GMT
taisiis on mul kyl housuja ja hameita ja yks mekko... muttei niinku mitää paitaa/yläosaa :DD mulla on hirveesti hameita mut en tiiä miks kun päädyn kuitenkin aina kulkee farkuissa- oon tosi huono löytää paitoja lol tai niiku löydän monesti hienoja paitoja mut ne onluokkaa ''VAU tässähän on samassa korsetti,epämääräsiä nyörejä, niittejä, kissapinssejä, kolme hihaa ja HUPPU'' (eikäyhtääntaskuataimitäänmuutakaankäytännöllistä) Aina iu mä löydän paidan katon peiliin ja tajuun et oon läski keskeltä ja sit ostan pari numeroo isomman piilottaakseni sen ja äiti valittaa että näytän urpolta ku ostan aina tommosia kauheita lippuja paidoiksi. :DD
|
|