|
Post by Arabella on Apr 29, 2017 17:26:42 GMT
oon syöny jotain yhdeksän munkkia viimesen vuorokauden sisällä lasken tän ongelmaksi koska tää ei voi olla enää kovin terveellistä ja jonkun pitää pysäyttää mut
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 18:14:00 GMT
oon syöny jotain yhdeksän munkkia viimesen vuorokauden sisällä lasken tän ongelmaksi koska tää ei voi olla enää kovin terveellistä ja jonkun pitää pysäyttää mut sama tosin en oo syöny munkkeja mut kaikkee muuta mahdollista tää riistäytyy käsistä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2017 19:06:50 GMT
heh heh sain päänsäryn taas en oo oikeesti tehny paljo mitää en ees tiiä minkä kokoinen ylioppilaslakki minun pitää hommata vaikka kävin sovittamassa AAAAAAAAAAA YLIOPPILASLAKKI HALUAN SELLAISEN JO NYT
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 30, 2017 8:48:01 GMT
tossa yöllä tuli juteltua kaverin kans aika paljon sellasista asioista mistä en normaalisti puhu. ennen sitä olin tosi ahistunu, koska samainen henkilö oli vieny keskustelun liian pitkälle mun osalta, enkä pysty puhumaa itestäni ahistumatta. puhuttiin kuitenki loppujen lopuks tosi paljo ja ahistuskaa ei enää siinä vaiheesa voinu kasvaa. lopulta keskustelu meni siihe et itkin yksin omassa huoneessa ja puhuin sille.
|
|
|
Post by Arabella on Apr 30, 2017 22:09:11 GMT
mun päätä on särkeny koko pävän mut meillä ei oo särkylääkkeitä ja mun oli tarkotus tehä kaikkia koulujuttuja mut en oo tehny mitään
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 1, 2017 12:20:54 GMT
mun päätä on särkeny koko pävän mut meillä ei oo särkylääkkeitä ja mun oli tarkotus tehä kaikkia koulujuttuja mut en oo tehny mitään sama paitsi et meillä on aspiriinia mut ei se auta joten
|
|
|
Post by swordsman on May 1, 2017 12:37:28 GMT
mulla on ranskankoe keskiviikkona ja tajusin vasta nyt, et se on jo ylihuomenna, eli mulla on enää tää päivä ja huominen aikaa lukea D-:
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 2, 2017 4:51:43 GMT
mulla on ranskankoe keskiviikkona ja tajusin vasta nyt, et se on jo ylihuomenna, eli mulla on enää tää päivä ja huominen aikaa lukea D-: ei hätää muistat vaan että: la confiture = hilloa tolla rapuki ain selvii
|
|
|
Post by swordsman on May 2, 2017 10:16:20 GMT
mulla on ranskankoe keskiviikkona ja tajusin vasta nyt, et se on jo ylihuomenna, eli mulla on enää tää päivä ja huominen aikaa lukea D-: ei hätää muistat vaan että: la confiture = hilloa tolla rapuki ain selvii :--D pidän tämän mielessä.
|
|
|
Post by Arabella on May 2, 2017 12:31:07 GMT
mulla on ranskankoe keskiviikkona ja tajusin vasta nyt, et se on jo ylihuomenna, eli mulla on enää tää päivä ja huominen aikaa lukea D-: ei hätää muistat vaan että: la confiture = hilloa tolla rapuki ain selvii niimpä siis aina pääsin hei kaikki kokeet läpi ja varmaan vaan osittain säälistä
|
|
|
Post by Arabella on May 3, 2017 14:13:55 GMT
mulla on huomenna matikan koe hhehehejckck hauskaa tykkään
|
|
|
Post by adalmiia on May 3, 2017 16:55:17 GMT
Pudotin mun kännykän vessanpönttöön ja nyt se ei enää toimi
|
|
|
Post by swordsman on May 3, 2017 17:15:53 GMT
siis mun ranne on nyt parin päivän ajan naksunut tosi ikävästi aina kun liikutan sitä, enkä tiiä mitä voisin tehä sille D--:
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 3, 2017 18:00:23 GMT
Pudotin mun kännykän vessanpönttöön ja nyt se ei enää toimi ounou D:: joskus ne lakkaa toimimasta joksikin aikaa mut palaa tajuihinsa myöhemmin - ainakin meillä on käyny sillee joten toivoa on!
|
|
|
Post by digimonkaiser on May 4, 2017 9:02:00 GMT
Hoitokoiran leikkaushaava alko taas vähän vuotaa yöllä ja se sai sen yön aikana pahemmaks kaulurista huolimatta D:
|
|